Olen poliisin vaimo. Haluatko kysyä jotakin minulta?
Kommentit (82)
ja ikävä kyllä asia on niin että yksi "mulkku" poliisi pilaa ammatin mainetta kovasti röyhkeällä käytöksellään, joka pitäjässä on kai aina yksi pakollinen narsisti-poliisi (ja ne loput kunnon poliiseja).
poliisin homma on ensisijaisesti ihmissuhdeammatti ja siinä todella pitää olla kärsivällisyyttä, neuvottelutaitoja ja kykyä asettua toisen asemaan ja olla provosoitumatta ja "kostamatta" asiakkaan pään aukomisia. Arvostan poliiseja suunnattomasti, itse haaveilin poliisin urasta. Minusta tuli tylsä ekonomi. Olisin varmaan viihtynyt paremmin poliisina.
Olen kateellinen ap:lle :)
he tuskin ovat keskenään aivan samanlaisia kuten eivät muidenkaan ammattien edustajat. Poliisien työtehtävät ovat myös kovin erilaisia. Eivät kaikki ole haalarihommissa kenttätehtävissä niinkun täällä tunnutaan ajateltavan.
Paska palkka? No, miten sen nyt ottaa? Hulluilla vuoroilla, ylitöillä ja vuosilisillä palkka voi olla kyllä luokkaa 45 000 euroa vuodessa. Pidän sitä ihan kohtuullisena. Esimiehet tienaavat vielä huomattavasti enemmän.
t: rikostutkijan puoliso
Koska tunnen monta poliisia,palomiestä,sairaanhoitajaa ja lääkäriä. Pidän kaikkia ihan tavallisina perheellisinä ihmisinä tavallisissa ammateissa. En ole koskaan ajatellut,että esim.poliisin ammatti on jotenkin erikoinen,kuten täällä palstalla ajatellaan. Toki pääsyvaatimukset kouluun ovat kova,mutta mikä sopii kenellekin.. En siis halveksu,mutta pidän vaan tavallisena. 17
Kerropas, hakkaako sinunkin miehesi viattomia ihmisiä putkassa?
Koska tunnen monta poliisia,palomiestä,sairaanhoitajaa ja lääkäriä. Pidän kaikkia ihan tavallisina perheellisinä ihmisinä tavallisissa ammateissa. En ole koskaan ajatellut,että esim.poliisin ammatti on jotenkin erikoinen,kuten täällä palstalla ajatellaan. Toki pääsyvaatimukset kouluun ovat kova,mutta mikä sopii kenellekin.. En siis halveksu,mutta pidän vaan tavallisena. 17
En vastannutkaan sinun kommenttiisi halveksunnasta vaan ihan toiseen kohtaan ja kommenttiin.
Ap
he tuskin ovat keskenään aivan samanlaisia kuten eivät muidenkaan ammattien edustajat. Poliisien työtehtävät ovat myös kovin erilaisia. Eivät kaikki ole haalarihommissa kenttätehtävissä niinkun täällä tunnutaan ajateltavan. Paska palkka? No, miten sen nyt ottaa? Hulluilla vuoroilla, ylitöillä ja vuosilisillä palkka voi olla kyllä luokkaa 45 000 euroa vuodessa. Pidän sitä ihan kohtuullisena. Esimiehet tienaavat vielä huomattavasti enemmän. t: rikostutkijan puoliso
Mielestäni paljon tuon alle ei voi tienata, jos on käynyt korkeakoulun.
Miksi hakkaisi?
Ap
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.?
Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D
Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa?
Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin?
Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Miksi hakkaisi? Ap
Kun poliisit käänsivät putkassa selkänsä vartijalle ja vangitulle, jotta vartija sai pahoinpidellä rauhassa vangittua. Tässähän oli mediassakin kohu.
En oikein usko, että nämä miehet menivät kotiin ja kertoivat tapauksesta vaimoilleen.
Onks alla oleva tarina tosi?
Tuomari kysyi poliisilta, mistä tämä päätteli rouva Tukiaisen olleen humalassa.
- Kun pysäytin hänen autonsa, hän toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että minä olen mukava mies.
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.?
Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D
Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa?
Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin?
Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Pelkään, mutta yritän olla ajattelematta sitä.
Varmasti ajaa joskus ylinopeutta ja kävelee päin punaisia ja ei aina maksa parkkimaksua.
Ystäväpiirissä on paljon poliisiperheita (yllätys, yllätys!) ja muutkin suhtautuu ihan ok.
Lapset on alle kouluikäisiä, aika mutkattomasti suhtautuvat ja kaverinsa kanssa. Mies kävi poliisiautolla vierailulla päiväkodin pihassa :)
Ap
Miksi hakkaisi? Ap
Kun poliisit käänsivät putkassa selkänsä vartijalle ja vangitulle, jotta vartija sai pahoinpidellä rauhassa vangittua. Tässähän oli mediassakin kohu.
En oikein usko, että nämä miehet menivät kotiin ja kertoivat tapauksesta vaimoilleen.
Ap
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.? Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa? Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin? Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Tarkka fyysinen seula kyllä on, mutta henkisestä en tiedä. Tunnen yhden poliisin ja hän on sellainen hyvin hiljainen ja varautunut.
Onks alla oleva tarina tosi?
Tuomari kysyi poliisilta, mistä tämä päätteli rouva Tukiaisen olleen humalassa.
- Kun pysäytin hänen autonsa, hän toivotti hyvää iltaa ja sanoi, että minä olen mukava mies.
Tää ei nyt ihan aukee mulle :) Johtunee kuumeisesta päästä heh..
AP
Rikkooko ksokaan lakia silleen pienesti, esim. ajamalla vähän ylinopeutta tms.? Miten teidän ystäväpiiri suhtautuu mieheen, jännittävätkö jotenkin poliisia :D? Minua hermostuttaisi mennä vaikka kimppakyydillä ja joutua jamaan poliisisetä kyydissä :D Minkä ikäisiä lapset ovat? Mitä heidän kaverinsa tuumivat? Meinaako miehesi syynätä tulevien vävyjen taustat ennen kuin kelpuuttaa? Pelkäätkö koskaan kun mies lähtee töihin? Onnea poliisin nappaamisesta, varmaan kyllä kiva mies. aika tiukka seula sinne kouluun on, joten ei varmasti mitään urpoja kovin montaa onnistu pääsemään sinne. Minullekin kelpaisi miehekäs poliisimies jos olisin vielä sinkku. Mun miehestä tuli lääkäri, hyvä on sekin kyllä :)
Tarkka fyysinen seula kyllä on, mutta henkisestä en tiedä. Tunnen yhden poliisin ja hän on sellainen hyvin hiljainen ja varautunut.
plussaa poliisin ammatissa. Ettei aina suuna päänä.
Itse asiassa mun mies on tooosi hiljainen ja rauhallinen.
Ap
Itse asiassa sisällä ei oo yhtään kukkaa.
Ap
Eli käytkö vieraissa?
Jaksaako pamputtaa enää kotona?
Kulunut vitsi :) Ap
Kuuleman mukaan töissä hyvä tyyppi samoin kuin kotona.
Lukee ja kirjoittaa ja osaa myös kellon. Pystyy nauramaan itselleen eikä provosoidu ihmisistä, jotka ilmaisevat halveksuntansa hänen ammattiaan kohtaan.
Ap