Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi sotilasarvo ja mitä ajattelet siitä?

Vierailija
24.10.2008 |

.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen oikein ylpeä mieheni koulutuksesta / työstä!

Vierailija
2/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töissä puolustusvoimissa yhä edelleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen? Työtä sekin on...

Vierailija
4/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin loukkaantuisin, jos mies arvostelisi valintojani ja väittäisi arvostavansa toisia naisia enemmän.

Vierailija
5/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä piisaisi "siviilihommissakin". On nimittäin haudankaivaja...

Senverran tiedän että kävi armeijan Rakuunoissa.

Itse siis olisin sivari jos naisilla olisi asevelvollisuus.

Vierailija
6/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on sen verran ikää (41), ettei ehkä aktiivisessa eturintamassa olisi. Ammattinsa takia saattaisi olla jonkinlaisissa laskenta- yms tehtävissä sodanjohdossa tai vastaavassa.

Veljeni varmaan olisikin aivan eturintamassa, pikku pioneeri parka! Saattaa olla vänrikki hänkin.

Vierailija
7/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä namikoita on olalla ja kauluksissa ties kuinka monta, lisäksi kaikenmaailman urheusmitaleja. Sotilastutkinnot kolmesta maasta. Tosin niistâ mikään ei ole Suomi.

On muuten ollut aikamoista totuttelua asustaa sotilaan kanssa :) On lakanat suorassa, kengät plankattuna, eväät aina tehtynä. Aseita ei kotona ole.

Vierailija
8/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siviilissäkin johtotehtävissä. Olen ylpeä hänestä!

Vierailija
9/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki lähipiirini miehet ovat jostain syystä vänrikkejä.

Vierailija
10/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jääkäri.

Minusta pitäisi olla upseeri. Suvussani kaikki ovat upseereja. (Sedät, isä, serkut ym, jopa osa naisista)

Vierailija
11/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylpeä olen miehestäni ;-)

Vierailija
12/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä täällä kehuskellaan kaikilla (miesten) saavutuksilla, mutta nyt oli yllättävän alhaisia sotilasarvoja oli listattuna. Ja vielä hämmentävämpää oli se, ettei vaimot edes tiedä miehensä sotilasarvoa.

Vierailija
13/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodan sattuessa olisi ensimmäisten joukossa, jotka komennettaisiin palvelukseen. Olisi sijoitettuna johonkin bunkkeriin "siistiin sisähommaan" (jos näin voi mistään sotaan liittyvästä asiasta edes sanoa).

Vierailija
14/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun olen kysynyt. Silloin kun hän on ollut intissä, minä en ole osannut edes pyörällä ajaa. Tämä siihen kommenttiin että ne tietävät jotka ovat seurustelleen miehen ollessa armeijassa.

Ja siihen että mitä tekisi jos sota tulisi. Ikää on 52v, että ei ihan etunenään enää laitettaisi. Toiseksi hän kuuluu ns. reservin rautatiejoukkoihin, joten toimisi kuljetustehtävissä. Todennäköisesti siis.

Vierailija
15/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun olen kysynyt. Silloin kun hän on ollut intissä, minä en ole osannut edes pyörällä ajaa. Tämä siihen kommenttiin että ne tietävät jotka ovat seurustelleen miehen ollessa armeijassa.

Ja siihen että mitä tekisi jos sota tulisi. Ikää on 52v, että ei ihan etunenään enää laitettaisi. Toiseksi hän kuuluu ns. reservin rautatiejoukkoihin, joten toimisi kuljetustehtävissä. Todennäköisesti siis.

Ei se kyllä ihan välttämättä korreloi. Vaikka mieheni on vain korppi, niin kas kummaa, toimii esimiestehtävässä.

84, tai jotain.

Vierailija
16/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä mitään erityistä ajattele. Mies pääsi armeijasta pois niin nopeasti kuin halusikin. Ei ole erityisen militantti luonne...

Vierailija
17/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei siis ole väliä minulle.

Vierailija
18/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan osaa ampua jollain tykillä (todella hyödyllinen taito).

Vierailija
19/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakeni sotaa pois kotimaastaan, ja minä olen siitä onnellinen.

Vierailija
20/91 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papereissa lukee että vapautettu rauhan ajaksi. Syynä vaikeasti hoidettava atoopinen ihottuma... Mua ei haittaa ettei armeijaa käynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän