Olen poliisin vaimo. Haluatko kysyä jotakin minulta?
Kommentit (82)
Kaikki johtuu persoonasta itsestään, ihmisiä kaikki, jokaisessa ammatissa erilaisia. Hän nyt tuppaa olemaan sellainen olipa ammatti mikä tahansa. Ei voi ajatellakaan, että jonkin ammatin edustajat ovat määrätynlaisia myös kotona. Ei hoitaja, eikä lääkäri eikä kukaan. Hankalasti/ei toivotusti käyttäytyviä löytyy joka ammattiryhmästä. Lisäksi käyttäytyminen johtuu kasvatuksesta, kasvatuksesta, kasvatuksesta...
Oletko muuten terve? T. poliisin työkaveri
Suosittelisitteko poliisin ammattia tyttärellenne? Oma tyttö miettii hakua poliisiksi.
Hakkaako miehesi sinua kun juopottelee rankasti?
Vierailija kirjoitti:
Hakkaako miehesi sinua kun juopottelee rankasti?
Onkohan nuo edes enää naimisissa, kun aloitus on vuodelta 2012?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin negatiivinen suhtautuminen poliiseihin? osaatko ap sanoa onko joku yleinenkin mielipide vai vaan tämän av:n kateellisten ja pahansisuisten ihmisten ongelma? Eipä täällä vielä yksikään ammattiryhmä ole kehuja saanut, joten ehkä ei kerro koko totuutta nämä kommentit täällä. ihmettelen suuresti, koska kyllä minä pidän poliiseja mukavina ja rehteinä miehinä. Ilman muuta ottaisin poliisin miehekseni jos sellaisen jostain löytäisin. Miljoona kertaa mieluummin kun jonkun urpon kaljaa kittaavan autonrassaajan, sähköasentajan tai elektroniikkamyyjän. Poliisin ammatissa on sitä jotain, sellaista miehkkyyttä mitä kaipaan :)
Itse en ole koskaan jutellut poliisien kanssa eikä niitä edes näe missään, korkeintaan poliisiauton.
Ei tavallinen kansalainen tiedä poliiseista mitään.
Miksi teit aloituksen typerästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksen typerästä aiheesta?
1/67 |
04.10.2012 | 12:23
Katoppa uudelleen!
Tuleeko miehesi kolmion takaa vai edestä??
Olen keski-ikäinen enkä tiedä ketä meidän kaupungissa on poliisina tai palomiehenä/pelastajana. En ole koskaan jutellut yhdenkään poliisin tai palomiehen kanssa enkä nähnyt kuin korkeintaan poliisiauton tai paloauton.
Muiden miesten kanssa toki olen jutellut.
Kuulemma pelastajat ja poliisit harrastaa paljon liikuntaa. Mutta ei niitä koskaan näe. Mutta kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma pelastajat ja poliisit harrastaa paljon liikuntaa. Mutta ei niitä koskaan näe. Mutta kuulemma.
Netissä on kuvia. Netissä voi nähdä.
Poliisit ovat kuumia, varsinkin ne vanhemmat, kun pääsyvaatimuksena oli olla pitkä. Onko miehesi juuri sellainen pitkä ja raamikas, rauhallinen ja kuuma poliisi, jonka seurassa heti toivoo tulevansa pidätetyksi tarkempia kuulusteluja varten ;)? Oletko koskaan mustasukkainen, koska monet naiset pitävät poliisin ammattia seksynä?
Poliisin ammatissa on paljon samaa kuin omassakin ammatissa, tapaamme samanlaista porukkaakin sillä erotuksella, että poliisin pitää fyysisesti heitä rajoittaa ja mun ei tarvitse. Siksi uskon, että tulisin hyvin toimeen poliisin kanssa myös puolisona. Olisimme molemmat aika jämptejä ja suoraviivaisia. Sinunkin ammatissasi voi olla yhtymäkohtia poliisin ammattiin, varsinkin, jos EA:ssa olet töissä. Koetko, että ymmärrät hyvin poliisin työtä? Siihen liittyy luultavasti myös stressiä, joka välillä näkyy kotona?
Panetko rosvoja, kun ukko on yövuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.?
Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D
Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa?
Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin?
Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Olen joutunut vapaa-ajalla sekä töissä olemaan tekemissä ja miehekäs ei ole se sama mitä käyttäisin. Vanhanaikainen. Kontrollinhaluinen ja raskas. Sivistymätön.
Vierailija kirjoitti:
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.?
Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D
Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa?
Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin?
Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Pelkään, mutta yritän olla ajattelematta sitä.
Varmasti ajaa joskus ylinopeutta ja kävelee päin punaisia ja ei aina maksa parkkimaksua. &#
Veljeilettekö myös rikollisten kanssa? Poliisit yleisesti ovat kovia varastamaan ihmisiltä, kun uskovat etteivät voi jäädä kiinni.
Minun mieheni on myös poliisi ja muutamia yleistyksiä korjatakseni. Kaikki poliisit eivät tee samaa työtä. Esim minun mieheni ei koskaan ole missään liikenteen valvonnassa (eikä esim voi poistaa kenenkään ylinopeussakkoja, mitä on joskus pyydetty). Hän ei pukeudu poliisin asuun eikä työ ole mitenkään vaarallista, koska työskentelee toimistotöissä eli on tutkija. Hän ei myöskään aja poliisiautoa, jossa lukee poliisi vaan sellaista peiteautoa, jota ei erota normaalista henkilöautosta. Hänellä on ihan ok palkka, työtä on vain arkisin. Poliisit saavat käyttää työaikaa urheiluun, esim omani käy pelaamassa jääkiekkoa ja salilla. Hyvä ystäväni on myös poliisi, hän tekee suojelutyötä, aiemmin oli huumepoliisissa. Kaikki poliisit harjoittelevat säännöllisesti ampumista.
Jokaisessa ammatissa on em. haittapuolet, myös sos. ja terveysala, opetusala yms. Pitää itse nähdä ihmisen käytöksen ulkopuolelle mistä moinen johtuu.