Mitä mieltä nimestä Isa (lausutaan Iisa)? Edotuksia toiseksi nimeksi?
Kommentit (41)
vaan se on niinkuin y mutta pehmeämpi. jos joku muu osaa selittää paremmin niin siitä vaan. :)
Vierailija:
Tiedän 2 Isaa, joiden kummankin nimi lausutaan Isa.
Voi tulla samojakin, en nyt muista mitä oli jo sanottu..
Isa Amelie/Emelie
Isa Teresa/Teresia
Isa Camilla
Isa Mimosa
Isa Matlena
Isa Arlena
Isa Evelyn
Vierailija:
Vierailija:joojoo, aina tätä samaa...plääh.
Vierailija:
Suomessa lausutaan niinkuin kirjoitetaan.ap
Kannattaisi tosiaan muistaa, että Suomi ON kaksikielinen maa!
Ap:lle, Isa on kaunis nimi! Tiedän yhden pikku-Isan, jonka nimi lausutaan [iissa].
Vierailija:
Voi tulla samojakin, en nyt muista mitä oli jo sanottu..Isa Amelie/Emelie
Isa Teresa/Teresia
Isa Camilla
Isa Mimosa
Isa Matlena
Isa Arlena
Isa Evelyn
No jos se kiinnostaisi niin paljon niin voisinkin katsoa. :)
Vierailija:
Mulle hän olisi " Iisa Kukkauro" . Jos tietäisin, että kuka hän olisi. :) ap
Jepjep. Jo ymmärrän tuon Isa-Iisa ymmärtämättömyytesikin...
Vierailija:
Vierailija:Mulle hän olisi " Iisa Kukkauro" . Jos tietäisin, että kuka hän olisi. :) ap
Jepjep. Jo ymmärrän tuon Isa-Iisa ymmärtämättömyytesikin...
Jos sä haluat kertoa kuka se on, niin kerro. muttei kuitenkaan kiinnostaa kuka se on niin paljon että menisin googlettamaan.
Aiotko jatkaa saivartelua?
Perusteenani on yksinkertaisesti se, että nimi on arabiaksi Jeesus... Eli siis miehen nimi. Suomi/maailma on niiiiiiiiin kansainvälinen ja monikulttuurinen jo tänä päivänä, että kyllä esim. mä itse häpeäisin liikaa esitellä itseäni Iisaksi.
Meillä kolmevuotias Iisa Alisia ja olemme olleet tyytyväisiä nimivalintaan (huom. meillä myös ruotsinkielinen sukunimi vaikka supisuomalaisia olemmekin)
ja 43:lle terkkuja ytimekkäästi: olet todella OKSETTAVAN oloinen ihminen. ei muuta!
Koska kerroin että nimi, jonka tekin olette valinneet lapsellenne, on miehen nimi isossa osassa maailmaa? Siksi mielestäni kuulosta typerältä nimeltä tytölle. Tunnen muuten itse henkilökohtaisesti aika monta Isa-nimistä poikaa ja miestä.
Joko Emil Oskar Lukas tai Eemeli/Eemil Oskari Luukas
Oletteko ihan suomenkielisiä? Jos olette niin miksi sitten Ida ja Emil eikä suomalaista muotoa.
Vierailija:
Meille tulee Ida. Ida Maria. ( :D olettaen siis että tulee tyttö) Jos kolmas nimi tulisi olen ajatellut Emiliaa. Eli Ida Maria Emilia.Lausutaan: iida mariia (emiilia)
Ja ruotsinkielinen sukunimi.
Pojasta sitten tulisi Emil Oskari Lukas (eemil oskari luukas, ruostinkielisellä uulla)
Vierailija:
Aivan ihanat nimet teillä tulossa! Meillä se toinen nimi siis vielä hakusessa. Yllä ihan hyviä vaihtoehtoja, mutta mikään ei vielä kolahtanut.
Ap