Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini pyrkii lääkikseen. Kaivoin sit salaa esille hänen yo-paperit, ja olin pyörtyä!

Vierailija
23.08.2007 |

Hän oli kirjoittanut 3 A:ta ja 2 B:tä. Siis todella ala-arvoiset paperit!

Ja kun hänen perheensä niin vouhkaa siitä, kuinka älykkäitä heidän lapsensa ovat, että lääkis on vain oikea tie.

Ja todella olin sit luullut tätäkin tyyppiä " älykkääksi" .



Jotenkin niin ärsyttää, turhaa olen omaa älykkyyttäni vähätellyt heidän edessään, sillä omilla papereillani olisin yliyliylilääkäri ja 10 eri professuurin nimissä, jos esim omiin yo-tuloksiini verrataan.



Ärsyttää tollanen pinnallinen muka " älykkyyden" korostus!!!!!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä, mitä se sulle kuuluu..

Vierailija
2/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se nyt korostaakaan ap...anna hänen pyrkiä jos huvittaa, on se lääkis muutakin kun arvosanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tätä tiennyt?

Vierailija
4/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään pääsee myös pääsykoekiintiöstäkin!

Vierailija
5/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun yrittävät muka esittää älykästä muille, jota eivät edes olekaan. SE mua tässä ärsyttää!



Ja juujuu, on mulla oma elämä, mutta ärsytti vaan toi nyt kun tuli ilmi. Ja ovat " alentaneet" muita ei-niin-älykkäiksi heidän rinnallaan. Törkeää!



AP

Vierailija
6/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tyhmät yrittäkökään muuta väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS: Tuo katkeruus ei ainakaan kaunista..

Vierailija
8/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoit esiin kaverisi yo-paperit? Hänen kodissaanko? Törkeää tirkistelyä sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ne ovat menneet ihan rimaa hipoen lukiossa, niin ei se välttämättä helpoksi muutu lääkiksessäkään. Ja jos englanti on myöskin rimoo hipoen päästy läpi, niin ei sillä kielitaidolla pahemmin opiskella lääkiksessä in english!

Vierailija
10/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaivoit salaa kaverisi yo-paperit esiin? Mitä sillä halusit todistaa? Että olit lukiossa parempi? Entä nyt? Mihin ammattiin olet itse valmistunut?

Miksi haluat mustamaalata kaveriasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on huonot arvosanat lukiosta ja yliopistosta. Silti olen loistavassa työpaikassa ja pärjään työssäni hyvin. En ole juurikaan tuhlannut aikaani lukemiseen, vaan päässyt helpolla juuri siksi, koska olen fiksu ja muistini on hyvä. Mites ne sanookaan, viisas pääsee vähemmällä. Olisin samassa työssä, vaikka olisin lukenut kaikki illat ja vetänyt huippuarvosanoja. En vain ole viitsinyt käyttää aikaani sellaiseen.

Vierailija
12/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa laittaa älykkyyteni käyttöön ja pyrkiä lääkikseen,oikikseen,kauppakorkeaan,valtsikkaan jne ja pääsen niihin kaikkiin takuulla jos tollasia tyhmiä pääsee lääkikseen. En uskalla kyllä viedä lastani hänen vastaanotolleen!!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen älykkyys on soveltamista ja ongelmanratkaisukykyä.

Vierailija
14/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivaa toisen papereita. Tuliko edes hyvä mieli jälkeenpäin. Antaa hänen pyrkiä lääkikseen jos on hänen unelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap, hanki se oma elämä! Mitä se kaverisi on tehnyt sulle, että pitää hanta ruveta haukkumaan. Onko hän menestynyt elämässään paremmin kuin sinä? oletko hänelle kateellinen vai mistä tässä on kyse?



Itsellänikin tosin on/oli ap:n kaltainen ystävä. Halusi olla aina parempi ja kun huomasi, ettei voi paremmaksi muuttua, niin rupesi haukkumaan selän takana. Hänkin luki luki ja luki. Minä pääsin helpommalla lukematta

Vierailija
16/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti käytökseni ihmetyttää =) olen vain nyt niin pettynyt siitä kuinka minua on huiputettu.



Ai niin, ja kyl mä siis oon korkeakoulutettu.

AP

Vierailija
17/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään merkitystä myöhemmässä elämässä, jos yhtään opiskelee pidemmälle. kukaan ei koskaan kysy niiden perään, jos on joku muukin tutkinto. yo-paperit on " tärkeitä" ehkä pari vuotta kirjoitusten jälkeen, kun asia on isona mielessä, mutta ei " tosielämässä" .



Minkäs ikäinen ap on? Tai muut, jotka HUUTAA että totta kai yo-paperit kertoo älykkyydestä?



Terv. 36 v. tekniikan tohtori, joka jätii lukion kesken (tai itseasiassa sai potkut), kävi kuitenkin iltalukion ja kirjoitti huonoin arvosanoin. Ja löysi itsensä vasta sen jälkeen.

yo-paperit saattoi kertoa jotakin senhetkisestä älykkyydestäni. tai mielenkiinnon kohteistani.

Vierailija
18/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HänKIN eli vertaatko minuun?? Tiedätkös kuule, voin kertoa sulle että en minä lue lue ja lue. Lukiossa en TODELLAKAAN lukenut. Sain silti reaalista laudaturin.

ap

Vierailija
19/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosin tohtori, vaan maisteri vaan - mutta 38 v. ja monin eri testein todettu älykkääksi. Tuo koulu oli vain se kaikista vaikein asia maan päällä. Vihasin, vihasin, vihasin, vihasin sitä....







Terv. 36 v. tekniikan tohtori, joka jätii lukion kesken (tai itseasiassa sai potkut), kävi kuitenkin iltalukion ja kirjoitti huonoin arvosanoin. Ja löysi itsensä vasta sen jälkeen.

yo-paperit saattoi kertoa jotakin senhetkisestä älykkyydestäni. tai mielenkiinnon kohteistani.

[/quote]




Vierailija
20/51 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin ällistynyt jos kukaan esim meillä osaisi edes etsiä mitään yo-todistusta tai pääsykoetuloksia tmv :)



Siis olen lähinnä vain utelias,olitko hänen luonaan kylässä vai esim lomavahtina tmv??