LÄnsi_euroopan väkivaltaisin maa kunnostautuu jälleen: taistelukoiratehdas
Jälleen taas merkki tästä ah niin turvallisesta kotimaasta: tv:ssä pyörii juuri ensiesityksensä tänään saava BBC:n dokumenti laittomien taistelukoirien, pittbullien, kasvatuksesta britannian koiratappeluja varten.
Ei lopuksi taida olla yllätys, että Suomi, maa jossa on eniten vakavia väkivaltarikoksia/asukas, eniten aseita/asukas on myös taistelukoirien supertehtailija.
Eiipä ei suomessa ole järjestäytynyttä rikollisuutta .....
Kommentit (76)
ja kouluttaa taistelukoiriksi. Jossain metsän keskellä, Karkkilan viitta näkyi. Kävivät kahdesti, Suomen sanottiin tuottavan hyvää tavaraa.
Mistä tieto, että suomi väkivaltaisin maa
On muuten aika hurja dokkari. Ei tosiaan mitään mairittelevaa mainetta Suomelle.
Saisivat suomalaisetkin kieltää pitbullien kasvattamisen tai pitämisen.
Ja oli tosiaan ihan umpisuomalainen ukko. No, dokkarin jälkeen ei ole enää kovinkaan tuntematon. Miehen hommat taisi tyssätä tähän dokkariin, kun kasvoista näytettiin oikein lähikuvaa usean sekunnin ajan.
Aika häpeällistä Suomelle, kun tällaista tapahtuu.
Tulipa hirveän paha olo tästä.
Täällähän kaikki on aggressiivista: tappelut, muijien hakkamiset ja liikenne, jossa kuolemia paljon kun päreet palaa
Ja on se hävettävää että täällä on mahdollista.
Taitaa Dunkellin hommat tosiaan jäädä tämän dokkarin jälkeen... Järkyttävä tyyppi tuo Paul Dunkel.
Suurin koiratehdas Suomessa, myy ne boxeri-noutaja sekarotuisina, vaikka ne ovat oikeasti pittbulleja. Ja Dunkelin vaimo on oikein perisuomalainen blondiletti...
Saa varmaan vain vähän sakkoa, ja sitten voi jatkaa toimintaansa. Tuo pitbullien kasvattaminen pitäisi kriminalisoida koko EU:n alueella!
Eikö täällä ole joku moottoripyöräjengi samalla nimellä? Onko näillä asioilla tekemistä keskenään?
Ehkä sinuakin kiinnostaa sitten jos sellainen koira hyökkää oman lapsesi kimppuun.
Mutta jospa jengeillä on koiratappeluitakin. En ihmettelisi lainkaan.
järkyttävä dokumentti. Luulen, että on vain pinnan raapaisua...
Eiköhän tehdä vetoomus tuon koirarodun kieltämisestä!
Koiraihminen olen henkeen ja vereen, mutta mua oksettaa niin paljon tuo dokkari nyt että on pakko jotain asialle tehdä?????
On liikuttavaa kun suomalset pitävät Suomea niin turvallisena. samaan aikaan väkivaltakuolemat, liikennekuolemat huitelevat tosiaan erittäin korkeissa lukemissa.