Lue keskustelun säännöt.
ovulatiotesteistä.
24.08.2007 |
jos testiin ilmestyy vain yks viiva, tarkoittako se sitä, ettei ovis ole vielä mailla halmeilla. ja jos se on hailakka se toinen viiva, niin ovulaatio onlähempänä.vai miten nää menee?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla