Demiseksuaali; koetko seurustelukumppanin löytämisen erityisen vaikeaksi?
Otsakkeessa kysymys. Mielipiteitä?
t. N33, myös introvertti
Kommentit (12)
Ei ole olemassa mitään sellaista kuin demiseksuaali. Se ei ole mikään seksuaali-identiteetti.
Puppua ne semmoiset Raamatussa on totuus!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään sellaista kuin demiseksuaali. Se ei ole mikään seksuaali-identiteetti.
Miten vain. Onko sille jokin nimitys, että haluaa saada tavata joitainnkertoja ja ensin "tunne yhteyden" ja tai tutustua toiseen ensin ennen kuin haluaa edetä toisen kanssa harrastanaan seksiä. - Tältö palstalta olen kyllä lukenut, että näin kokevia muehiänpidetään mm. oienimunaisua, (kasppi)homoina tai muutoin pikaisenbhoidon tarpeessa okevina luusereina Koska itsekin kuuluun heihin, jotkavhaluaa edetä rauhallisemminnja luoda toiseen "tunne yhteyden" ennen nahd seksiin erenemistä, niin kai minulta puuttuu sairauden tunto kun en koe tätä yleisesti ongelmaksi tai esteeksi nauttia ja iloita, ainakin enimmäkseen elostani.
En. Sen koen, että pitäisin itse tuosta seurustelukumppanista, hah hah!
Juu siis, olen hyväksynyt jo mahdollisen kohtaloni vanhapiikana tai jeesuksen morsmaikkuna. Suosittelen sinullekin avaamaan tämän oven sepposen selälleen, niin saat rauhan, että jos joku mies on tullakseen niin tulkoot. Etsiminen ja toiveajattelu on turhauttavaa, eikä ole tuottanut itselleni ainakaan kun pettymyksiä
N33
Vierailija kirjoitti:
Joskus omassa mielessäni on käynyt, että onko yks syy, miksi orastava parisuhde päättynyt siksi, että en miehenä ole osannut johdattaa ja viedä mutta en myöskään vastata naisen syöttöön ja toiveeseen ja yritykseen "tarpeeksi nopeasti", jotta suhteemme olisi voinut edetä (ns.) Intiimäm-mälle tasolle.
Kyllä minä haluan ja toivon kokevani (mahd). kumpoanin kanssa eritavoin läheisyyttä ja haluan kokea/ harrastaa seksiäkin hänen kanssaan mutta en varmasti siihen "heti" valmis vaan odotan/ toivon, että ennen seksiin etenemistä olisimne joitainn kertoja ennätetty tavata js viettää aikaamne muutoin.
Koska olen vuosia elänyt "ilman" niin joskus on mielessäni käynyt, että olen(ko) saanut päälleni, jonkun kiriuksen, jonka johdosta en enää koskaan voi päästä naista tai hän minun lähelleni, - niin lähelle, että esimerkiksi seksi saattaisu olla meille mahdollista.
Jo pelkkä kädestä pitäminen ja kulkemin
Ei sinun kuulukaan miettiä läheisyyttä tai seksejä, jos et edes tunne naista kenen kanssa niitä toteuttaisit. Jos tapaat hänet, nuo tunteet heräävät yksi kerrallaan. Jumala ei paljasta sinulle koko elämääsi kerralla, vain seuraavan askeleesi.
Ei sinun kuulukaan miettiä läheisyyttä tai seksejä, jos et edes tunne naista kenen kanssa niitä toteuttaisit. Jos tapaat hänet, nuo tunteet heräävät yksi kerrallaan. Jumala ei paljasta sinulle koko elämääsi kerralla, vain seuraavan askeleesi.
Mitähän tämäkin tarkoitti? -Tarkoitan, että voin kuvitella ehkä vähän ujon tai muutoin kokemattoman miehen, joka mielellään nauttii ja iloitsee kun saa mahdollisuuden pelkästään viettää aikaansa naisen kanssa eri tavoin. Mutta tiedostaa myös sen, että moni "tavallinen mies" alkaa mahdolsiesti häntä paljon nopeammin kärttämään ja haluamaan seksiä ja osaa (tai luulee osaavansa) käyttäytyä sen mukaisesti eli johtaa ja käyttyä tahtonsa mukaisesti, että tilanne etenee siihen, että he päätyvät harrastamaan seksiä
Mutta jos et ole koskaan tai olet kokenus seksiä vain vähän ja edelliskerrasta on jo ikuisuus aikaa (lue useita vuosia aikaa) niin miten silloin tulisi edetä, että osaisi kertoa tosielle, että haluaa seksiä hänen kanssaan? - Kun kuten tuo edellinen kirjoittaja antoi ymmärtää, niin hän ilm. uskoi, että naiset (yleisemmin kuin miehet) odottavat, että aloitus seksiin tulisi ainakin ennen ensimmäistä yhteistä seksikertaa miehen taholta. - Ja ellei sitä tulisi -niin tuo mies amtoi ymmärtää. että naisisita tulisi miestä kohtaan mahdollsiesti epäluuloisia tai koksivat, että mies ei ole heitä kohtaan halukaskaan saamaan muuta kuin kaveruutta ja platonista ystävyyttä.
