Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ne vanhemmat Sairaala ohjelmassa voivat kestää sen tilanteen, että vauvan

Vierailija
22.10.2008 |

vain annetaan hiipua pois. oma vauvani oli 2vk hoidossa ja letkuissa ja joka toinen pv oli hyviä uutisiakun taas joka toinen pv mentiin taaksepäin, eli ees taas.

Mutta minä kuitenkin sain vauvani kotiin ja syliini ja nyt hän on 2kk ja voi hyvin.



Tuntuu pahalta toisten puolesta joille ei asiat menekään niin hyvin loppujen

lopuksi :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se nähdään nimenomaan

Vierailija
22/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se anenkefalia siis. Joskus voidaan hyvällä tsägällä nähdä se myös jo np-ultrassa.



Itse asiassa anenkefaliassa kallon luut puuttuvat kulmakarvoista ylöspäin. Aivot lapsella tavallaan ovat mutta ne ovat täysin kehittymättömät ja "lilluvat" lapsivedessä kun kallon luita ei päälaella ole. Aivot pikku hiljaa "hilseilevät" lapsiveteen (suora lainaus ruumiinavausraportista) niin että jos lapsi selviäisi synnytykseen asti niin lapsella ei ole enää mitään päässä kulmakarvojen yläpuolella. :(



Lähes kaikki perheet jotka saavat tietää odottavansa anenfelialasta keskeyttävät raskauden sillä lapsella ei elinaikaa olisi täysiaikaisenakaan kuin noin kaksi tuntia synnytyksen jälkeen.



Karu kuva, kertoo kaiken :( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f0/Anencephaly_side.jpg



Syynä täysin vanhemmista riippumaton häiriö kehityksessä rv5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusrefleksit (aivoista riippumattomat) kyllä toimivat.

Vierailija
24/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toivoa "heräämisestä" tai ympäristön tiedostamisesta. Vasta aivokuollut on täysin flegu.

Vierailija
25/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta! Onpa kurjaa..HUS alueella ainakin vielä tarjotaan. Tai ainaki Helsingissä.

Vierailija
26/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin abortti olisi vielä 4vk mahdollinen jos selviää että lapsella ei ole aivoja, yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sillä lapsella olemassa autonominen hermosto ja selkäydin

Vierailija
28/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista oottaessa käytiin yksityisellä, toista oottaessa päästiin sit 1kk välein koko raskausajan, lopussa viikon välein, ultraan kun esikoisen kanssa kaikki ei mennyt hyvin, vaan hän oli vastasyntyneiden teholla ekat viikot. Eli sitten onneksi seurattiin ettei sama toistu, tai jos toistuu, huomataan ajoissa. Mutta jos ei ole tiedossa mitään riskiä, ei täällä todellakaan pääse kuin alkuraskauden ultraan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ovatko nämä "ilman aivoja ei liiku jäsenet" samoja ihmisiä, jotka vastustavat niin hanakasti aborttiakin. Pitääkö elämää väkisin pitkittää ja pitkittää? Jos ajatellaan uskonnollisesta näkökulmasta, niin alunperinhän jumala ei siis halua lapsen elävän. Ihminen vain pitkittää _omasta_ toimestaan tätä elämää.



Aivoissa, siis siinä osassa, jossa on ihmisyys, "sielu", ei ole vegetatiivisessa tilassa mitään toimintaa. Ihmistä ei enää ole. On vain se kuori, jota pidetään väkisin elossa. Eri asia sitten, mitä muissa aivojen osissa tapahtuu. Ihmistä ei ole enää, vaikka raajat sätkisivätkin.

Vierailija
30/30 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojallakaan ei kaikki ollut kunnossa kun syntyi. Iso vika oli jäänyt rakenneultrassa huomaamatta!! Tiedän sen tuskan mitä on istua teho-osastolla ja pelätä pahinta. Onneksi me olimme onnekkaita ja selvisimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi