Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset yleensä halua tietää miltä näyttää miehen mielestä kaunis nainen

Vierailija
08.07.2017 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin? Minkä takia minun pitäisi miellyttää random-miehiä ulkonäölläni?

Vierailija
2/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät halua kohdata sitä, etteivät itse todennäköisesti vastaa ihannenaista.

Esimerkiksi polkkatukkia risoo se, että miehet rakastavat pitkiä hiuksia naisella. Tai että pienirintaisia ärsyttää se, että isorintaiset kanssasisarensa ovat haluttavampia. Taikka peputtomat naiset katkeruuttaan arvostelevat isopeppuisia. Myös että yritetään puoltaa 100% naturellilookkia, vaikka tiedetään hyvin, että ulkonäköönsä sopivissa määrin panostava on viehättävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Jokaisella miehellä on oma makunsa. En yhtään välitä kuulla jokaisen tyypin preferenssejä.

Vierailija
4/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet halua tietää miltä näyttää naisten mielestä täydellinen mies? 🙁 Niin paljon möhömahoja, pälvikaljuja, outoja karvoituksia, huonoja hampaita, mitättömiä munia, pottuneniä, keltaisia varpaankynsiä...

Vierailija
5/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi polkkatukkia risoo se, että miehet rakastavat pitkiä hiuksia naisella. Tai että pienirintaisia ärsyttää se, että isorintaiset kanssasisarensa ovat haluttavampia. Taikka peputtomat naiset katkeruuttaan arvostelevat isopeppuisia. Myös että yritetään puoltaa 100% naturellilookkia, vaikka tiedetään hyvin, että ulkonäköönsä sopivissa määrin panostava on viehättävämpi.

Tuttua. Muistan kun työpaikalla naiset yhteen ääneen arvostelivat Kiira Korven ulkonäköä, nainen joka on yksi suomen näteimmistä naisista.. :D Kuulostivat niin kateelliselta.

Vierailija
6/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet halua tietää miltä näyttää naisten mielestä täydellinen mies? 🙁 Niin paljon möhömahoja, pälvikaljuja, outoja karvoituksia, huonoja hampaita, mitättömiä munia, pottuneniä, keltaisia varpaankynsiä...

Miksipä eivät haluaisi? Mutta tuo vastauksesi on pikemminkin mielestäsi rumien miesten haukkumista kuin komeiden kehumista. Se kun mies kertoo millainen on kaunis nainen, ei sisällä hänen mielestään vähemmän kauniiden naisten haukkumista. :)

Vierailija
7/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erittäin hyvin, etten vastaa tuon kaltaista ihannenaista. Enkä edes yritä. En käytä korkokenkiä, en käytä aikaani meikkaamiseen tai hiusten kanssa väkertämiseen, en jumppaa persettäni. Miksi pitäisi? Kun edelleenkään sillä ei ole minulle pienintäkään merkitystä, mitä aloittaja tai muut ventovieraat miehet ulkonäöstäni ajattelevat.

Vierailija
8/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta. Ei minua yksinkertaisesti kiinnosta sellainen mies joka ei kiinnostu minusta sellaisena kuin olen.

Vierailija
9/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Kun palstalla mainitsee oikeasti miesten mielestä kauniin naisen, kuten vaikka Dove Cameronin, https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4c/dd/6f/4cdd6f4b318629502426…

niin alkaa hirveä alapeukutus.

M36

Vierailija
10/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta udella mieheltäni, millainen nainen on hänen mielestään unelmien nainen. Oletan, että jos mies ei ole tyytyväinen, hän haluaisi erota. Minua ei kiinnosta myöskään se, millainen on kenen tahansa miehen mielestä unelmanainen. En edes usko, että ihan jokainen mies haluaa juuri saman naisen.

Vierailija
11/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen oppii jo nuorena miesten kommenteista.

Vierailija
12/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Kun palstalla mainitsee oikeasti miesten mielestä kauniin naisen, kuten vaikka Dove Cameronin, https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4c/dd/6f/4cdd6f4b318629502426…

niin alkaa hirveä alapeukutus.

M36

Voisiko se alapeukutus johtua siitä, että sinä väität juuri sinun mielipiteesi olevan se ainoa oikea?

Vierailija
13/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset ei eletä täällä miehiä varten, joten en mä ainakaan.

Vierailija
14/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua kiinnosta tietää. Enköhän ole ollut miehelleni ainakin riittävän kaunis, kun kerran on minun kanssani naimisiin mennyt. Tottakai realistina tiedän, että maailmassa on miljoonia minua kauniimpia naisia. Mutta maailmassa on myös miljoonia miestäni komempia miehiä. 

Vierailija
15/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä eivät haluaisi? Mutta tuo vastauksesi on pikemminkin mielestäsi rumien miesten haukkumista kuin komeiden kehumista. Se kun mies kertoo millainen on kaunis nainen, ei sisällä hänen mielestään vähemmän kauniiden naisten haukkumista. :)

Erittäin hyvin sanottu. Kertoo paljon kirjoittajasta, kun tuollasien haukkumislitanian miehistä kirjoittaa, ja kertoo myös melko paljon tästä palstasta, kun se viesti oli saanut kymmeniä ylänuolia.

Vierailija
16/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan uskoa, että kaikissa on jotain kaunista. En pyri etsimään ihmisistä ensimmäisenä jotain yleisesti kammottua ulkonäköpiirrettä ja tuomitsemaan sitten sen perusteella koko henkilön. Minusta liika ulkonäkökeskeisyys ei ole hyvä asia, toki jokainen saa omaan "kaunistautumiseen" käyttää niin paljon aikaa ja resursseja kuin haluaa, mutta kenenkään ei pitäisi arvostella muiden ulkonäköä, ainakaan ääneen. Mielipiteitä saa olla, mutta kaikkia ei kiinnosta mitä mieltä juuri sinä olet heidän ulkonäöstään. Siksi on minusta turha syytellä sukupuolia siitä, etteivät he miellytä vastakkaisen sukupuolen silmää, koska jokaisella on oikeus näyttää siltä miltä haluaa. Minä en usko median tyrkyttämään kauneusihanteeseen, koska se sopii vain hyvin pienelle osalle ihmisistä.

Vierailija
17/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vain yksi mies, jonka käsitys naiskauneudesta merkitsee minulle jotain. Mitä tekisin sillä tiedolla mitä miehet yleensä pitävät kauniina, kun en kuitenkaan yritä viehättää kuin yhtä miestä?

Vierailija
18/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole mitään väliä koska ei se ulkonäkö toivomalla muutu :)

Vierailija
19/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että valtaosa ihmisistä ei ole tarpeeksi kaunis ulkoisesti, saadakseen sen, jota oikeasti haluaa. Valta osa joutuu tyytymään siihen mitä saa. Esim. usein lihavan ja vaatimattoman näköisen kumppanina on toinen lihava ja vaatimattoman näköinen. Kummallakaan ei ole saumaa sellaiseen peruskauniiseen  ja hoikkaan puolisoon.  

Makunsa kullakin, mutta peruskaunis on ihan hyvännäköinen kaikkien ihmisten silmissä, sellainen ei ole kenenkään mielestä ruma.

Vierailija
20/48 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä muistaa kertoa sen ihan kysymättäkin. Tiedetään, kiitos vaan, eikä kiinnosta.