Lue keskustelun säännöt.
Raskaan musiikin ystäville koittaa upea loppuvuosi!
29.08.2007 |
Ohjelmassa on marraskuussa Dimmu Borgir, joulukuussa upea yhteiskeikka; Gamma Ray, Helloween ja Axxis.
Ja kuin joululahjaksi 20. joulukuuta Marilyn Manson! Yes!
Mahtaako muita av-mammoja näissä tilaisuuksissa näkyä? ;)
Kommentit (3)
En noita muitakaan laittaisi mihinkään laimeus/pop-kategoriaan.
Raskasta musiikkia on muutakin kuin black metal.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Motörhead on jo nähty. Ei mun juttu =)
ei kiinnosta. " Pakko saada juttu" on tuleva Kristiina Braskin levy :)