Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi sotilasarvo ja mitä ajattelet siitä?

Vierailija
24.10.2008 |

.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös ylpeä että on sivari, kertoo aika paljon miehen arvoista.

Ja tuo johtajatyyppihöpinä on kyllä täyttä puppua, mun mies on johtavassa asemassa sivariudesta huolimatta.

Onko kiinnostunut johtamisesta, onko kyvykäs johtamaan. Osaako ottaa vastuuta, haluaako sitä, pärjääkö sosiaalisesti jne.

Olen ylpeä mieheni korkeasta sotilasarvosta senkin takia, että hän haluaa aina edetä paikassa kuin paikassa. Opinnoissa, työelämässä ja samoin armeijassa. Ja aina hän onnistuu ja pärjää.

Vierailija
42/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuota sen kummemmin miettimään. Kapiaisen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei kyllä ole hintti) :D

Vierailija
44/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jannu (kait) naisen makaa, ratin kuva laadun takaa

Vierailija
45/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotamies.

Vierailija
46/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin silloin, kun mies oli intissä. Mun poika on sotamies, tarkemmin lääkintämies. En arvostanut armeijaa yhtään, kun mieheni sitä kävi, mutta pojan ollessa armeijassa aloin ajatella asioista toisin.

Vierailija
47/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko miehelle mitenkään tärkeä asia. Yksi kaveri on jäänyt armeija-ajoilta, mutta sekin enemmän sen takia, että perustivat bändin yhdessä ja soittelivat jokusen vuoden yhdessä. Varmasti ilman armeijaa eivät olisi tavanneet.

Arvostaisin enemmän miestäni, jos olisi käynyt siviilipalveluksen. Armeija opettaa tappamaan ja lusmuilemaan ja välttelemään vastuuta.

Vierailija
48/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautettu rauhan ajaksi kuulovamman vuoksi.

Vierailija
49/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sitten sotamies, mutta jos kysymyksen tarkoitus oli se, tiedänkö mihin mieheni joutuisi sodan tultua, niin joo tiedän. Eli sillä sotilasarvolla ei ole niin merkitystä. Olen onnellinen siitä, että mieheni halusi olla vain "pakollisen" ajan armeijassa eikä lähtä siellä etenemään. Hän olisi voinut yhtä hyvin mennä myös siviilipalvelukseen. Emme ole kovin "armeijahenkisiä". Hyvin kuitenkin pärjäsi ja sai kaikenmaailman kuntoisuuslomia. Muuten, vaikka ei armeijassa johtanut, ei se tarkoita etteikö osaisi arkielämässä ja työmaailmassa johtaa!

Vierailija
50/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan ajattele siitä mitään.

Vierailija
51/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkiin olisi mennyt, mutta kilpaurheilijana ei voinut lähteä. Olen ylpeä hänestä!

Vierailija
52/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle sillä ei ole mitään merkitystä! Ei ole ollut hänelle itselleenkään siitä mitään haittaa tai hyötyä!!

Vierailija
53/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sen tietysti kertonut, varmaan moneenkin kertaan, mutta en yhtään muista.

Vierailija
54/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan sitä tietoa mihinkään tarvinnut, joten miksi se pitäisi tietää?

Vierailija
55/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaanko paremmin, etten muista. Mulle on kyllä se kerrottu moneen kertaan ja olen tavannut myös miehen armeija-aikaisia kavereita (siis mieheni kanssa).

Mulla ei ole asialle mitään merkitystä.

Sen sijaan muistan kyllä teiniaikaisen poikaystäväni sotilasarvon. Hänet ylennettiin alikersantista kersantiksi, joka oli mielestäni erityisen hienoa. (Ja nyt mua huvittaa koko asia.)

Uskoakseni nykyinen mieheni ei ole käynyt edes AUK:a. Näin ne tärkeät ja vähemmän tärkeät asiat järjestyvät mielessä. Joskus teininä poikaystävän sotilasarvo saattoi merkitä jotain, ei enää nykyään.

Vierailija
56/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylpeä hänestä. Teki uskomatonta työtä ja jatkaa samassa työssä :)

Vierailija
57/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä tutustuin omaani, sen inttiajoista oli reippaasti yli vuosikymmen, joten eipä ole ollut kovin yleinen puheenaihe. Sen verran tiedän että se oli itärajalla jotain sissileikkejä leikkimässä, mutta se multa on jäänyt väliin että millä sotilasarvolla.

Vierailija
58/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin, koska ei ole sota-ajan sijoituspaikkaa eikä ole joutunut kertaamaan.

Vierailija
59/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänhän minä...

Sotilaspoliisi.

Vierailija
60/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku alikersantti ja se on siel ruokapuolella kai?

Minusta sillä meni vuosi hukkaan elämästä siellä pyssyleikeissä :/

Ois saanu vapautuksen terveyden perusteella niin silti meni, argh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi