Lue keskustelun säännöt.
Lapselle oma potta mukaan etelään vai miten toimitte?
06.09.2007 |
Ollaan menossa rantalomalle ihan tavalliseen hotelliin (ei mihinkään happy-family-plää-plää, missä potat ja syöttötuolit valmiina). Myydäänkö yleisimmissä turistikohteissa pottia vai pitäisikö roudata oma mukana?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esim. kauppakeskusten potat on kyllä niin kamalia että voiko niitä ees käyttää? Meidän 10 kk ei vielä pytyllä käy ja vaipat toki on, mutta joskus olis tarve potallekin päästä kun kaupungilla liikutaan. Meillä on matala anatominen potta, se kyllä mahtuis kulkemaan vaunuissa mukana :)