Tätä kaikkea lienee vaikea tajuta sellaisen, jolle seksiin eteneminen on ollut aina vaivatontya ja helppoa.
Olen ei seksiä ennen avioliittoa -seksuaali.
Mun mielestä demi on se normaali seksuaalisuuden malli - tutustutaan, rakastutaan ja mennään sänkyyn. Tuossa järjestyksessä eikä todellakaan ehdi tapahtumaan 1. tapaamisen aikana!
Ikinä ei ole ollut vaikeuksia löytää kumppania, päinvastoin.
Olen elämäni aikana tavannut vain upeita fiksuja miehiä eikä ole ikinä tarvinnut vääntää piparin antamisesta ensimmäisten tapaamisten aikana.
Ja aina loppupeleissä minä olen ollut se aktiivisempi ja seksuaalisempi suhteessa, vielä nyt 29 yhteisen vuoden jälkeenkin:)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä demi on se normaali seksuaalisuuden malli - tutustutaan, rakastutaan ja mennään sänkyyn. Tuossa järjestyksessä eikä todellakaan ehdi tapahtumaan 1. tapaamisen aikana!
Olen elämäni aikana tavannut vain upeita fiksuja miehiä eikä ole ikinä tarvinnut vääntää piparin antamisesta ensimmäisten tapaamisten aikana.
Ja aina loppupeleissä minä olen ollut se aktiivisempi ja seksuaalisempi suhteessa, vielä nyt 29 yhteisen vuoden jälkeenkin:)
En tiedä onko tämä sukupuoleen sidottua mutta minusta tuntuu, että edelleen on heitä, jotka uskovat terveen ja normaalin libidon omaavan miehen olevan halukas ja valmis harrastamaan seksiä kenen tahansa kanssa a pyrkivän siihen mahdillsimman pian. - Tai elleivät ole, niin vastuu haluamattomuuteen vieritetään mahd. seksikummapnin harteille; kyllä tämä kieltäytynyt mies olsi valmis välittömästi seksiin jos vain kumppani olisi sitä tai tätä, jota kuitenkaan ei nyt juuri ole; kuten brunetti blondi tai tosin päin pienirintainen -isompirintaienn jne.- Sitten taas jos mies oikeasti ei koe tällaista ja kokee jopa paineita siitä, että kykeneekö hän saavuttamaan ensin tunneyhteyden naisen kanssa, ja tai kuinka hän ylipäätään etenisi, että seksiin päästäsiin, niin hänelle saatetaan tai mies saattaa itsekin kokea, että häntä pidetään jotenkin vajaana tai esim (kaappi)homona, joka tekisi vain palveluksen naisille, jos ei eded yrittäisi. - Naisille tällainen kainsotelu ja arkailu on jotenkin sallitumpaan ja hyväksyttävämpää kuin miehille,
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teksti. Komppausta tälle. Uskoisin että tätä mielipidettä on enemmänkin meillä keski-ikäisillä, että demiseksuaali on yhtäkuin se normaali, tavallinen seksuaalisuus.
Priden määritelmät on jonkun sellaisen tekemiä, jolla ei ole ihan normaali tunne-elämä. Ne on kuin psykopaatin tekemiä, hyvin kliinisiä ja teennäisiä. Osa ei tunnu perustuvan todellisuuteen ollenkaan. Niin kuin PAN = saatat rakastua johonkin ihmiseen. Kuka näitä on tehtaillut?
Joskus omassa mielessäni on käynyt, että onko yks syy, miksi orastava parisuhde päättynyt siksi, että en miehenä ole osannut johdattaa ja viedä mutta en myöskään vastata naisen syöttöön ja toiveeseen ja yritykseen "tarpeeksi nopeasti", jotta suhteemme olisi voinut edetä (ns.) Intiimäm-mälle tasolle.
Kyllä minä haluan ja toivon kokevani (mahd). kumpoanin kanssa eritavoin läheisyyttä ja haluan kokea/ harrastaa seksiäkin hänen kanssaan mutta en varmasti siihen "heti" valmis vaan odotan/ toivon, että ennen seksiin etenemistä olisimne joitainn kertoja ennätetty tavata js viettää aikaamne muutoin.
Koska olen vuosia elänyt "ilman" niin joskus on mielessäni käynyt, että olen(ko) saanut päälleni, jonkun kiriuksen, jonka johdosta en enää koskaan voi päästä naista tai hän minun lähelleni, - niin lähelle, että esimerkiksi seksi saattaisu olla meille mahdollista.
Jo pelkkä kädestä pitäminen ja kulkeminen käsikkäin tai vaikka kahdestaan pötköttely sohvalla tuntuvat juuri nyt vain kaukasilta ja etäisiltä haaveilta....
Mitä teinbcai teinkö mitään, että sain tämänn kiroksen päälleni?
Siitä olen jotakuinkin tyytyväinen, että olen tiedostanut sen, että uhriutumisella tai ketään naista (tai miestä) syyttämällä tilanteestani en kaiva kuin maata omien jalkojeni alta.