Miehesi sotilasarvo ja mitä ajattelet siitä?
Kommentit (91)
enkä pysty esittämäänkään kiinnostunutta, vaikka mies aika-ajoin vouhottaakin armeija ajastaan. ymmärrän ja symppaan sivareita ja totaalikieltäytyjiä paljon enemmän.
kun on belgialalinen, eikä täällä ole pakkoarmeijaa.
Mut en mä siitä mitään ajattele, ei sillä oo ollut mitään merkitystä meidän elämässä. Paitsi että tässä aika vasta muisteltiin RUK:n kurssijuhlia, mies omaansa ja mä sitä toista jossa olin silloisen poikaystäväni daamina. :)
mitä siitä pitäisi ajatella? Hyvä että on intin käynyt
ja erittäin ylpeä hänen saavutuksistaan!
että voisi jäädä tänne kotiin harjoittamaan alkutuotantoa..joten ei tarvisi rintamalle välttämättä lähteä. Maanviljely ei kuulema lakkaa sotaikanakaan, ja kuulemma siinä ohessa voisi hoidella noita sotaleskiä! :D
Että tämmöset oli mun ukkoni tulevat visiot jos sota iskis!
että muistan kyllä isäni sotilasarvon (korpraali, oli kirjurin tehtävissä) ja isoveljeni (reservin vänrikki, kävin RUK:n Kauhavan ilmasotakoulussa), mutta en mieheni sotilasarvoa. Luulen, että hänkin on korpraali (ei ainakaan ole käynyt AUK:a eikä RUK:a). Asiasta ei yleensä keskustella, kun hänenkin armeija-ajastaan on jo niin kauan. Ja ollaan tosiaan tavattu vasta vähän vanhemmalla iällä. Jos pitäisi veikata, sanoisin, että mieheni on korpaali. Tiedän kyllä missä ja milloin hän on armeijan käynyt.
Niin no sen tiedän mihin mieheni joutuu, jos sota alkaisi. Tehtävä on jo määrätty...