Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ TONSKAT pikkujouluilee ~*~*~

24.10.2008 |

Eli innokkaat pk-seutulaiset (ja muutkin toki tervetulleita mikäli pk-seudulla liikkuu) tonskamammat pikkujouluillalliselle ihan mammojen kesken. :)

Tarjolla seuraavia päivämääriä:

14.11. PE, 15.11. LA, 21.11. PE, 22.11. LA, 28.11. PE, 29.11. LA

Jos vaikka tehdään niin, että kopsataan lista aina omaan viestiin ja kirjoitetaan oma nimimerkki niiden päivämäärien perään jotka sopii (kts. alla). On sitten helppo seurata, mikä päivämäärä sopii useimmille. Ja paikka + tarkka aika varmaan on sitten suht helppo päättää.

14.11. PE Mammis

15.11. LA Mammis

21.11. PE

22.11. LA Mammis

28.11. PE Mammis

29.11. LA Mammis

Mukavia syyspäiviä & -iltoja!

Mammis

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä äänestän vahvemmin tota 15.11 aikaa vaikka Aurora toisin toivookin, 22.11 alkaa olla niin lähellä LA:ta että en tiijä miten jakselen.

Tehkää te joku päätös mä sitten sopeudun siihen, mutta nyt se pitää tehä jos aiotaan johonkin vielä päästä syömään.

aa ae ja sohvi 35+3

Vierailija
22/63 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.11 Mammis, Kandi, AA, Kesis, Karssuli, Iiris, iida-linnea, piki

22.11 Mammis, AA, kesis, iida-linnea, Karssuli, iiris, (piki), Aurora

Nyt kun KESIS suostui "poistamaan" sulut itseltään 15.11. ja PI-KI on epävarma tulija 22.11. näyttäisi tuo 15.11. olevan toistaiseksi se "suositumpi".. Ja KANDI kun moista tapaamista ehdotti + AA:lla on LA niin lähellä tuota 22.11. päivää, niin kyllä mäkin ehkä puoltaisin tuota 15.11. (vaikka mulle kyllä sinänsä on ihan sama - harmi vaan kun ei kaikille passaa sama päivä..).

Oisko niin että pidetään ilmoittautumisen takarajana 30.10. TORSTAI - jotta saadaan sitten joku pöytä jostain?

Paikan osalta Amarillo kuulostaisi mullekin ihan hyvälle (siellä on kai oltu ennenkin) - tietääkö joku (esim AA) että otetaanko sinne pöytävarauksia vastaan viikonloppuilloille?

Mammis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varattua pöydän myös viikonlopulle, mä voin hoitaa sen varauksen.

laitetaanko tähän nimi listaan kutka tulee paikalle niin voin sitten tehä varauksen,

Mä mainitsen että me ollaan suht mahakkaita niin ettei laita meitä mihenkään pikkuloosiin.

Kopsatkaa sitten omaan tää lista

Ilmoittaudun tonskien "pikkujouluihin"

AA

ihkua nähdä teitä kaikkia !!!

aa ae ja sohvi

Vierailija
24/63 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten:

AA

Karssuli

Vierailija
25/63 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA

Karssuli

Kandi

Vierailija
26/63 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että päätös saatiin aikaan. Mäkin lojaalisuudesta kannatan kuitenkin 15.11., koska Kandi koko idean laittoi liikkeelle. Aurora, tosi harmi ettet pääse paikalle. Ois ollut kiva nähdä pitkästä aikaa.

Ja mullekin käy Amarillo hyvin. Toinen vaihtoehto ois Mikonkadulla Meze Point - ihan älyttömän hyvä ruoka (ja Välimerellisen terveellinen) ja sopii just seurusteluun. En kyllä muista, onko siellä tarpeeksi isoja pöytiä mut jos muutkin sattuu innostumaan niin varmaan pystyvät järjestämään.

[b]Ilmoittaudun tonskien pikkujouluihin15.11.

AA

Karssuli

Kandi

Kesis[/b]

Kesis

Vierailija
27/63 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun tonskien pikkujouluihin15.11.

AA

Karssuli

Kandi

Kesis

iida-linnea

t. iida-linnea

Vierailija
28/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA

Karssuli

Kandi

Kesis

iida-linnea

Mammis

Mammis :)

P.S. Onko aika sitten se klo 19? Ja jos AA varais vaikka sen Amarillon, sieltä kun tosiaan löytyy kaikille varmasti jotain mieleistä..

Vierailija
29/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näiden molempien kanssa nyt semmoinen ongelma, että kaverin polttarit on joko 15. tai 22.11. Ilmisesti 22. joten ilmoittaudun mukaan kuitenkin ja kerron heti jos polttaripäivä muuttuu ja joudunkin perumaan!

Olis kiva päästä mukaan :)

AA

Karssuli

Kandi

Kesis

iida-linnea

Mammis

iiris

iiris

Vierailija
30/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varailen joko illalla tai huomenna sitä pöytää Amarillosta, 19.00 tais olla kaikille sopiva aika.

I-L ja Kandi, mennäänkö samalla junalla, mä en viittis autolla lähtee ajelemaan kun parkkipaikat on kiven takana ja esim. makkaratalon parkkis on ihan sika hintanen.

tuolta kuolaamaan listaa [http://www.amarillo.fi/helsinki.html]

aa

Vierailija
31/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA

Karssuli

Kandi

Kesis

iida-linnea

Mammis

iiris

Pi-Ki

Tarviiko etukäteen ilmoittaa, mitä haluaa syödä?

Vierailija
32/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä tiedä tarviiko etukäteen ilmoittaa mutta se selvinnee kun teen varauksen

aa

Vierailija
33/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarilloon ei saa enää yhtenäistä pöytää, mikä on seuraava vaihtoehto, oisko se sitten colorado tai memhis ?? teatteri. laittakaa pikaisesti toiveita sillä pöydän varaaminen voi olla hankalaa.

aa

Vierailija
34/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colorado, Memphis, La Bodega, Santa Fe, Grande Grill..

Kaikki olis siinä "ytimessä" eikä tarvis lähteä kovin kauas kulkemaan.

Mammis

Vierailija
35/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne polttarit on sit just 15. päivä.... Eli meitsi joutuu nyt perumaan :)

Ehkä me mennään sit Auroran kanssa kaksin 22.päivä :)

Mutta kivaa pikkujouluilua teille muille :)

-iiris

Vierailija
36/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi la bodega on ollu ihan hyvä, Grande Grill on vähän pienehkö jospa mä koitan sitä La bodegaa saada

aa

Vierailija
37/63 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi La Bodega on aika heikko raskaana olevalle ei-lihansyöjälle, kun ei oikein äyriäisiäkään uskalla tilata... Joten jos on joku missä on vähän laajempi ruokalista, ehdottaisin sitä :)

Vierailija
38/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa tuntuu olevan vähän joka paikassa sillä edes bodegaan ei saa 8 hengen pöytää vaan pitäisi ottaa 2 kpl 4 hengen pöytiä joita ei voi yhdistää.

Kamalasti ei voida enää arpoa.....mites cantina west ??

Vierailija
39/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantina West sopii mulle hyvin. Ja jos sinne ei sovita, niin edelleen ehdotan Meze Pointia.

[http://www.meze.fi/] Tuolta Löytyy infoa ja esim. mezelautanen (min. 2 hlö:lle) on mun mielestä ihan super. Ei tule ähky olo ja silti kyllä ruokaa riittää. Ainakin tossa näkyis olevan pöytävarauskohdassa yli 8 hlö ryhmille oma puh.nro. joten kyllä sinne siis pitäisi mahtua.

Äkkiseltään tulee mieleen myös se paikka, missä oltiin syömässä hamassa menneisyydessä, siinä Senaatintorin kupeessa. Muistaako joku sen nimeä ja onko sitä edes enää olemassa?

Kesis

Vierailija
40/63 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan saada pöytävarauksen kumpaankin sekä tohon mezeen että cantiinaan jos moelmmista tärppää niin valitaan toinen, joka paikassa on niin täyttä että tarvii yrittää kaikkensa.

aa