Elopainoiset viikko 4
Kilot ja kuulumiset tänne, kiitos!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Maisu 78 aloittelee pinoa muutaman tunnin etuajassa. Kerrankin on ihan tunti omaa aikaa netissä, 12 tunnin lasten- ja kodinhoitohukin jälkeen....
Maisu -78 kuulumiset:
- aloituspaino 78,5 kg, pituus 167 cm
- paino nyt 75 kg
- pudotusta viime viikosta 1,5 kg!
- yht pudotus 3,5 kg
- 1.tavoite 73 kg (paino ennen kuopuksen raskautta), seuraava 69 kg (normaalipainon yläraja)
- lopullinen tavoite 64 kg (Normaalipainon keskivaihe)
Saa kai täällä tuulettaakin joskus? JIPPIII!
En kyllä tiedä mitä tapahtui, mut paino harppas alas, -1,5 kg kerralla. jannaanko siinä sit jatkossa????
Koko viikon fiilikset ok tätä ennen, sellasta arkista.
Olen syönyt -aina vaan samalla tavalla- sen 1800 min kcal/pvä, 5-6 krt, kun imetän. Lisäsin liikuntaa, 2 timakkaa ohjattua jumppaa, kotona hyötyliikuntaa ja -punttista. Voiko tuo liikuntaa reipastaa aineenvaihduntaa noin? Sit vielä toinen ihme (sori tää hehkutus, voi hypätä ' yli' ). Otin homman alussa cm-mitat vyötäröltä, reidestä, lantiosta, kädestä, rinnasta. Yritin uteliaisuuttani mitata samasta paikasta uudet mitat. Multa ois niinkuin hävinnyt yhteensä 25 cm mitoista. Ehkä mul oli aloittaessa jotain nesteturvotusta helteistä, mulle tulee niitä...
Neppis ja Marial, te juttelitte, et on välillä vaikeeta yhdistää laihdutus ja työ/opiskelu. Erityistsemppiä kaikille teille, jotka on vielä töissäkin tän päälle. Ihan tuntuu olevan tarpeeksi hommaa ilmankin. Samoin mukavaa alkavaa nelosviikkoa.
Sit loppukevennykseksi, tuli taas lueskeltua...sporttilehteä (asun 200 m kirjastosta, siel välillä lueskelen näitä...) Siinä oli musta kiva juttu, ett läski kuulemma palaa hiilihydraattitulessa. Suurin hiilihydraattien vähennysvimma on ohi, moni syö ihan hyviä määriä täysjyvätuotteita hiilihydraatteina. Kiva, ei kun kaikki elopainoiset läskin polttoon hiilihydraatteja syöden (hih hih)!
Kommentit (35)
Tässäpä näitä mun tuloksia pikaisesti.. Näin opikelujen ohessa..
On ainakin lukema hieman mennyt alaspäin:)
Lähtöpaino 1.8.: 93,9 kg (pituus 173 cm)
Paino tänään: 94,2
Viikon tulos: - 200 g
Kokonais tulos: + 300 g
Eka tavoite: alle 90 kg
Lopulline tavoite: 72-75 kg
Matkaa on tavoitteeseen, mutta eiköhän tämä tästä kun nyt tuntuu vähän sisäistäneen että mitä saa syödä ja mitä ei ja lisäks on vähän tullut liikkuttua.
Marial
Puntari näytti 65,8kg
eli
lähtöpaino:66,6kg
paino viime viikolla:67,8kg
viikkopudotus:2kg
kokonaispudotus:800g (mullahan tuli viime viikolla rutkasti plussaa synttärikemujen ansiosta)
tavoitepaino: 60kg
Ihan tyytyväinen olen sekä painonpudotukseen että itseeni kun olen pysynyt suht tiukkana:)
Ensi viikonloppuna onkin sitten uus kompastuskivi kun meidät on kutsuttu lauantaina lettukesteille ja sunnuntaina synttäreille!
No ei noi muiden juhlat ole niin paha juttu kuin oman perheen pippalot kun ne sapuskat on nenän edessä vaan sen hetken eikä niitä herkkuja kylässä kehtaa mättääkään ihan kamalasti;D
pointseja lasken edelleen, 18-23p tulee päivässä syötyä vähän liikunta määrästä riippuen, 23p mulla on lupa syödä kun osaimetän.pointsien lisäksi pannassa on pasta,peruna,riisi, vaalea leipä ja vaaleat jauhot..puuroa ja näkkäriä menee noidenkin edestä:) Ensi viikon punnituksen jälkeen lisään ruokavalioon tumman riisin ja ruispastan.
