Olen poliisin vaimo. Haluatko kysyä jotakin minulta?
Kommentit (82)
ikinä suutuspäissäsi että miehesi töllöäisi työpäivän aikana vaarallisessa työssään jotta saisit isot korvaukset?
työvuoroja miehelläsi on?
Mikä on oma ammattisi?
Hoidatteko lapsia (jos niitä on) tasapuolisesti?
Pitääkö miehesi työstään?
syö miehesi persoonallisuutta, vai onko vasta uransa alussa?
Oletko huomannut omassa poliisissasi narsistisia piirteitä, kuten empatiakyvyttömyyttä, järkyttävää laiskuutta kun pitäisi tehdä jotain kodin / perheen / lasten eteen, syyn kääntämistä pois itsestä jne?
Jos et, olet löytänyt sen hyvän poliisin :-)
En, päinvastoin on empaattinen ja aktiivinen mies niin töissä kuin kotonakin. Mielestäni hyvä mies ja varmasti hyvä poliisi myös.
Ap
ikinä suutuspäissäsi että miehesi töllöäisi työpäivän aikana vaarallisessa työssään jotta saisit isot korvaukset?
Ap
työvuoroja miehelläsi on?
Mikä on oma ammattisi?
Hoidatteko lapsia (jos niitä on) tasapuolisesti?
Pitääkö miehesi työstään?
Itse olen hoiva-alalla, päivätyössä. Mies on lapsten kanssa arkivapaillaan kotona.
Taitaa se tykätä työstään, sopii siihen hyvin.
Ap
syö miehesi persoonallisuutta, vai onko vasta uransa alussa?
[/i
Onneksi hänellä on hyvät työkaverit ja esimiehet.
Miksi? Pieni palkka, paskat työajat, kammottavat asiakkaat.
Miksi? Pieni palkka, paskat työajat, kammottavat asiakkaat.
Olen ylepä.
Jaksaako pamputtaa enää kotona?
Kulunut vitsi :)
Ap
Työssä pärjätäkseen ja siinä edetäkseen täytyy olla tiettyjä ominaisuuksia. Poliisin hommassa ei vaan moni pärjää eivätkä pääse edes opiskelemaan sitä.
Arvostan tietysti myös monia muita ammatteja.
Ap
itse olen akateeminen, johtotehtävissä ja haluaisin nimeomaan POLIISIN enkä akateemista puolisoa, eli missä noita on poimittavana?
jo ennen kuin opiskelimme ammatteihin eli varsin nuorena :D
Ikävä kyllä en osaa vinkata.
Pakko kysyä uteliaisuudesta, miksi haluaisit puolisoksesi juuri poliisin?
Ap
joten siksi haluan poliisin, en (enää) akateemista. Poliisn palkkakaan yms asiat ei haittaa koska itse tienaan hyvin.
t. se äskeinen akateeminen
joten siksi haluan poliisin, en (enää) akateemista. Poliisn palkkakaan yms asiat ei haittaa koska itse tienaan hyvin.
t. se äskeinen akateeminen
Tsemppiä metsästykseen :)
Ap
Vai vain virka-aikana.
Kumpi se on: luku- vai kirjoitustaitoinen?
Oletko huomannut omassa poliisissasi narsistisia piirteitä, kuten empatiakyvyttömyyttä, järkyttävää laiskuutta kun pitäisi tehdä jotain kodin / perheen / lasten eteen, syyn kääntämistä pois itsestä jne?
Jos et, olet löytänyt sen hyvän poliisin :-)