Hei te äidit, jotka ette meikkaa/huolehdi ulkonäöstänne! Millaisia ovat teidän miehenne?
Tarkoitus ei ole arvostella. haluaisin vaan kysyä, koska itse tunnen kaksi äitiä, jotka eivät meikkaa, pukeutuvat verkkareihin, ovat enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Heidän miehensä ovat myös samanlaisia, eli ulkonäkö ei kiinnosta, kaljamahaa löytyy jne. Mutta onko jollain teistä mies, joka kiinnittää paljon huomiota omaan ulkonäköönsä, treenaa jne? Miten hän suhtautuu siihen että sinä et huolehdi ulkonäöstäsi?
Kommentit (29)
En meikkaa kuin muutaman kerran vuodessa siksi, etten osaa enkä koe sitä tärkeäksi. Lisäksi saan meikistä punaiset ja kutiavat silmät. Kuluttaminen ei ole arvoissani kovin korkealla.
Olen liikunnallinen ja normaalipainoinen, samoin mieheni. Työtäni teen lasten parissa enkä koe töihin meikkaamista kovin tarkoituksenmukaiseksi.
minä en meikkaa enkä kulje merkkivaatteissa. Kyse ei ole ajanpuutteesta vaan siitä että mielestäni on täysin turhaa iskeä päivittäin maalia naamaan. Olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ilman meikkejä ja verkkarit päällä, joten jos jotakuta häiritsee niin katsokoon muualle. Kevyt meikki näyttää mielestäni ihan hyvältä, jos siis on sen näköinen kuin ei olisikaan meikattu :D Itse saavutan tämän olematta kokonaan meikkaamattomana... Liika meikki rumentaa kaikkia naisia.
Mieheni ei myöskään meikkaa, pukeutuu ihan tavallisiin vaatteisiin. Ei peilaile itseään tuntikausia mutta huolehtii hygieniasta ja käyttää puhtaita ja ehjiä vaatteita. Minun ulkonäköäni on aina ainoastaan kehunut.
Miksi toisten täytyy esittää kauniimpaa kuin ovat? :D
Tai noh, kyllä minä käyn suihkussa päivittäin, harjaan tukkani ja laitan letille /ponnarille. Mulla on puhtaat vaatteet enkä haise hielle.
Mutta, en ikinä meikkaa, tykkään pitää verkkareita ja väljiä puseroita ja ylipainon rajoillakin taidan keikkua (160cm /64kg).
Mies on ihan tavallinen, suomalainen perusmies. Käy suihkussa, ajaa partansa, ei haise hielle, on 178cm/89kg, minun mielestäni maailman paras mies.
Mun mies tykkää paremmin luonnollisesta tyylistä. Jos meikkaan esim juhliin, niin yleensä kysyy onko tuotakin pakko laittaa... Huulikiiltoa saatan joskus sipaista, mutta siihenpä oikeastaan jää. Silmät ei kestä ripsaria, linerista puhumattakaan, luomiväri vain luomella on siinä ja siinä.
Jos kyläilemään, juhliin, töihin tms niin laitan meikkiä. Mutta en aina kylläkään.
Jumpassa käyn 2kertaa viikossa, kerran viikossa ( isompien lasten kera) uimassa ja kävelemässä lähes joka päivä ´( lasten kera puistoon ja takaisin vähintään 2km)
Kolmen lapsen kotiäitinä ihmettelen kyllä kovasti miten ei aika voi muka riittää!!
Laiskuutta se on :)
Monesti näitä näitä ns tuulipuku äitejä joilta hiuksista valuu kirjaimellisesti paska ja rasva. Hiuksia ei ole edes viitsitty harjata...
Sitten ihmetellään miksi mies löysi nuoremman ja kauniimman...
Kauniiksi ihmistä ei tod tee pelkästään viimeisen päälle meikattu, huoliteltu ulkonäkö.. Mutta puhtaat hiukset, vaatteet ( vähän edes katsottu mitä päällä) ja iloinen mieli.
Mieheni ei juuri hirveästi pidä ulkonäöstään huolta.. Ylipainoa meillä molemmilla.
Mutta kyllä mies sentään hiuksensa pesee, säädyllisissä vaatteissa kulkee, hampaat pesee ja partansa ajaa.. no käy se muutenkin suihkussa :D
Tiedän että mieheni ei tod pidä naisia joilla on todella paljon meikkiä naamassa viehättävänä.
Itselläni ei ole koskaan ollut itseluottamus meikistä kiinni.
t. äiti 4v, 2,5v ja 5kk lapset
mä meikkaan harvoin, tänäänkään en oo viel ees tukkaa kammannu, ponnaril vaa ja panta pääs ettei roiku silmil. kundi käyttää vaa merkkivaatteit ja aina edustukskuosis. välil iha hävettää omast puolest..
Itse olen hieman ylipainoinen, en meikkaa, käytän normaalisti kotona farkkuja, trikoita, verkkareita ja t-paitoja.
Meikkaaminen ei kiinnosta, mutta se ei tarkoita ettenkö huolehtisi itsestäni. Liikun säännöllisesti, peseydyn päivittäin, käytän dödöä, kuljen puhtaissa vaatteissa jne.
Mieheni kuntoilee ja huolehtii hygieniastaan, pukeutuu siisteihin, puhtaisiin, muodikkaisiinkin vaatteisiin (jo työn puolesta täytyy olla edustava). Hänkään ei muuten meikkaa! Käyttää dödöä, hiusgeeliä ja partavettä. Eikä ole hiukkaakaan ylipainoinen.
Mies suhtautuu minuun kuten rakastava puoliso suhtautuu. Sanoo rakkaaksi, ihanaksi, kauniiksi, seksikkääksi jne.
Kerrotko omat tapasi? Miten eroaa esim. minun tavoistani muuten kuin että sinä arvatenkin meikkaat ja pukeudut hienosti ja et ole edes hieman ylipainoinen?
ette huijaa kuin itseänne tuolla "ei ole aikaa"-löpinällä. Ette viitsi, siinä syy.
Aikaa löytyy juuri siihen mihin haluaa. Eli keksikää joku muu syy kuin ajanpuute. Kyllä me kaikki äidit tiedämme, mitä pienten lasten hoitaminen, kodin arjen pyörittäminen ja eläminen on. On sairastamisia ja muita vaikeuksia.
Aikaa tuntuu kuitenkin olevan AV:llä hengailuun?
Ei se meikkaus nyt niin tärkeää ole, ettei tuommoinen paasaus pitää kirjoittaa :D
T: Kahden äiti, joka meikkaa päivittäin
jos ei ole hyvät värit ja tasainen iho.
Mulla menee perusmeikkiin vähintään kymmenen minsaa, sisältäen meikkivoiteen, ripsarin ja poskipunan ja huulikiillon.