Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SyysSiSSIen kaunis keskiviikko***

05.09.2007 |

Huomenta, laitetaanpas taas uusi päivä alulle

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Ennin kanssa samaan aikaan palstalla näköjään. Samat ovat mietteet monet tälläkin. nyt tyttö heräsi...heppa vaan kaikille1

Vierailija
22/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jökki hiiri koneessa niin pahasti etten päässyt koko nettiin.

Kaunis syyspäivä ollutkin. Innostuin sen voimasta laittelemaan vähän kanervia ym. pihalle.

[b]oonaiina[/b] – Varsinaista liittymistä meihin syyskuisiin ei tarvitse tehdä :) Mutta SyysSissin Esittely-listaan voit käydä lisäämässä omat tietosi, ihan vain vastaamalla viestiin ja minä sitten voin ne sinne päivitellä mukaan. Eli mukaan vain kirjoittelemaan!

[b]Typykkä[/b] ihana tuo sinun pimusi :)

[b]Outsalla[/b] kaunis massu, tosiaan ei saa vähätellä hyvä ihminen! Btw: irciin ei tarvitse rekisteröityä, käydäkseen katsomassa muiden kuvia.. ;)

[b]Minttupipsa[/b] tuo onginta tuntuu olevan kestosuosikki lasten kemuilla :D Oli ikä mikä hyvänsä. Tuo ilmapallo ideakin täytyy laittaa korvan taakse..

Nuhaisia tuntuu olevan yks sun toinen..! Syysflunssat liikenteessä, valitettavasti täälläkin sitä koko ajan odotellaan. Miehelle nous jo viime yönä vähän kuumetta ja on pärskinyt tämän päivän. Eskarissa on monella ollut nuha-kuumetta ja mahatautiakin löytyy naaprureista sekä tutuilta :X Kiitos ei tarvii tänne osoitteeseen moisten tautien tulla, etenkään näin synnytyksen kynnyksellä! Vaikka kerkeehän noita iskeä pitkin syksyä jatkossakin. Mutta paranemisia kaikille kipeytyneille!

Oliko [b]maitohamsterinkin[/b] perheessä sitä mahatautia vai oliko muuta..?Ja ihana tuo sinunkin lapsoses ;) Meillä myös havaittavissa tytössä selvästi sellaista erityistä empatiaa äitiä kohtaan. Antaa aamuisin makoilla sängyssä – kantaa vaikka aamupalankin sänkyyn, jos antaisi yms. :) Hassu. Mutta tärkeä taito myös tuo empatiakyky.. Että hyvä vain kun harjaantuu :)

[b]Kewa[/b] oli saanut ihania tuliaisia :D Varsin ihailtavaa mieheltäsi.

[b]Typykkä[/b] – Juu, mä ainakin oon jo tehnyt useammankin vaatetilauksen synnytyksen jälkeistä elämää ajatellen :D Ihanaa kun saa kohta vetää tavallisia vaatteita päälle! Uskon vakaasti että entiset farkutkin menee jalkaan aika pian synnytyksen jälkeen. Ylimääräistä on tullut sen verran vähän ja esikoisenkin synnytyksen jälkeen olin jo 2 vkoa synnytyksestä omissa farkuissani. Painon pudotus minun tapauksessani on aika huimaa imetyksen ansiosta... (jos on luottamista edelliseen kertaan..)

[b]Oma olotila[/b] on päällisin puolin erittäin hyvä ja seesteisen odottava. Alkaa lähinnä haikeus nostaa päätään, kun raskaus on loppu suoralla. Vielä en halua masusta eroon ;) Toisaalta vauvaakin jo kaipaa - ristiriitaista. Väsymys on kyllä kova, edelleen. Vaikka nukun hyvin ja ilman vessareissuja ym. Mahanahka kiristää inhottavasti, vaivaa lähes koko ajan. Taitaa ihan raskausarvet siellä tehdä tilaa, raavituttaakin niin pirusti, eikä raskauksesta ole oikein hyötyä..

Vielä oli jotain juttuja. Mutta taidan lopetella etten ihan koko palstatilaa vie :P [b]Haikarapolskalle[/b] ja [b]Ennille[/b] tervehdykset!!

