Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehet eivät tajua, että en ole hyvinpukeutuvana kiinnostunut farkkuja tai collareita käyttävistä miehistä

Vierailija
02.09.2026 |

Joku tuulitakin  ja lenkkareiden käyttäminen muualla kuin lenkillä ei herätä kiinnostusta.

Ymmärräkään, että samanlainen estetiikan taju viehättää. Jos henkilö panostaa pukeutumiseen, hän haluaa toisenkin panostavan. Tämä ei tarkoita välttämättä kalliita vaatteita, vaan oikeita materiaaleja ja leikkauksia, itselleen sopivia värejä ja ehkä luovaa yhdistelmistä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun farkkuihin, huppariin ja lippikseen. m50

Vierailija
2/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa mukamas tyylikkäitä naisia ketkä eivät tilaa korkeatasoisia kankaita omalle ompelijalle tai käytä henkilökohtaista pukeutumis- ja mitoitusasiantuntija. 

Ei oikein viehätä sellainen pinnallinen panostus omaan estetiikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun etätyössä myös mukaviin löysiin vaatteisiin, kesällä shortseihin, talvella verkkareihin. Jos menen asiakastapamisiin, niin sitten asianmukaisesti vaatteet päälle. Miehellä työpäivinä alan mukaiset suojavaatteet, kotona saa olla verkkareissa myös. En koskaan lähiti neuvomaan, mitä jonkun muun pitää pukea, paitsi lapsiani.

Vierailija
4/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas mukavuus on pukeutumisessa ihan keskeisimpiä asioita ja käytän pääasiassa collareita. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jolle tämä on ongelma ja mielelläni olisin toisen rennosti pukeutuvan ihmisen kanssa. Eli ei huolta, en tuhlaisi sinun aikaa. 

Vierailija
5/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas mukavuus on pukeutumisessa ihan keskeisimpiä asioita ja käytän pääasiassa collareita. En voisi kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa jolle tämä on ongelma ja mielelläni olisin toisen rennosti pukeutuvan ihmisen kanssa. Eli ei huolta, en tuhlaisi sinun aikaa. 

Tyylikkäät vaatteet ovat mukavat päällä, jos ostaa oikean kokoisia.

Vierailija
6/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen tästä tiedosta.

Vierailija
7/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi! Olen menettänyt elämässäni nyt jotain suurta..

Vierailija
8/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ensi kerran päiväkirjaasi näitä plörinöitä.

Vierailija
9/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Tänk juu veri mats.

Vierailija
10/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkarit on kyllä pesiytyneet organisaatioihinkin..

mutta;

en ole muuten ikinä ajatellut käydä jumpassa naisen tai naisten takia, on sitten jalassa soc n housut tai joskus paitana power lifting apparel. tästä on muuten yleisesti olemassa tutkittua tietoa.

Vierailija
11/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,6% varmuudella oot trolli. Suomalaiset naiset ei osaa pukeutua tyylikkäästi. Piste.

Vierailija
12/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä farkkuihin pukeituneita miehiä sitten tulee sinua ärsyttämään AP? Jos Tinderissä tai vastaavassa, niin ehkä sinun pitää mainita olevasi vaatesnobi. Kadulla ketään sen sijaan ei kiinnosta mielipiteesi.

Vierailija
13/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehet kiertää sinut kaukaa.

Vierailija
14/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä farkkuihin pukeituneita miehiä sitten tulee sinua ärsyttämään AP? Jos Tinderissä tai vastaavassa, niin ehkä sinun pitää mainita olevasi vaatesnobi. Kadulla ketään sen sijaan ei kiinnosta mielipiteesi.

En ole tinderissä. Mua lähestytään kadulla, töissä ja kahviloissa.

Vierailija
15/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sinä tai rytkysi.

Vierailija
16/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin ostat mieleisesi miestenvaatteet kaupasta ja menet naimisiin niiden kanssa, luonnehan ihmisessä on ihan sivuseikka. Monenkin hupparin sisässä voi olla kultainen sydän ja kalliin puvun sisällä totaalinen narsisti.

Vierailija
17/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin ostat mieleisesi miestenvaatteet kaupasta ja menet naimisiin niiden kanssa, luonnehan ihmisessä on ihan sivuseikka. Monenkin hupparin sisässä voi olla kultainen sydän ja kalliin puvun sisällä totaalinen narsisti.

Pukeutuminen kertoo paljon ihmisen luonteesta.

Vierailija
18/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miesten, joista et ole kiinnostunut, pitäisi pukeutua sinun makusi mukaan?

Vierailija
19/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinä tai rytkysi.

Miksi nämä miehet tulee sitten aina ensimmäisenä kehumaan tyyliäni? 

Vierailija
20/46 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen kertoo paljon ihmisen luonteesta.

Tai lompakon paksuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme