Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten- / kodinhoitajalle palkkaa 15 e / t?

Vierailija
24.10.2008 |

Heippa,

tarvitsisimme lastenhoitajaa kotiin. Lapsi on muutaman kuukauden ikäinen, kun tarve alkaa. Opiskelen ja asumme lähellä yliopistoa eli en ole montaa tuntia pois päivisin. Lisäksi ois kiva, jos hoitaja jaksaisi joskus työnnellä vaunuja yo:lle, kun tarvitsee imettää.

Koska lastenhoitoa ei ole ihan kamalasti, ajattelimme, että ois kiva, jos lastenhoitaja auttaisi myös kotihommissa, eli pyykinpesussa, siivouksessa ja ehkä myös ruoanlaitossa. Meillä on myös pieni koira, jota ehkä joskus pitää ulkoiluttaa, mutta teen sen mielelläni itse.

Työaika voisi olla vaikka 35 tuntia viikossa tai miten sovitaan. Riittääköhän tällaisesta työstä palkaksi 15 euroa tunnissa? Saankohan osaavan ihmisen töihin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen päälle tulee työnantajakulut, matkakulut ja vakuutukset.

Kurjaa, ettei ne opinnot voi yhtään odottaa. Onko lapsi vahinko?

Vierailija
22/22 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, ettei ne opinnot voi yhtään odottaa. Onko lapsi vahinko?

Ihmeellisiin asioihin täällä kiinnitetään huomiota. Aion siis opiskella ihan lapsen ehdoilla ja siksi just haluan hoitajan kotiin, jotta se onnistuu. En aio edes käydä kaikilla kursseilla heti, mutta esim. proseminaariin ois pakko mennä, ettei valmistuminen ihan kamalasti veny.

Tässä juteltiin aamulla, että vähempikin tuntimäärä kuin 35 tuntia varmaan riittäisi. Oiskohan sopiva palkka vaikka 1600 euroa kuukaudessa ja tunteja ois kuukaudessa maksimissaan 120 (noin 30 tuntia viikossa), mutta vois olla vähemmänkin, jos ollaan esim. paljon kotona itse.

Äh, en mä tiedä palkasta. Tosi vaikeaa. En halua maksaa niin vähän, etten saa pätevää ihmistä, mutta toisaalta en halua maksaa ihan kauheasti liikaakaan. En halua siis mitään teiniä enää vaan aikuisen ihmisen, jolla on mielellään näyttää hyvät todistukset.

Joku kysyi, että saisiko ottaa omat lapset mukaan, niin ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla