Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen poliisin vaimo. Haluatko kysyä jotakin minulta?

Vierailija
04.10.2012 |

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein sua pamputetaan

Vierailija
82/82 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on myös poliisi ja muutamia yleistyksiä korjatakseni. Kaikki poliisit eivät tee samaa työtä. Esim minun mieheni ei koskaan ole missään liikenteen valvonnassa (eikä esim voi poistaa kenenkään ylinopeussakkoja, mitä on joskus pyydetty). Hän ei pukeudu poliisin asuun eikä työ ole mitenkään vaarallista, koska työskentelee toimistotöissä eli on tutkija. Hän ei myöskään aja poliisiautoa, jossa lukee poliisi vaan sellaista peiteautoa, jota ei erota normaalista henkilöautosta. Hänellä on ihan ok palkka, työtä on vain arkisin. Poliisit saavat käyttää työaikaa urheiluun, esim omani käy pelaamassa jääkiekkoa ja salilla. Hyvä ystäväni on myös poliisi, hän tekee suojelutyötä, aiemmin oli huumepoliisissa. Kaikki poliisit harjoittelevat säännöllisesti ampumista.

Kaipa kaikki tuon tietävät, tosin palstan tietäen yleissivistys voi olla todella heikko.

Omalla kotikadullani asui lapsuudessa poliisin ylijohtoon kuuluvia kaksi, tuttavapiiriin kuului talousrikoksia tutkiva poliisi ja tavanomaista poliisityötä tekevä on naapurissa. Kaikilla heillä on erilainen työ ja osalla myös erilainen koulutus. Tunnen harrastuksen kautta myös poliisikoiraohjaajan, itselläni on ollut ex-virkakoira lemmikkinä, siis eläköitynyt töistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla