Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perkeleen perkele!

Vierailija
18.08.2007 |

Nyt se mulkku teki viimeisen temppunsa. Äijä otti nokkiinsa tiistaina ja lähti tiehensä, torstaina käväisi hakemassa vaatteitaan sanomatta sanaakaan. Päivällä soitti ja sanoi tulevansa huomenna juttelemaan. Jossain vaiheessa mulla alkoi hälytyskellot soimaan, ja olin vakuuttunut, että se oli ollut pettämässä. Soitti äskettäin uudestaan, ja kysyin missä vietti viime yön. Ei vastannut, vaan sanoi tulevansa huomenna juttelemaan. Kysyin suoraan, kenen kanssa oli ollut. Jankutti vaan kertovansaasen huomenna. Voi helvetti, että sieppaa. Tää on vielä tällainen pieni kaupunki jossa kaikki tuntee kaikki. Olin menossa tänään vähän viihteelle, muttei enää oikein huvitakaan.. Saattaisin vaikka tietämättäni iloisesti jutella äijän eilisen hoidon kanssa.. Prkl!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidät sietämättömän hauskaa, unohdat ukon kokonaan.

Vierailija
2/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koitan ainakin mennä johonkin.. Ärsyttää vaan, jos jossain vaiheessa iskee joku itsesäälikohtaus ym.. Näin selvinpäin ja järjellä ajateltuna, tämä oli parasta mitä saatoi tapahtua. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saahan nainen sitä pillitellä kännissä, kunhan ei koko iltaa ulise ;) Pidä tosi hauskaa!

t:2

Vierailija
4/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että nyt jo täällä pillitän.. Äijä soitti äsken, ja riidaksihan se meni. Löin luurin korvaan, kun hän totesi " ainakin sain hyvää seksiä, sellasta ei ikinä sun kanssa saanu, helvetin paska huora!" =(

Vierailija
5/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pää pystyyn!!

Vierailija
6/6 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tsemppaat ittesi täysiin fiiliksiin olet tyrmäävänä liikkeellä, pidät hauskaa kympillä! Niin, se ukkoskin ihan varmaan saa kuulla sun seikkailuista jostakin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän