Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te äidit, jotka ette meikkaa/huolehdi ulkonäöstänne! Millaisia ovat teidän miehenne?

Vierailija
26.10.2008 |

Tarkoitus ei ole arvostella. haluaisin vaan kysyä, koska itse tunnen kaksi äitiä, jotka eivät meikkaa, pukeutuvat verkkareihin, ovat enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Heidän miehensä ovat myös samanlaisia, eli ulkonäkö ei kiinnosta, kaljamahaa löytyy jne. Mutta onko jollain teistä mies, joka kiinnittää paljon huomiota omaan ulkonäköönsä, treenaa jne? Miten hän suhtautuu siihen että sinä et huolehdi ulkonäöstäsi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, en laita juuri hiuksia, joskus pidän verkkareita (yleensä kyllä farkkuja) ja olen vähän ylipainoinen. Kestovärjään kyllä ripset ja kulmat ja käyn kampaajalla välillä. Vaatteet ovat puhtaita ja peseydyn normaalisti :) Harrastan paljon liikuntaa, pyrin syömään terveellisesti. Poltan tupakkaa :(

Mies on aika lailla samoilla linjoilla "itsestään huolehtimisen" suhteen paitsi että ei polta.

Vierailija
2/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt ei vaatteiden päälle katso. Itse yritän hankkia molemmille modernia merkkivaatetta päälle. Törsään vaatteisiin liikaakin rahaa.

Mutta ei vaan ole aikaa mihinkään meikkailuihin. Se tuntuu jotenkin ajan ja rahan haaskaukselta (pitäisi meikata pari kertaa päivässä suihkujen vuoksi). En millään jaksa aina ostella uutta, kun pikkupurnukat loppuu alta aikayksikön. Kyllä sitten juhliin ja kyläilemään mennessä meikkaan, mutta en esimerkiksi töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa ihan siitä syystä, että meikit ovat kemikaaleja ja ne poistetaan kemikaaleilla. Ihoni on huomattavasti nuorekkaampi kuin niillä samanikäisillä naisilla, jotka meikkaavat säännöllisesti.

Pukeudun myös urheiluvaatteisiin mutta sekään ei tarkoita ettenkö huolehtisi ulkonäöstäni.

Liikuntaa harrastan enkä ole ylipainoinen.

On aika ulkokultaista, jos parisuhdetta yllä pitää vaatteet ja meikit. Mielestäni parisuhde on silloin tyhjän päällä.

Jos nainen ei kykene liikkumaan ilman meikkiä, olen sitä mieltä, että hänellä on äärimmäisen huono itsetunto. Ei se meikki hänestä parempaa ihmistä tee.

Teennäisyyttä on tässä maailmassa aivan liikaa.

Vierailija
4/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[sori, hyppää nyt aidan toiselle puolelle keskustelussa]

Ite meikkaan joka päivä, mutta en sanoisi että mulla on huono itsetunto. Sinuna en ylestäisi noin. Jos musta on kivempi katella itteäni peilistä kun on vähän ripsaria ja kulmakynää muutoin erittäin vaaleissa karvoissa niin se tekee musta huonon itsetunnon omaavan? Mun mielestä tää on sama asia ku se, että en kulje paskasissa vaatteissa ympäri kyliä. En koe olevani parempi ihminen meikattuna tai huonompi meikkaamattomana. Olisitko ystävällinen ja et seuraavalla kerralla yleistä noin!?

Ja takas asiaa, mä en siis kuulu tähän kyselyyn ollenkaan, mutta samaa mieltä olen kuin muutkin, että ei se meikkaamattomuus merkitse sitä etteikö huolehtisi itsestään!! Kysymyksen asettelu voisi olla vähän toinen...

Vierailija
5/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen ;)

Vierailija
6/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "mieheni on täydellinen adonis, mieletön komistus. Ja hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen, ilman meikkiä".

Voihan se toki ollakin niin monillakin. Mutta liian usein olen todistanut tilannetta, että se "tosirakkaus ilman kemikaaleja" katoaakin ajan myötä. Taas kerran yksi luomurouva jätettiin 20 yhteisen vuoden jälkeen kuin nalli kalliolle. Mies huolehti ulkonäöstään, nainen ei.