Dumle ja rauhallinen masustaja, myöskin huomenna täysiaikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan samansuuntaisia ajatuksia monella :) Päällimmäisenä tietty että SAIS TULLA JO :)

Just eilen illalla mietin ja kaivelin muististani aikaa kun esikoinen syntyi (joulukuussa 2004). Ja miten silloin tuli yllätyksenä se välillä suorastaan tyhjä olo, kun sisällä ei enää asunutkaan ketään....

" Aikaa ennen lapsia" - vaatteista olen antanut enimmät eteen päin ajat sitten, kun en kestänyt enää katella vanhoja bailu- yms kuteita jotka ei kuitenkaan enää näytä hyvältä päällä (liian lyhyitä paitoja, etenkin...). Mutta innolla odotan minäkin että pääsisin normi kutimiin takaisin, ja aika iloinen olen jos pääsen samalla tavalla kuin viimeksi: muutama kuukausi yhtä kokoa isompana kuin ennen synnytystä, sitten vanhaan kokoon takaisin tosin kroppa vähän muuttuneena (yllätys yllätys, olen ollut sen koommin vyötäröltä ja reisistä isompi, tissien tienoolta pienempi kuin ennen...).

Synnytystä odotan jotenkin sekavin tuntein ja toivon ettei mene ihan kuten viimeksi. Silloin käynnistettiin rv 42+2 ja kesken tohinan huomattiin vauvelin tulevan otsatarjonnassa. Varauduttiin jo hätäsektioon kun sain kun sainkin ähkäistyä pihalle. Kaikki mahdolliset kivunlievitykset mutta silti oli aikamoiset paikat. Istuin renkaan päällä en muista edes kuinka monta viikkoa, jotain yli kuukauden kuitenkin. Heh heh, jopa ajelin autolla sen kumipyörylän kanssa :D Pelkopolin lääkäri kyllä vakuutteli, että jos sait esikoisen siinä asennossa ulos, toisen pitäisi olla helppo nakki. Toivotaan että näin on.

Tulipas taas jorinat :) Kaikille oikein hyvää vointia ja mahdollisimman helppoja synnytyksiä...

t Joululahja rv 40+6

Vierailija
24/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamupäivän kuopuksen kanssa puistossa ja nyt on sitten väsyttänyt urakalla. Onneksi nukuin viime yön hyvin, liekö tuo miehen tekemä selkähieronta ennen unia auttanut. Ei myöskään supistellut viime yönä. Nyt mies lähti lasten kanssa uimaan, esikoinen uimakoulussa ja kaksi muuten vaan pulikoimassa ja sanoi lähtiessään, että " olet sitten sen uinnin ajan yksin ilman puhelinyhteyttä, mutta laita viestiä jos jotain on..." ja minä siihen rauhoittelemaan, että eihän yksi tunti vielä mitään ihmeitä merkkaa. Tuskin tässä nyt niin äkkilähtöä on tulossa!

Typykkä kyseli noista normivaatteista. Kyllä niitä kieltämättä jo kaipaa. Minä sain kaverilta ison kassillisen mammavaatteita keväällä lainaan ja tänään luovutin ne pois, kun hän on menossa kirpparille myymään viikonloppuna. Totesin, että pärjään kyllä omilla vähillä nämä viime päivät... Ihana, että ei tarvi sitten miettiä, mihin kippais nuo vaatteet kun olivat lainassa vaan. Ostin muuten kirppariltakin itselleni muutamia vaatteita, joita en tietty pystynyt sovittamaan. Eli sitten joskus pääsee sovittamaan uusia juttuja. Ja tilasin Henkalta ja Maukalta joitakin, joita tosin kaverini sovitti puolestani...

Tänään on kyllä ollut ihana ilma. Kuulas syyspäivä, mutta silti lämmin. Huomiseksi luvassa sitten sadetta. Ajattelin lykätä lapset miehen kanssa jonnekin ulkoilemaan tai olemaan aamupäivällä ja itse hieman levätä ja laittaa kotia taas järjestykseen. Mutta nyt taitaa sohva hetkeksi kutsua.

Kewa, oli ihana lukea miehesi tuliaisista. Ehkä hän yrittää hieman hyvittää menneitä. Tsemppiä teille jatkoonkin. Kylläpä monella isommat lapset olivat olleet ihanan huomaavaisia. Meilläkin minä olen välillä joutunut pyytelemään anteeksi, kun olen sanonut väsyneenä lapsille jotain rumasti ja siihen sitten lapset (kaksi isointa) että ei se haittaa äiti.

Mutta nyt sohvalle ja sitten kohta kanat uuniin!

Voimia ja jaksuja kaikille!!! Olikos se vm menossa huomenna tsekkaukseen? Erityistsemppiä sulle!

apinaemo 39+3

25/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan! Pikaisesti kirjoittelen, kun vähän aikaa sitten kotiuduin. Meille syntyi tyttö rv 39+6 3.9. klo 10.04. Pituus 48cm ja paino 3170g. Kerron lisää myöhemmin.

Vierailija
26/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA TODELLA PALJON JA NAUTIHAN NYT NYYTISTÄSI!!!!!

VM78 tsemppiä huomiselle, toivottavasti jotain tapahtuu, mä käyn sit perjantaina koputtelemassa samoja ovia......

Vierailija
27/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Taidettiin täällä jokunen jo arvaillakin, kun välillä sua ollaan huhuiltu..

Vm78:lle myös minulta tsempit huomiselle!!

Mun oli pakko tulla lepuuttamaan hermojani tänne ja samalla purnata pikkasen - Hitto ku oon sellanen periksantamaton akan retale! Ensin kiukuttaa kun väsyttää, sitten kiukuttaa kun ei jaksa kodin hommia.. Aloitin kuitenkin silittää pyykki vuorta (hampaat irvessä) ja samalla yritin kokata spaghettia - kastike meni pilalle ja kiukustuin entisestään. Kiukkusin omaa typeryyttäni ja kömpelyyttäni, mutta kiukkusin myös miehelle kun en saa ikinä mihinkään apua, asillon joskus kun ei jaksais. Tosiasia ehkä kuitenkin se että harvoinpa pyydän apua tai annan auttaa. Ja kysyihän se mieskin hetkeä aikaisemmin, voiko auttaa jotenkin... *häpeää*

Eli itkut itketty ja kiukusta selvitty, mutta väsyttää..

Laitoinkin saunan lämpiimään, jos se vähän rentouttais :)

Vierailija
28/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pikasesti kurkkaamaan että löytyykö uusia vauvoja ja olihan tullut yksi sissi lisää:)

Kiva kun Piiut+muut synnyttäneetkin käyvät moikkaamassa meitä täällä.perässä tullaan enemmin tai myöhemmin.

Mä kävin tänään taas pikasee neuvolassa kattoo pissan ja paineet eikä ollu mitään hälyyttävää:)Nyt ei oo jalkovälit vaivannut kovasti tänään joten sain ikkunat pestyä jA keittiönkin teho siivottua.Mutta nyt sitä sitten ollaankin niin raatona että en oikeasti varmaankaan jaksaisi tänään punkea mahan asukasta pihalle joten toivon vain kunnon yö unia!

Nyt on sauna redi joten eikun sinne...

Vierailija
29/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun nyt tulin minäkin tänne vielä kurkkimaan :)

Ihanata ihanata, kun vauvoja pukkaa!

t Joululahja

Vierailija
30/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnitteluja vauvoista, viimeisimpänä tais Edea saada oman nyyttinsä! Ihanaa!

Täällä sitä vaaputaan yhtenä kappaleena edelleen. Ei vieläkään supisteluja tms. " hälyyttäviä" tuntemuksia. Huomenna pitäisi mennä äitipolille pissalle ja käyrälle. Maanantaina on vasta ihan oikea aika, toivottavasti sillloin jo joku sanoo miten edetään. Viime viikon käynnillä kun ne ei oikein tiennyt mitä pitäis tehdä, antaako siis mennä yli lasketun ajan vai ei... No katsellaan ja kuunnellaan...

Ennen-raskautta-vaatteista oli puhetta... Voi, niin mäkin kaipaan jo niitä. Vielä kun ennen raskautta pudotin melkein 15 kg painoa (jotka nyt on tullut takas), niin kaapissa on aika paljon " uusia" vaatteita. Katsotaan miten nopeesti niihin mahdun.