Miten muilla on mennyt?
Queen
Mulla vaaka näytti tänä aamuna 72,7kg
Alkupaino oli 74,1
Viime viikolla 73,6
kokonais pudotus 1,4kg
Kyl se paino näköjään vaan tippuu ku ottaa itteään niskasta kiinni ja jättää ne herkut sinne kaupan hyllylle :)
Toivottavasti matka jatkuu samaa rataa.Tänään ois taas yhet tupperit herkkuineen ja huomenna pitäis ite järkätä kutsut,oisko kellään mitään hyviä kevyitä tarjoilu ehdotuksia?
Mä aattelin kans nut ruveta laskeskelemaan noit pisteitä vähän tarkemmin ku sain nyt ne opukset,niin ja ilmoittauduin eilen aerobickiin se on kerran viikossa 45min,ja siihe sit omat lenkkeilyt päälle.
Tsemppiä kaikille!!
Oho, ei ole tapahtunut painossa mitään viimeiseen viikkoon!
Oli pientä parisuhdekriiseilyä koko viikko, joten lohduttauduin ... mutta pysyin kuitenkin kohtuudessa (seliseli).
Alkupaino 74 kg (166cm)
viimeksi 73,3 kg
Tällä viikolla 0 g muutosta.
Tavoite 64 kg, unelma vanha 58 kg.
Vind
Tää tuntuu olevan jo liian hyvää ollakseen totta...
Lähtöpaino 1.8.: 80.4kg (pituus 160 cm)
Paino 8.8.: 79 kg
paino 15.8. 78.6 kg
paino 22.8. 77.4 kg
Viikon tulos: -1.2 kg
Eka tavoite: alle 75 kg
Lopullinen tavoite: alle 65 kg
Aloitin painon todellisen pudostuslaskennan tuosta 79 kilosta, koska ekalla viikolla poistuu lähinnä loma-aikana kerättyä nestettä, eikä se pudotus muuten näy missään. (paino oli jo alle 80 kun lomat alkoi).
Tavoitteeni on 500-700 g viikossa ja nyt on siis mennyt 2 viikkoa 800 gramman vauhdilla. (vaaka kun näyttää vain 200 g:n tarkkuudella, niin lasken pudotusta pidemmällä tähtäimellä kuin viikko ja toisekseen pelkästään nestekertymien takia paino vaihtelee +- 1kg).
Näin kun jatkuisi niin pääsisin välitavoitteeseen syyskuun loppuun mennessä ja saisin seuraavan välitavoitteen kasaan vielä jouluksi ja sitten olisi koko kevät aikaa tuonne lopputavoitteeseen. Olisi kerrankin kiva viettää kesää ilman tiukkaa laihista, kunhan vaan pidättelisi samoissa lukemissa. Ja sitten voisi alkaa haaveilla tuosta viimeistenkin kilojen karistamisesta, ja saisi vaakalukeman näyttämään 5:lla alkavaa lukua, mitä se on ollut joskus 90-luvun alussa. Olisi aika kiva mahtua 36 vaatteisiin, kun ei tuota mittaakaan ole liiemmälti kertynyt. Jos siihen pääsen, niin sitten laihis alkaa heti kun vaaka näyttää hiemankaan korotusta.
Tässä sitä haaveillaan, mutta nyt on kyllä jonkinlainen tsemppi päällä, kun ei ihan turhaan ole kärvistellyt kukkakaalia yms syöden.
Ja reseptini on ollut: leipää vain kokojyväleipää (esim Real) aamuisin 1 viipale, jos lounas kasviskeitto sen kanssa toinen leipäviipale. 2 lämmintä ateriaa päivässä, esim. kasviskeitto ja kanafilee kasviksilla, joskus hieman kokojyväriisiä, iltapalaksi makeuttamatonta mysliä ja jogurttia. Paljon vettä ja erilaisia vitamiini yms ravintolisätabletteja (sinkkiä, piitä, omega-3, CLA, multitabs) päälle. Iltapäivän kahvipulla on Lidlin täysjyväkorppu ja lusikallinen vähäsokerista hilloa tai hunajaa päälle. Naapurin mummun leivonnaiset olen jättänyt maistamatta kokonaan, koska tiedän että sitten sorrun joka päivä johonkin pieneen.
Jä tärkeätä on kyllä tuo säännöllinen ruokailu, eilen jäi kiireen takia toinen lämmin ruoka myöhäiseksi, ja siinä vaiheessa olisin vedellyt vaikka mitä kun vaan kaapissa olisi ollut herkkuja.
tsempit kaikille elopainon hävittäjille!
Minä kanssa tulletan..
aloituspaino 68.2 kg, pituus 167 cm
- paino nyt 65.4 kg kg
- pudotusta viime viikosta 1,4 kg!
- yht pudotus 2.8 kg
- 1.tavoite alle 65 (toiv. ensi viikolla)
- lopullinen tavoite 60 kg, mutta mielummin 58 kg
Olin yllättynyt, kuinka näin toisellakin viikolla paino oli tippunut.
Sielä oli muitakin hyviä tiputuksia, mm. pulleromamma, jes!!en nyt muista kaikkia, mutta toiv. ehdin kommentoida illalla paremmin.
Joku kyseli liikunnan vaikutuksesta aineenvaihduntaa. Olet vain polttanut paljon kaloreita, mutta ei se sinun perusaineenvaihduntaan ole varmaankaan vaikuttaanut. PAV(=perusaineenvaihdunta) riippuu mm. sukupuolesta ja todella paljon lihasmassan suuruudesta eli jos haluat syödä enemmän (liikkumatta kuitenkaan enempää), niin perusaineenvaihduntaa pystyy kohottamaan lihasmassan lisäyksellä, joka ei tosin ole helppoa, varsinkaan silloin, kun laihduttaa.
Kelläkään ei ainakaan ollut vielä plussatulosta, se on hyvä juttu!!!
Vähän hirvitti mennä puntarille viikonlopun pizzan, karkkien ja sipsien jälkeen.
Lähtöpaino 5.8.: 78,2 kg (pituus 174 cm)
Paino tänään: 76,4
Viikon tulos: -1,4 kg
Kokonaispudotus: - 1,8 kg
Eka tavoite: alle 70 kg
Lopulline tavoite: 57-60 kg
Jess!! Painoa oli tippunut ihan kivasti. Olen tehnyt paljon yövuoroja lähiöinä ja herkkuja vastaan on kyllä paljon vaikeampi taistella väsyneenä. Kaupassa jo pysähdyin karkkihyllyn ääreen, mutta löysin selkärankaa ja jätin karkit sinne hyllyyn.
Hienosti on kaikilla mennyt viikko, ei tainnut olla yhtään plussatulosta!
Ida
tere,
Pitäisikö meidänkin kehitellä joku tuollainen taulukko kun sisunaisilla?
Olis varmaan excelillä aika yksinkertainen kyhätä sellainen, joka laskisi koko porukan painot jne. Meillä on joskus ollut duuniporukan kesken graafisesti esitettynä pudoukset ja notkahdukset ja se oli kyllä tosi hyvä itselle.
Nyt kun sai itselle tällä viikolla hyvän tuloksen, on jotenkin tullut sellainen tunne että kaipaisi ' palkintoa' ja pitkästä aikaa tehnyt kamalasti mieli jotain hyvää. Koska vähempikin viikossa riittäisi, niin olisi muka iihan ok pienellä herkkupalalla palkita... Ja hah hah... Sitten söisin kohta herkkupalan melkein mistä syystä hyvänsä. Olen luvannut itselleni paistaa pellillisen mustikkapiirakkaa kun 75 menee rikki, mutta seuraava ruokapalkinto koittaa vasta kun 70 menee rikki. Jos olisi jokin piiska, niin ehkä tulisi vielä paremmin tsempattua, vrt punnitus painonvartijoissa.
Jollei porukassa ole ketään excel-virtuoosia, voin mäkin koittaa jotain kehitellä. Töihin pitäisi kohta lähteä, ja saattaa olla että päivittäminen ei enää ole ihan vikkelää. Jos sitten saisi sen taulukon jossain julkaistua, että kaikki näkisi tilanteen aina suoraan, olisi aika huippujuttu, mutta en kyllä tiedä kuin nuo sivut, joille saa valokuvia ladattua.
Halusin ostaa tänään lapsellemme jätskin kaupasta sen takia, että saan itse syödä kanssa. Pakkohan siitä on itsekin syödä ettei se sula lapsen käsiin...tällä tavoin mä huijaan itseä. Mutta näin ei tuu itselle p***** oloa ja psyyke pysyy laihdutuksen näkökulmasta kunnossa:)
Maisu780: Sun ruokavalio ja liikunta kuulostaa hyvältä. ei ihme, että paino laskee...Motivoi taas jatkamaan.
Marial1981: miinusta näytti edellinen viikko. Loistavaa! Kyllä se siitä sitten, kun pääsee vauhtiin. Se onkin tärkeää tietää, mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Ja liikunta tietty tosi hyvä lisä.
Queenbzz: Ihan loistava tiputus. onkohan suurin viikkopudotus? Joo, kylässä se itsensä hillitseminen onnistuu paremmin. Tiukkana vaan. Sitten, kun on ollut tarpeeksi kauan repsahtamatta, niin ei halua enää repsahtaa:)
Päikkä79: Hyvin olet pudottanut. Jotain kevyttää tarjottavaa...vihanneksien dippailu...hedelmiä, johon voi kaataa esim. kinuskikastiketta, ketkä haluavat.
Vind: Mulla on sama juttu. Puran ruokaan kriisejä. Se on se oikea koitinkivi aina, mutta usein sorrun sitten lohtusyömiseen. Mullakin unelmapainona tuo 58, mutta toivottavasti raskaudun ennemmin kuin sen saavutan:)
Pulleromamma: Hyvältä kuulostaa ruokavaliosi ja ateriarytmi on niiiin tärkeä! Kuulosti tosi hyvältä tuo exel-ideasi!!!
Ida: mahtava tiputus! Tiedän tunteen, kun väsyneenä tekee mieli hiilareita:9
tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!! Ei yhtään plussatulosta, mahtavaa!
Itsekin odottelin hienoa tulosta, mutta miinusta tulikin vain 500g - ahneella on p... loppu - mutta kyllä sitä toivoisi vaakalukeman olevan vähintään se -1000g /viikko ;-)
Aloitus: 68,5kg
Tänään: 65,9kg
Viikkopudotus: -500g
Koikonaisp.: -2,6kg
Tavoite: 62kg ja allekin...
Tänään sitten hiilarit maistuivat turhankin hyvin. Ostin apteekin salmiakkia ja sain opetuksen - hampaasta lohkesi pieni pala! Kosto on suloinen heti kun karkkeihin sortuu. Ensi viikolla taitaa olla plussatulos odotettavissa kosk olen menossa tyttöjen kanssa mummolaan, ja kuten joku muukin sanoi - se on pahin paikka kaikista. Meillä on ainakin kotona pullaa toisen jälkeen pöydässä ja korvapuusti on ihan pakko syödä kaffen kanssa. Jos pystyisi pitämään päätöksen - vain yksi herkku päivässä, sekin olisi jo jotain....
te superpudottajat, hehkuttakaa reilusti - jos se saisi meidät muutkin riittävän äkäisiksi painonpudottajiksi.
Hienosti ollaan pudotettu painoa!
Vind: sun paino voi rymähtää alas ens viikon punnitukseen mennessä enemmänkin, mulla ainakin paino tippuu laihiksella välillä yks kaks ja sitten on taas taukoa kun mitään ei tapahdu.
Mäkin tunnustaudun lohtusyöjäksi, ihan sama olenko tosi iloinen tai surullinen niin aina tulee ekana mieleen attä täytyykin lohduttautua/juhlistaa asiaa syömällä jotain hyvää;)
Supermam: Mummola on kyllä paha paikka syömisten suhteen, mitäs jos koittaisit ottaa oikeen kuntoilukuurin siellä ollessasi jos se sitten kompensois vähän herkkuja?:)
Neppis oli herkutellut jäätelöllä, mäkin vähän juhlistin pudotusta, söin tikkarin ja mustikkarahkaa, rahkassa oli tosin vaan ihan pelkkää rahkaa ilman mitään kermaa tms. ja pakkasesta sulatettuja mustikoita makeutusaineella höystettyinä..mutta ne meni yli pisteiden siis.
Onko sullakin raskaushaaveita?Muilla? Mulla on akuutti vauvakuume ja yritystäkin on mutta taitaa toi imetys toimia mun tapauksessa loistavasti ehkäisynä:/
Toisaalta olis kiva päästä edellisistä kiloista ensin eroon...
Kukahan se sanoi luvanneensa itselleen mustikkapiirakan palkkioksi painonpudotuksesta(sori etten muista nimim.!)
Onko muut luvanneet mitään kannustimia itselleen tai onko tähtäimessä joku loma yms.?
