Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilla ystavina ihmisia jotka auttaa teita elamassanne eteenpain ja kohti tasapainoa ihan jo pelkan olemuksensa ja elamantapansa avulla?

Vierailija
22.08.2007 |

Itse olen tuollaisen ihmisen ystäväkseni saanut ja on aivan mahtavaa! Säännöllisesti kun häntä tapaa niin henkinen puoli tuntuu voivan hyvin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin olen aina ongelmieni kanssa. Mieheltäkin saa vaan jäisen kohtelun jos koetan selittää että väsyn kun hän ei jelpi kotitöissä juuri ollenkaan.

Vierailija
2/3 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kun ei tarvitse edes vaivaa sen kummemmin nähdä vaan riittää että tapaa ja on vaan oma itsensä niin saa ladattua toisen voimavaroja ihan vaan sillä. Aivan mahtavaa.

Ei mullakaan mieheni kanssa vastaavaa ole, toimivat ja tukeva parisuhde meillä on mutta ei henkisesti täydennetä toisiamme tuolla lailla todellakaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedän jostain ihmisestä tarpeeksi, mutta hän ei jää menneisyyteen liikaa, niin se tuntuu hyvältä. Tarkoitan esimerkiksi, jos jonkun vanhempi on ollut alkoholisti ja hän on puhunut siitä, että se oli vaikeaa. Silti hän elää nyt-elämää ja hänellä on vahva itsetunto, niin se vahvistaa sitä, että ongelmista voi selvitä. Tällaisia ihmisiä, joilla on ollut elämässä vaikeita asioita ja jotka ovat niistä päässeet yli on elämässäni muutamia ja se tuntuu hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi