Mitä tekisit yksin syyslomalla?
Kommentit (109)
Kävisin elokuvissa, teatterissa, taidenäyttelyissä, museoissa, konserteissa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin vaellukselle.
Samoin. Hossa esim. on vielä näkemättä ja syysloma osuu kuitenkin patikoinnin kannalta hyvään ajankohtaan :)
En välttämättä pitäisi syyslomaa lainkaan vaan säästäisin lomia jouluun, talvelle tai keväälle. Etenkin kun omalla kohdalla kesäloman päättymisestä on vielä lyhyt aika ja jos ei ole tiedossa mitään mitä lomaviikolla tekisi.
Syksyinen päivävaellus voisi olla kiva juttu. Ja kylpyläreissu siihen kylkeen.
Kirja. Luontoretkeilyä (kevyttä kävelyä lyhyesti) lähiseudulla parin muun kanssa, mahdollisimman turvallisesti? Sauna, mökki? Kaupungissa jotain muuta. Valokuvaus?
Ulkoilua, patikointia, kylpyläpäivä, kahvilapäivä, löhöilypäivä..käy jo viikko lyhyeksi. Lyhyesti nauttisin ja tekisin kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirja. Luontoretkeilyä (kevyttä kävelyä lyhyesti) lähiseudulla parin muun kanssa, mahdollisimman turvallisesti? Sauna, mökki? Kaupungissa jotain muuta. Valokuvaus?
Parin muun kanssa ei ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä pitäisi syyslomaa lainkaan vaan säästäisin lomia jouluun, talvelle tai keväälle. Etenkin kun omalla kohdalla kesäloman päättymisestä on vielä lyhyt aika ja jos ei ole tiedossa mitään mitä lomaviikolla tekisi.
Syksyinen päivävaellus voisi olla kiva juttu. Ja kylpyläreissu siihen kylkeen.
Taitaa olla opettaja, kun ei oikein muilla ole syyslomaa (jos ei ole kesälomasta päiviä säästänyt tai jotain tuntikertymiä tai pekkasia) eli ei sitä oikein voi olla pitämättä.
Samaa, mitä joka lomalla, eli joisin kaljaa ja selaisin tinderiä ja valitsisin sieltä yhden kivan naisen, jota kävisin viikonloppuna panemassa. Jos on tosi kiva niin voin vähän hiivaisella kielellä lipaista, että töissä maanantaina konttorin neidit haistaa kaljan sijaan fressin panomiehen. Näin se menee.
t. unelmia ja toimistohommia
Helppo homma.
Kilauttaisin FWB naiselleni ja kysyisin lähteekö hän mukaani viikoksi espanjaan. Jos saa lastaan hoitoon, niin voi ottaa hänet mukaan. Eipä tuo paljoa enempää maksa kuin yksinkään mennä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma.
Kilauttaisin FWB naiselleni ja kysyisin lähteekö hän mukaani viikoksi espanjaan. Jos saa lastaan hoitoon, niin voi ottaa hänet mukaan. Eipä tuo paljoa enempää maksa kuin yksinkään mennä.
Ehfto oli että yksin ja ei saa lentää, mut kiva että teillä on tuollainen lentävä kullisirkus.
Mitäkö tekisin? Hoitaisin asiat niin että en olisi yksin. Simppeli juttu. 👍
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Menisin junalla hotellilomalle esim. Helsinkiin tai Turkuun. Kävisin paikallisia museoita läpi museokortilla. Ja menenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo homma.
Ehfto oli että yksin ja ei saa lentää, mut kiva että teillä on tuollainen lentävä kullisirkus.
Autolla pöljä.laivalla saksaan jne. Älä ole noin rajoitteinen. 😂
Ajelisin jonnekin toiselle paikkakunnalle, ottaisin hotellihuoneen tai kylpylähotellista, kiertelisin ja tutustuisin paikkaan, shoppailisin jos kiinnostavia kauppoja on, rentoutuisin. Pelkästään ympäristön vaihdos rentouttaa ja piristää. Näitä olen itse käyttänytkin, ja yksin ollessa saa keskittyä siihen mistä tykkää, eikä välttämättä maksa paljon.
Ihan vaan lepäisin, että edes vähän palautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
No olen aika seurallinen ihminen. Erään kerran minulla oli tylsää ja otin kitarani mukaan ja lähdin puistoon soittelemaan. Meni noin 15 minuuttia niin ympärilläni oli kymmenkunta ihmistä kuuntelemassa ja rallattelemassa tuttuja biisejään. Pari kaljaa niin olen kuin jukeboxi.
Lähtisin vaellukselle.