Mä lupasin itselleni uudet farkut kun olen aina ollut farkkuihminen ja tällähetkellä yhdetkään vanhoista ei mahdu ja uusia en ole tahtonut ostaa..voihan se olla että käy niin hyvin et mahsun vielä noihin vanhoihin enkä edes tahdo uusia,dbdbdbdbdb;)
Onnea vielä kaikille hienoista tuloksista!!!
Queen
Ensinnäkin kiitos sinulle, joka onnittelit viime viikon pudotuksestani. Olin ihan varma, että tällä viikolla viime viikon iso pudotus läsähtää päin näköä plussan merkeissä, mutta ei sittenkään. :)
Alkupaino 10.8.: 88 kg (pituus 177)
Paino 15.8.: 86 kg
Paino tänään 22.8.: 84,8 kg (viikko -1,2, kokonais -3,2)
Alkutavoite: alle 80 kg
Lopullinen tavoite: 70 kg
En taas ole uskoa tätä, koska ollaan parhaillaan mummolassa, jossa mummo on leiponut meidän tytön kanssa joka päivä. Ja onhan niitä pitänyt maistella... Loppuviikko vielä ollaan, joten pitää olla tarkkana, ettei ensi keskiviikkona käy köpsästi. Yhdyn täysin teihin, jotka sanoitte, että mummola on pahin paikka painonpudottajalle.
Yritin kompensoida mummolaherkkuja äsken lähtemällä lenkille. Kiersin järven, joten oikotietä ei ollut, ja lenkki kestikin sitten vahingossa 1h 20 min! No, sehän sopi nyt paremmin kuin mainiosti.
Excel-taulukko olisi tosi hieno juttu, jos joku osaisi sellaisen tehdä. Itse olen täysi ummikko excelin kanssa, muuten voisin innostuakin. Se antaisi kummasti pontta, kun näkisi selvästi numeroina muiden saavutukset.
Jahas, taidanpa lähteä ruisleivälle ja maidolle ja sitten nukkumaan. Kotona pitää testata noita teidän hyviä makeannälkävinkkejä.
Mä en meinaa nyt uskoa omiani todeksi....Huom! Meillä ihan perinteinen vaaka, en siis tiedä kuin kilon tarkkuudella painoa...
Aloitus: 72 kg
Tänään: 68 kg
pudotus kuun alusta siis 4 KG?!
Tavoite: jouluun mennessä 65 kg
Joku kyseli, että onko luvannut itselleen jotakin palkintoa tms. Mun tekee mieli yhtä aika kallista mekkoa/tunikaa, jonka saan ostaa vasta kun tavoite on saavutettu. Ja sitä paitsi se näyttääkin ihan kamalalta tän nykysen pömppömahan kanssa, että siinä sitä on piiskaa itelle =)
Ääh, teillä oli vaikka mitä juttua, nyt on jo aivot niin narikassa etten muista mitään enkä osaa kommentoida mitään....
Jatketaan samaan malliin, tsemppiä kaikille!
Kölli
Lähtöpaino 1.8: 93kg (pituus 172cm)
Paino tänään 23.8:91kg
Viikkopudotus:+/-0
Kokonaispudotus: 2kg
Eka tavoite: alle 90kg
Lopullinen tavoite: n.70kg
Tälläisiä lukuja tällä viikolla...
Tosi hienoja pudotuksia teillä! Tsemppiä jatkoon!
Terkuin Emäntä
Joo, kova vauvakuume on ja koko ajan yritetään. Mutta olisi tosin kiva päästä lähtölukemiin ennen seuraavaa raskautta.
Mä en ole oikein palkintoa miettinyt. Miehelle ehdotin jokunen aika sitten, että jos pääsen tavoitteeseeni, niin ostettaisiin mulle isoilla timanteilla oleva sormus;) Mut enpä tiiä...Mulle riittää se, kun näyttää sitten paremmalta ja itseluottamus on parempi.
Tosin olen haaveillut sellaisesta herkuttelupäivästä, jolloin ostan sipsejä, suklaata, karkkeja, pullaa jne...
Tsempiä uuteen viikkoon. tuntuu, että nyt ei tipu enää yli kiloa. Pakkohan sen on tasaantua. Toisaalta syön nykyään järkevästä ja liikun tosi paljon.
Oikein paljon tsemmpiä ja jätetään ne mumman herkut syömättä!!!