Ajattelin lähteä taas kävelylenkille, ennen 5 km lenkkiin meni aikaa alle 45 min, nyt menee reilu tunti. Ymmärrettävää, että nopeus on laskenut, mutta oon kyllä superylpeä itsestäni, että ylipäätään raahaudun lenkille - edelleen. On tällaiselle sohvaperunalle jotain hyötyä ollut puoli vuotta ennen raskautta, joilloin korjasin ruokailu ja liikuntatottumuksiani.

Lohduttavaa huomata, että teillä muillakin nämä fiiliksen menee samanlailla kuin itselläkin. Haluis ihan hitosti eroon tästä masusta ja toisaalta ei. Tällaisia tuuliviirejä me naiset olemme, mutta kuitenkin niin vastustamattomia :)

Voikaahan paksusti ja hellikää itseänne!

Mammavirtahepo 39 + 5

Vierailija
31/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan vielä kurkkaamaan. Ja olihan sitä sitten uusi sissikin syntynyt. Hieno malli. Niin me kaikki vain väkisinkin jakaudutaan... :D

Ihan alkoi haikealta tuntumaan, kun oli puhetta, että masua tulee ihan ikävä. Esikoisesta muistan samaisen haikeuden ja sama juttu tulee olemaan nytkin, ja sitten, kun todennäköisesti tämä tulee olemaan meidän viimeinen... Eli ehkä viimeistä iltaa silittelen masuani... :.o(

Maitohamsterille lykkyä pyttyyn perjantaille. Voihan se toki olla, että käynnistävät, vaikka viikonloppu onkin edessä. Riippuu tietysti kuinka täyttä osastolla. Tokihan voivat vielä laittaa sut viikonlopuksi kotia nauttimaan masusta, ja maanantaina sitten aamulla. Voi siis olla hyvin mahdollista, että minäkin vielä kotiudun huomenna. Sen te näette sitten jos mitään ei meikäläisestä kuulu...

( . ) Alkanut tänään supistelemaan. Pitkin päivää on tullut, mutta mitään aikaa en ole ottanut, kun ovat niin satunnaisia olleet. Ei kuitenkaan kivuliaita, mutta toivottavasti kuitenkin ovat pikkusen vaikuttaneet tuonne iiron ovelle :)

Huomenna siis aika sillon 9 porissa. Pikkusen on jo alkanut jännittämään, että jos sitten sinne pöydälle jo pääseekin tosi toimiin. Ihan suotavaahan se jo olisi... Olotila on pikkusen helpottunut, tosin liikkuminen on mennyt huonompaan suuntaan, mutta eipä se nyt sitten. Saunassa kävin juuri, ajattelin jos vaikka yöllä...tuskin. Ei nuo supparit kuitenkaan niin kivuliaita ole ollut, että saan vielä ainakin ensi yön rampata huussissa...vaikka se sisällä onkin... :D Saunan jälkeen alkoi niin paikat turvottaa, että piti sormukset ottaa pois. Koko odotus aikana siis mulla ei ole ollut turvotusta kuin pari kertaa, jotka on sitten merkattukkin sinne korttiin, mutta sekin ollu ollut tyyliin +-.

Kaikki on siis nyt laitettuna valmiiksi vauvalle. Enään puuttuu se vauva, mutta eiköhän hän sieltä pikku hiljaa tule...

Jaksuja kaikille ja palailen kun palailen...

vm78 ja iiro 41+6

Vierailija
32/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa taas kuulla vauvauutisia. Sekin minusta tuntuu aina lohdulliselta, että olette monet kotiutuneet pian sairaalasta. Olisi kiva jos ei tarviis siellä pitkään lojua.

Nyt tämä flunssailija menee maate. Hyvää yötä!

terv peikkoäet

Vierailija
33/33 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas lisää vauvoja, ihanaa!! Ja tsemppiä huomiselle Vm!! Toivotaan että säkin saat jo nyytin kainaloosi!

Mun työkaveri oli nähnyt viime yönä unta että syntyi vauva.. Toivottavasti se olis Kihlis ja mieluiten ensi yönä =). Ainakin on tullu taas kaupungilla lompusteltua ihan kiitettävästi. Saa nähdä tuleeko supistusten yö..

Nyt äkkiä suihkuun ennenku BB alkaa..

Colis ja Kihlis