Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaan musiikin ystäville koittaa upea loppuvuosi!

29.08.2007 |

Ohjelmassa on marraskuussa Dimmu Borgir, joulukuussa upea yhteiskeikka; Gamma Ray, Helloween ja Axxis.

Ja kuin joululahjaksi 20. joulukuuta Marilyn Manson! Yes!

Mahtaako muita av-mammoja näissä tilaisuuksissa näkyä? ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta. " Pakko saada juttu" on tuleva Kristiina Braskin levy :)

Vierailija
2/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noita muitakaan laittaisi mihinkään laimeus/pop-kategoriaan.

Raskasta musiikkia on muutakin kuin black metal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motörhead on jo nähty. Ei mun juttu =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme