Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko teistä jokin muotioikku ällöltä siksi, että olette eläneet sen edellisenkin kauden?

Vierailija
31.08.2007 |

Ihmettelin vuosituhannen vaihteen tienoilla, miksi äitini ei voinut sietää 60- ja 70-lukujen muotien comebackia. Minusta ne vaatteet olivat aivan ihania.



Nyt huomaan itse inhoavani kaikkia 80-luvun lopun juttuja, kuten lepakkohihoja ja lantiovöitä. Ja seuraavaksi pitäisi olla tulossa muotiin koulutyttötyyli! Hyi olkoon, juuri niin pukeuduin 90-luvun alussa. Samaan kategoriaan menevät ne kamalan löysät takit, joita kaupoissa näkee. Hyi olkoon! Toivottavasti muotigurut armahtavat minua sentää sen verran, etteivät keksi tehdä olkatoppauksista suurinta hittiä.



t. vm 74

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan enpä olisi uskonut, että nenälläni komeille suuret " kärpäsaurinkolasit" ja pidän niitä vielä tyylikkäinä = D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla nauramatta kun nään noita 80-luvun vermeitä ihmisten päällä. He vielä ihan pokkana niitä pitävät. Minulle niistä muistuu mieleen discoillat ja teineily. :-P Ei puutu enää mitään muuta kuin Glen Medeiroksen julkkarit seinältä.

Vierailija
4/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin materiaaleista plyyshi on pannassa. Nämä nyt niin trendikkäät leggingsit ja muut kasari-kuteet on myös tuomittu kadotukseen. Vielä jos tulee neonvärit...

vm. 73

Vierailija
5/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeältä ne näyttävät, inhottavaa kun ei löydy normaaleita vaatteita kaupoista.. :)



että koulutyttötyyli on tulossa vai?





vm82

Vierailija
6/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bootseja odotan muotiin takaisin. Mulla on kaapissa niin laadukkaat ja hyvät jalkaan, että kestävät vielä monta vuotta käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei puutu enää mitään muuta kuin Glen Medeiroksen julkkarit seinältä.

Vierailija
8/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin samalla tuntuu, että nykynuorilla ole " oikeutta" niihin 80-luvun vetimiin, kun ei ne ole eläneet sitä aikaa.. äh, kuulostaa vähän hassulta, en oikein osaa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei sinänsä häiritse tää kertaustyyli, koska aina siihen tulee jotain uutta. mä muistan, että mua ällötti miesten takatukat tässä ihan vielä hiukan aikaa sitten, mutta nyt kun niitä näkee tyyliin sopivilla tyypeillä, on ne ihan ok.



eikä se, että musta ne on ok, tarkota, että mä niihin itse pukeutuisin. mutta ei siis ällötä

Vierailija
10/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta myös 70-luvun ruskeista ja oransseista sisustusväreinä - ei kiitos enää!



vm. 68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne muodit eivät kuitenkaan siis palaa täsmälleen samanlaisina. En siis voi kaivaa kaapeista 80' s vintage-vaatteitani (sikäli kuin ne minulle mahtuisivat! Tai no, sellaisia telttoja ne olivat, että saattavat sittenkin mahtua...), sillä ne eivät näytä samalta kuin retromuoti.

Vierailija
12/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten kaapin perukoilla oma lukioaikainen skottiruutuhame. Se jopa mahtuu vielä! Kehtaisikohan sitä tällainen 33-v. käyttää? ;)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mokkahapsutakit ja mokkasaappaat??? Pari sifonkihuivia vielä lisäksi :) Dingo, jee!!!

Vierailija
14/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis, minuakin, 80-luvun teiniä, ärsyttää tämä uusiomuoti. Kamalin ilmiö ovat takatukat, herranen aika. Tänään juuri katoin Prisman mainoksesta, että onko tuossa oikeasti 2 eri mallia joilla on takatukka, vai onko se yksi ja sama " harhautunut" äijä. Mutta 2 eri miestä siinä oli ja sitten on vielä se BB-tyyppi, että todennäköisesti takatukkai alkaa kohta vilkkumaan oikein urakalla. Hyis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaankohan vielä käyttää verkkaritakkeja ja tunkemaan ne farkkujen sisään?