Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ TONSKAT pikkujouluilee ~*~*~

24.10.2008 |

Eli innokkaat pk-seutulaiset (ja muutkin toki tervetulleita mikäli pk-seudulla liikkuu) tonskamammat pikkujouluillalliselle ihan mammojen kesken. :)

Tarjolla seuraavia päivämääriä:

14.11. PE, 15.11. LA, 21.11. PE, 22.11. LA, 28.11. PE, 29.11. LA

Jos vaikka tehdään niin, että kopsataan lista aina omaan viestiin ja kirjoitetaan oma nimimerkki niiden päivämäärien perään jotka sopii (kts. alla). On sitten helppo seurata, mikä päivämäärä sopii useimmille. Ja paikka + tarkka aika varmaan on sitten suht helppo päättää.

14.11. PE Mammis

15.11. LA Mammis

21.11. PE

22.11. LA Mammis

28.11. PE Mammis

29.11. LA Mammis

Mukavia syyspäiviä & -iltoja!

Mammis

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi meze vaikuttaa tosi hyvältä, sinne ainakin mahdutaan ja olen jo tehnyt pöytävarauksen, laitoin varauksen menemään myös cantina westiin joten nyt vaan odotan että mahtuuko sinne jos mahtuu niin otetaan ihan ronskisti äänestys kumpaan mennään ja se joka saa enempi ääniä on paikka jossa tavataan.

Enempää ei viittinyt arpoa vaikka kesiksen ehdotus olikin hyvä !

aa

Vierailija
42/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ehdotus lisää, en nyt katsonut oliko näitä jo kokeiltu. Koitin keksiä sellaisia, missä ois jokaiselle jotain eikä olisi kalleimmasta päästä.

Virginoil [http://www.virginoil.fi/]

Camppi on näköjään siirtynyt HOK-Elannolle, liekö sit hyvä vai huono muutos. Aika neutraali paikka mut ihan hyvät ruuat ainakin vuosi sitten, kun kävin viimeksi. Vähän huonot "nettisivut".

Ruokalista: [http://www.s-kanava.fi/getbinary?siteId=1&src=/...|http://www.s-kanava…]

Yhteystiedot: [http://www.s-kanava.fi/hokelanto/toimipaikka?ac...|http://www.s-kanava…]

Mulle siis kelpaa muutkin, en kranttuile. Nämä (isommat paikat) tuli mieleen, jos tuntuu että joka paikka on jo täynnä.

Kesis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Fransmannista (www.fransmanni.fi)

- Loisteesta (www.ravintolaloiste.fi)

- Sevilla Presidentistä (www.sevilla.fi)

Kävin kurkkimassa noita sivuja ja tein nyt sitten varmuuden vuoksi varauksen Loisteeseen (luulin että on kovin kallis - mutta mun mielestä ihan inhimillinen) koska menu oli mun mielestä ihan kivan kuuloinen ja olen siellä käynyt viimeksi kesällä ja hyvää on ollut ruoka + palvelu.

Kertokaa kelpaako teille ja onko AA esim löytänyt paikan jonnekin muualle. Cantina Westin taso on ollut viimeiset 2v mun mielestä ihan syvältä, pihvit on uitettu suolassa ja kasvisruoat ei maistu millekään + palvelu ollut todella hidasta ja huonoa.. Mutta kuljen kyllä mukana sinne minne haluatte mennä.

Mammis

Vierailija
44/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sitten AA:n kans yhtä aikaa liikkeellä.. ;)

Ok, eli varaukset on siis nyt Mezeen ja Loisteeseen sekä Cantinaan kenties.. Eli äänestetäänpä sitten minne enemmistö haluaa mennä. :)

Mammis taas

Vierailija
45/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Mezeä tai Loistetta käy molemmat, en ole itsekkään Cantina Westin ylin ystävä joten otin sen vain varmuudella, toi fransmanni on sellainen ravintola että himassa voi syödä saman laatuista joten sinne en mielelläni menisi.

cantiinaan on kanssa varaus joten meillä on nyt varaa valita

laittakaa nimi perään niin katotaan mikä paikka valitaan.

cantina west

Loiste AA

Meze AA

aa

Vierailija
46/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cantina west

Loiste AA

Meze AA, Kandi

...mulle käy kyllä kaikki peruspaikatkin, fransmannit sun muut... Menen ihan joukon mukana, mutta toki itse suosisin paikkaa, josta saa kala- tai kasvisruokaa jossa ei ole jotain kiellettyä juustoa joukossa ;)

Vierailija
47/63 |
02.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantina West

Loiste AA, Mammis

Meze AA, Kandi, Mammis

Mammis

Vierailija
48/63 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantina West

Loiste AA, Mammis,iida-linnea

Meze AA, Kandi, Mammis, iida-linnea

iida-linnea

Vierailija
49/63 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi äänestää Mezeä, kun Loiste on pikkuisen hintava vaikka kiva onkin. Muutama muukin rahareikä kun löytyy aina joulukuussa :-) Käykäähän kurkkaamassa listalta Full Meze, suosittelen! Jaettava ruoka, sopii superhyvin illanistumiseen & seurusteluun.

[b]Cantina West:[/b]

[b]Loiste:[/b] AA, Mammis, iida-linnea

[b]Meze:[/b] AA, Kandi, Mammis, iida-linnea, Kesis

Kesis

Vierailija
50/63 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi äänestää Mezeä, kun Loiste on pikkuisen hintava vaikka kiva onkin. Muutama muukin rahareikä kun löytyy aina joulukuussa :-) Käykäähän kurkkaamassa listalta Full Meze, suosittelen! Jaettava ruoka, sopii superhyvin illanistumiseen & seurusteluun.

