Terveystalo on kyllä huono
Ne saa siis kaikki asiat sotkettua.
Virheitähän voi sattua kaikille, mutta eivät pysty edes korjaamaan mokiansa.
Ja sitten niiden asenne on ihan jostain bresnevin aikasia.
Kommentit (69)
on kallis! Minusta sen tomistomaksu on kiskontaa. Se on ollut jo kauan 13.50. Ihan sen takia olen (Tampereella) käyttänyt Koskiklinikkaa jo vuosia. No nyt sitten meni se Koskiklinikkakin nostamaan tuota toimistomaksuaan.
Kohtuullinen toimistomaksu olisi minusta 6 euroa.
Ystävällisempiä saa hakea, todella asiantuntevaa väkeä. Valitettavasti vain ortopedinen sairaala eikä ole muita lääkäreitä kuin ortopedejä, mutta omassa alassaan kyllä Suomen huippupaikka!
Ja toimistomaksu 9e joten halvempikin kuin Turun muut paikat. Ja parkkihalli maksuton!
Tästä tuli nyt ihan mainos, mutta niin tyytyväisiä ollaan oltu pojan jääkiekkovamman hoitoon.
Eikä kyllä jättänyt kovin
luotettavaa vaikutelmaa. Hyvä lääkäriasema joka on jäänyt mieleen oli Espoonlahden Ulappatorilla. Sen jälkeen kun se hävisi oen ole löytänyt kivaa paikkaa.
Itse sain syöpään arvaajalta ripulilääkettä ja kohonneisiin reuma-arvoihin kehotettiin tulemaan takaisin, jos oireet jatkuvat.
ja hoitoa. Turun ja Helsingin Terveystaloista kokemusta.
Mutta nyt viimeksi kävin Diacorissa, koska Terveystalon veronkiertosotkut epäilyttää, ja taitaa jäädä Diacorista minun vakiopaikka.
Meillä on työterveyshuolto siellä ja puolet ajasta menee aina sen selvittämiseen mitä voi tehdä ja mistä pitää maksaa. Rahasta siellä keskustellaan eikä terveydestä. Olkapään ultrassa käydessäni hoitaja puhui jatkuvasti puhelimessa ja närkästyi, kun joutui tekemään työtänsä. Operaation loputtua hän heitti minut pihalle niin äkkiä, että takkini jäi pukuhuoneeseen ja kun pyysin takkiani hän tietysti närkästyi jälleen. Sitten eräs terveystalon edustaja lupasi selvitellä miksi muutamaa meidän porukasta ei ole kutsuttu työterveys tarkastukseen, otti yhteystiedot ja kaikki ja asiaan piti palata pian. No kohta kaksi vuotta on selvitellyt asiaa, eikä taida ihan heti soitella...
Lasta vein sinne kerran vauvana vatsaoireiden takia, saatiin varmuuden vuoksi lähete keskussairaalan lastenpolille, että voidaan mennä suoraan sinne, jos oireet pahenevat. Lääkärisetä vielä soitti seuraavana päivänä ja kysyi, miten lapsi voi.
Myös omien käyntien kohdalla palvelu on ollut loistavaa. Nykyään ei tosin itse tarvitse siellä käydä, kun on työterveyskin.
mammuttitauti, vai mikä
laitostuminen iskenyt Terveystaloon
aina hyvä palvelu ja vaivat hoidettu taidolla.
Mulla oli joskus (tästä on jo vuosia) laskun kanssa ongelmia. Olin maksanut laskun niin kuin pitääkin, silti lähettivät uuden laskun. Selvitin asiaa ja sen piti olla ok, mutta taas tuli uusi lasku. En edes muista montako kertaa tuo sama toistui. Lopulta piti mennä jostakin syystä paikan päälle selvittämään ja viimein saatiin se karhulaskujen tulo loppumaan. Palvelu tosin oli koko ajan ystävällistä ja pahoittelevaa, sillä on iso positiivinen merkitys.
on vaan hyvää sanottavaa.Sieltä oon saanu parhaimman hoiron,ku ei keskussairaala ottanu vastahan niin tuolta sai avun.
Ystävällinen palvelu ja torella kiva mennä sinne,nykkin 8kk:den aikana käyny monesti ja palvelu ihanaa.
En vois kuvitella muualla käyväni.
jos haluatte rahojenne valuvan veroparatiiseihin...
Kunhan saan vastineeksi hyvää hoitoa.
Vaihda Mehiläiseen
meillä homma toimii!
Sai olla viimeinen kerta kun tollasta terveystalo (=Arvaustalo) käytän.
En suosittele Tampereen Terveystaloa. Olen käynyt siellä leikkauksessa, enkä saanut tarvittavaa jälkihoitoa. Jotkut työntekijät näyttävät jakavan potilaansa hoitoa ansaitseviin ja niihin, jotka eivät sitä ansaitse. Syytä tähän en tiedä. Onnekseni heräämössä kärvisteltyäni useamman tunnin vuoroon tuli pätevämpi sairaan/hoitaja, jolta sain hoitoa ja tietoa, kuten vieressäkin makaavat potilaat. Myös kirurgi tuntui olevan lähinnä ärsyyntynyt siitä, että toin hänelle töitä ja palkkaa.. Anteeksi että häiritsin. Lupaan, etten häiritse rauhaasi enää.
Muutama juttu:
1. Terveystalo ei määrää sitä mitä työterveyshuollon palveluja sinä saat työterveyshuollossa käyttää. Sen määrää sinun työnantaja. Työnantaja määrittää mitä palveluja sinä saat käyttää ja millä ehdolla.
2. Joka ikinen Terveystalon työntekijä maksaa veronsa ihan Suomen Valtiolle ei minnekkään veroparatiisiin.
3. Lääketiede ei ole sellaista, että jokaiselle voidaa antaa joka kerta jokin lääkeresepti, joka parantaa. Monesti se on asioiden poissulkemista erilaisilla kokeilla. Esim. jos verikoe vastauksesta ei löydy mitään se sulkee pois esim. kilpirauhasen vajaatoiminnan, eli koe ei ole ollut turha.
4. Koskaan työntekijän päivä ei saisi vaikuttaa siihen miten hän ilmaisee itseään. Mutta valitettavasti olemme ihmisiä, jotka hoitavat ihmisiä. Monesti potilaalla on odotusarvo, että nyt lääkäri parantaa minut tältä istumalta tai nyt lääkäri määrää minut sairauslomalle. Jos tämä potilaan asettama toive ei toteudu, niin lääkäri on silloin paska eikä ymmärrä mistään mitään.
Mulla ei ole yksityisistä (hammas-, yleis-, eläin-)lääkäreistä kuin huonoja kokemuksia. Näkee, että niitä kiinnostaa vain money, money, money.
Vailla ammattitaitoa ovat terveystalossa,
muualla olen kyllä löytänyt osaamistakin.