Sen eilisen tikkarin lisäksi meni vielä illalla yksi miehelle ostetuista suklaavanukkaista ja tänään toinen (onneksi viimeinen) kaapissa olleista tikkareista..toivottavasti nuo eivät tee kovin pahaa laihikselle..oon kyllä muuten ollut vaan 18pisteellä ja syönyt ruuaksi kevyesti salaattia joten toivoa on..ja nyt en kyllä enää herkuttele kun se viikonloppu juhlineenkin on tulossa!
neppis: plussaonnea teille!:)
Mä näin tänään tuttavan 2kk vauvan ja oikein mahasta väänsi kun se oli niiiiiin suloinen ja muistu yhtäkkiä jotenkin tosi selvästi mieleen mitä se oli silloin ihan pienen kanssa..oivoivoi:)
Queen
Kiirettä on pitänyt, joten nyt vasta ilmoittelen keskiviikon tuloksia. eli
Lähtöpaino : 82.6 kg (pituus 174 cm)
Paino nyt 80.8 kg
Viikkopudotus: -0,3kg
Eka tavoite: alle 80 kg
Lopulline tavoite: 68 kg
Punnitsin myös tänään aamulla, ihan kivalle tulos näytti, voi olla että ensi viikolla päästään jo aika lähelle ekaa tavoitetta... :)
Lapset kaipaavat, täytyy mennä..
-pömppis-
On ollut töissä niin kamala kiirus, etten ole ehtinyt pyöriä täällä ollenkaan, enkä ole kotonakaan ehtinyt tai jaksanut avata konetta. Joku tuossa mainitsi jotain parisuhdekriisistä - samaa oli ilmassa täälläkin. Mieli on vieläkin vähän apea, mutta kaipa se elämä taas kuitenkin voittaa.
Mulla on ollut tuo painonhallinta ihan hakoteillä itse asiassa koko kuukauden.. Paino oli tänään aamulla 72, eli puoli kiloa aloituspainoa enemmän! Nyt on kyllä pakko ryhdistäytyä! Mulla on kaksi projektia, jotka pitäisi saada finaaliin: tämä painonpudotus (tai mieluummin hallinta) se roikkuvat opinnot. Gradu on ollut työn alla vasta viitisen vuotta... Olen työssä, mutta en koulutustani vastaavassa. Nyt tässä kriisiviikolla selvisi, että vaikka se ei toki rakkauteen vaikutakaan, mutta nämä molemmat asiat häiritsevät miestäni. Joten siitä sain kyllä kipinän, että nyt tämä tyttö ryhdistäytyy ja vie lopultakin nämä roikkuvat asiat loppuun! Kaikki tuki tarvitaan!
-K-
Nyt tytöt haukkukaa!
Nyt se sitten taphtui, olen kaksi päivää harrastanut aivan törkeää hiilari-iloittelua!!! Siis repsahtanut ihan täysin ja itsensä kuriin saaminen on tosi vaikeaa.
Olenko ainut, vai tuleeko muille kunnon repsahduksen jälkeen " hälläväliä" asenne ts. kun menee herkutteluksi niin syödään sitten vielä yksi pulla, ja päälle hiukan keksiä yms. Oli aikaisemmin puhetta, että vain totaalikieltäytymisen linja herkkujen suhteen käy. Olo on kuin alkoholistilla - oikeammin tosin hiilariholistilla. Koko lipsuminen pisteistä alkoi tyttären muumikeksesistä (14kcal / keksi) otin pari kahvin kanssa ja sitten menikin pari lisää... :-( Voi surkeus miten huono voi itsekuri olla.
No osasyynä taitaa olla se, että muutama päivä meni ilmeisesti liian miinuspisteillä. Höh! Yritän palata ruotuun, toiv. onnistuu vaikka on se mummolakeikkakin edessä vielä...
t. superrepsahtaja
Hienoa Neppis!!!
Toivotaan et mullakin vaaka näyttäis huomis aamuna vihdoinkin tippumisen merkkejä. Löysin meinaan kasan hienoja vaatteita kaapistani joihin olisi kiva mahtua (tosin jotta niihin mahtuis tarvii painoa tiputtaa ehkä noin 20 kiloa).
Onhan tää hankalaa mulla sovittaa yötyö, päivisin opiskelu ja vielä tää koti tohon laihduttamiseen. Varsinkin kun öisin pitäis nukkua jotta se laihduttaminen sujuis hieman paremmin. No eiköhän tämä tästä kun vaan ottaa itseään niskasta kiinni.
Tulenpa huomen aamulla kertomaan mitä vaaka näyttää. Peukut pystyyn että olis paino tippunut viime viikosta edes hieman.
Terkuin
Marial