Ja joku tuossa kommentoi että iho on paremmassa kunnossa kun ei käytä kemikaaleja. Mä olen vähän eri mieltä. Ilmansaasteet ovat melkoista myrkkyä, samoin auringon uv-säteet. Asianmukainen voide (paha kemikaali?) suojaa niiltä ja antaa iholle ravintoaineita.

Vierailija
7/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut kellekään muulle koko elämäni aikana, tämän kanssa tuli sitten oltua vuosia ja lapsikin tekaistua. Viimeksi tänään puhuttiin että muutettais erilleen.

Vierailija
8/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikameikki vie noin 3 minuuttia. Jätä syöminen vähemmälle ja käytä se aika tuohon pikameikin tekoon. Näin kilotkin karisee.

Tai jätä täällä netissä roikkuminen vähemmälle...

Vierailija
9/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtisi itsestään enemmän, jos vuorokaudessa tunnit riittäisi. Tämän elämänvaihe nyt vaan on sitä, että jostain on tingittävä - ja mielummin itsestä kuin lasten asioista (meillä pitkäaikaissairaat lapset, joten sellaista "helppoa" arkea ei ole koskaan koettu). Kampaajalla kävin juuri 5 kk:n tauon jälkeen, meikit vanhenevat kaapissa. Työn puolesa onneksi työvaatteet, joten ei tarvitse ehtiä vaatteisiin panostaa. Painoa on liikaa, mutta ongelma tuo, ettei ehdi liikkua, kun pelkkä työ matkoineen vie 10 h vrk:ssa ja illat menee arjen pyöritykseen molemmilta vanhemmilta. Mies normaalipainoinen, siisti, tukka leikataan kun minä ehdin. Huonoa omatuntoa poden siitä, että en jaksa ulkonäkööni enempää panostaa, toisaalta emme tässä tilanteessa jaksa pätkääkään kiinnittää huomiota näihin ulkoisiin seikkoihin.

Vierailija
10/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa itselleen yhtään kotitöiltä.:( Olisihan se joskus kiva näyttää hyvältä eikä laahustaa lippispäässä pörröisellä tukalla ja naama "kukkien". Kyllä käy kateeksi naiset joiden miehet osallistuvat perheen kotitöihin ja antavat aikaa ja arvoa naisilleen.

Vierailija
11/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva kotiäiti. En meikkaa, en käy kampaajalla (pitkät hiukset joiden tasoittamisesta en ala 25e maksamaan), leikkaan ja värjään ite, tällä hetkellä kuljen mammaverkkareissa ja tunikassa enimmäkseen. Puhtaat vaatteet kyllä on.

Mieheni on tarkka vaatteistaan ja ulkonäöstään, haluaisin minunkin panostavan enemmän, toisaalta ei halua, että käytän meikkiä+hajuvettä ulkona, pitäisi laittautua vain häntä varten. Joskus, hyvin harvoin jaksan vaivautua.

Vierailija
12/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa, mutta hiukset ja vaatteet iana suurin piirtein ok. Ylipainoa löytyy jonkun verran.

Mies on normaalipainoinen ja urheilee. Ei ole koskaan pyytänyt meikkaamaan, itse asiassa on joskus sanonut, että häntä ällöttää naiset, jotka pilaavat naamansa meikeillä ja varsinkin huulipunia ja silmämeikkejä pitää kauheina.

Vierailija
13/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette huijaa kuin itseänne tuolla "ei ole aikaa"-löpinällä. Ette viitsi, siinä syy.

Aikaa löytyy juuri siihen mihin haluaa. Eli keksikää joku muu syy kuin ajanpuute. Kyllä me kaikki äidit tiedämme, mitä pienten lasten hoitaminen, kodin arjen pyörittäminen ja eläminen on. On sairastamisia ja muita vaikeuksia.

Aikaa tuntuu kuitenkin olevan AV:llä hengailuun?

Vierailija
14/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on omasta viitsimisestä kiinni..

Olen vaan aina jaksanut ihmetellä, että miten jotkut naiset eivät ole kiinnostuneet ulkonäöstään tippaakaan? Naisen kuuluu olla viehättävä, ja miksi sitä ei korostaisi kauniilla vaatteilla ja nätillä meikillä..?

Harvempi kuitenkaan varmaan voi sanoa olevansa kovin viehättävä niissä verkkareissa ja "kukkivassa" naamassa, vai voiko, ihan rehellisesti?

Vierailija
15/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kuulunko tähän litanjaan mutta vastaan nyt kuitenkin.Meikkaan aina arkisin ja laitan hiukseni joka aamu.Viikonloppuisin kuljen sitten ilman meikkiä ja hiukset saavat hengähtää!Arki-iltaisin/vkl iltaisin sänkyyn mennessä olen naturelli ja aina harrastetaan seksiä silloin,ei silloin kun olen puunattu ja laitettu...en tiedä miksi.Mies on hyvännäköinen kaljupää ja huolehtii itsestään,käytän arkisin siistejä vaatteita ja olen hoikka ja urheilullinen.

Mies on joskus sanonut että pitää seksikkäänä sitä että olen luonnollinen oma itseni kotivaatteissani...

että sellaista.Tiedoksi vielä että vientiä riittäisi liikaakiin!!

Vierailija
16/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on varsin kiva, hyvännäköinen, normaalipainoinen ahkera suomalainen. Kelpaan hänelle tallaisenaan. Olen mielestäni ihan ok näköinen, vähän ylipainoinen kylläkin, mutta hyvä kuntoinen kuitenkin. En välitä meikata, jotenkin ihan järkyttää ne naiset, joilla ihoa ei ole lainkaan näkyvissä. En ymmärrä, miksi monet naiset haluavat näyttää enemmän papukaijoilta kuin ihmisiltä?

Huomaamaton meikki on kyllä ihan ok, muttei sellainen pakkelinaamari, jota liian useat suosivat. Mulla olisi kyllä aikaa vaikka meikkaamiseen, muttei motivaatiota.

Mutta jokainen kukka kukkikoot tyylillään.

Vierailija
17/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikitkö tekevät sinusta viehättävän????

Ensinnäkin se, mikä viehättää on katsojan silmästä kiinni. Toisekseen viehättävyys ei ole pelkkää ulkonäköä. Nainen voi olla kukkamekko päällä ja hyvin meikattu mutta jos sisällä asuu piru, niin eivät nuo vaatteet ja meikit tee hänestä viehättävää.

Vierailija
18/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä meikkiä naamassa, ja viikkon sen jälkeen mun naama on punainen ja turvoksissa. Mielummin olen sitten ilman meikkiä.

Vaatteet on kyllä puhtaita, mutta ei välttämättä viimeisen muodin mukaan. Ja hiuksestkin ojennuksessa. Töissä on onneksi vaatteet työnantajan puolesta, niin ei tarvi niistä huolehtia.

T: Atoopikko

Vierailija
19/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, arjen pyöritykseen ja oman ajan puutteeseen tuskastunut vaimo on kieltämättä miehelle tuskin yhtä antoisa kumppani kuin se nuori, vapaa ja itsestään huolehtiva nainen, johon aikanaan rakastui. Tätä se arki on. Ja siihen sitoudutaan kun perhe perustetaan. Mutta kumma kyllä mieskään ei muista joka tapaamiselle tulla hyväntuulisena, herrasmiesmäisenä ja kohteliaana hurmurina. Meikkaaminen tai pukeutuminen tuskin kantaa parisuhdetta, jos asenne ja keskinäinen kunnioitus ei sitä tee. Yhdessä perustettu perhe huolehditaan yhdessä. Lapsille annettu aika on varmasti parempaan tarkoitukseen mennyt kuin meikkaamiseen, tukanvärjäämiseen ja punttiksella käymiseen käytetty. Ja sama pätee molempiin vanhempiin.

t. aito luomunainen, jo ennen lapsia

Vierailija
20/29 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan päivittäin töihin ja viikonloppuisinkaan en kulje tukka pystyssä.

Kaksi kertaa viikossa oma urheiluharrastus minulle sekä miehellä.

Kyllä ulkoisella olemuksella on paljon merkitystä. Minä olen saanut erittäin usein positiivista palutetta ulkonäöstäni. Siis en ole millään mittarilla kaunis mutta huoliteltu ulkonäkö ja ajattomat hyvän näköiset vaatteet riittävät. Usein vielä tulee perään sanonta että ei kyllä uskois että meillä neljä lasta.