[b]Cantina West:[/b]

[b]Loiste:[/b] AA, Mammis, iida-linnea

[b]Meze:[/b] AA, Kandi, Mammis, iida-linnea, Kesis

Kesis

Vierailija
51/63 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meze saa minunkin ääneni, samasta syystä kuin Kesiksellä - rahat on kertakaikkisen tiukassa!! Jos AA, Kandi ja I-L haluavat tulla Z-junalla, voitaisiin satuttaa samaan kyytiin, niin mullakin olisi matkaseuraa. :)

Cantina West:

Loiste: AA, Mammis, iida-linnea

Meze: AA, Kandi, Mammis, iida-linnea, Kesis, Karssuli

Vierailija
52/63 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään siis päätös tässä vaiheessa ja mennään tonne Mezeen, pöytä on varattu mun omalla nimellä, mutta mä lupaan tulla paikalle sen verran ajoissa että kaikki varmaan löytää, koitan saada ravintolaan myös viestiä että laittaa mun nimen perään vaikka tonskat niin kaikilla on sitten varmempi olo.

Perun tuon cantina westin tilauksen ja jos mammis poistaa Loisteen varauksen.

aa ae ja aivan sairaasti möyhkäävä sohvi 36+4

Vierailija
53/63 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun näillä näkymin perumaan tuloni. =(

Kummipoikamme soitti tänään ja kutsui synttärijuhlille juurikin tuolloin la-iltana. Ja tällä kertaa taitaa mennä nuo pirskeet mammatreffien edelle, koska viime kerrasta kun on nähty on ihan liian paljon aikaa. Perheidemme lapset on sairastelleet niin vuorotellen, että kyläilyt siirtyneet.

Pohdiskelen asiaa tässä tämän viikon aikana ja kerron lopullisen päätöksen viimeistään viikonloppuna.

Harmistunut iida-linnea, jonka rakas tyttönen nukkui tunnin eli tosi rattoisa päivä ja ilta tiedossa...

Vierailija
54/63 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyselee, että mitenkäs minä tuonne Mezeen sitten löytäisin :) Ja junallako kannattaa tulla Jäkestä?

Pi-Ki

Vierailija
55/63 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäkestä kandee tulla junalla, meze on ihan keskustassa, jossain siinä ateneumin takana joten asemalta ei tuu pitkä matka, en itsekkään ihan tarkkaan tiedä missä on mutta laitan ohjetta kunhan pääsen kartalle.

aa ae ja sohvi

Vierailija
56/63 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsun keipsun ja hyvää isänpäivän iltaa!

Joudun siis jättämään mammatapaamisen väliin. Tuli muutakin menoa ensi viikonlopulle. Toivotan teille kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa iltaa äitiseurassa. =)

Kandi ja AA (miksei myös muutkin), yritettäiskö nähdä ennen joulua vaikkapa meillä glögien äärellä? Ois kiva pitkästä aikaa nähdä porukalla. Äideille glögiä ja lapsille mehua. =)

T: iida-linnea

Vierailija
57/63 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi-Ki ainakin oli kysellyt, tässä ohjetta:

Meze on siis Mikonkadulla, aika lailla vastapäätä Intersportia. Kadulta katsottuna Aikatalon sisäänkäynnin vasemmalla puolella. Ihan rautatieaseman lähellä siis. Tällä hetkellä siinä on katuremonttia ja pitää mennä sisään epämääräisten tietyöaitojen välistä. Mutta ihan suoraan kadulta sisäänkäynti, ei mistään sisäpihasta.

Kesis

Vierailija
58/63 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karssuli, millä junalla ajattelit tulla? Ne Z-junat tosiaan tulee vähän hassusti tasatunnein, mutta toki jos haluat hypätä Keravalla pois junasta ja tulla meidän kanssa sillä ~18.20 -R-junalla, seurasi on tervetullutta :) Eikös me siihen junaan tähdätä, AA?

I-L, tulen mielelläni joku päivä glögille teille, joko Noelin kanssa tai ilman. Mulla on 3-4pv/vk luentoja joulukuun toiselle viikolle asti, mutta pääsääntöisesti olen maanantait kotona, joskus myös keskiviikot. (Joskus myös tiistaina, kuten tänään :))

Vierailija
59/63 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas pinoa muistutuksen vuoksi. :) En tod.näk. ehdi ihan tasan klo 19, miehellä on peli enkä viitsi 15min tms takia yrittää järkätä lapsenlikkaa.. Eli tulen heti kuin vain ennätän, mutta ettette sitten ihmettele - tulossa ollaan.

Mammis

Vierailija
60/63 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL: tullaan mielellään klöksälle jokupäivä.

Tulossa ollaan huomenna Kandin kanssa samalla junalla, odotan jo innolla että pääsen vähän kotoa pois.

Ei haittaa vaikka ei ihan seiskaksi kerkeekkään me ootellaan kyllä !

en ole varma saiko ravintola viestiä siitä tonskat nimestä, joten jos jotakuta mietityttää löytääkö meidät on pöytä varattu ainakin mun nimellä, sukunimi on se lintu joka koputtaa puuta nokallaan ja sitten NEN perään

Nähdään huomenna.

aa ae ja sohvi 37+6