Aavistan asioita etukäteen ja näen enneunia
Tätä on ollut ihan lapsuudestani saakka, mutta aina vain lisääntyy näin vanhetessa. Välillä ahdistaa, kun en voi tästä kenellekään puhua.
Esim. eilen näin tuttuni ohimennen kaupungilla ja sanoi, että pitää kiirehtiä töihin ja minulle juolahti mieleen, että hänelle ilmoitetaan tänään, että irtisanotaan ja näin kävi. Oli ollut samassa vakiduunissaan jo nelisen vuotta, enkä oikeastaan tiennyt työstään mitään. Jostain vain näitä irrallisia aavistuksia juolahtaa mieleeni ja sitten kuulen, että asia on tapahtunut. Mitään kuolemia en aavista onneksi, mutta sairauksia ja muita ihmisten huolia jostain syystä vaan aavistan ja tiedän. Lisäksi näen joistain asioista unta, jotka ovatkin totta tai käyvät toteen. Usein myös, kun puhelin soi, tiedän kuka soittaa katsomatta, vaikka olisi joku sellainenkin, joka soittaa vain muutaman kerran vuodessa.
Onko muilla tällaista? Onko ihan normaalia vai pitäisikö hakeutua jonnekin psykiatrin arvioitavaksi?
Kommentit (81)
Olen aavistanut. Oletko ollut tekemisissä horoskooppien tai muiden sellaisten asioiden kanssa? Ei kannattaisi, henkimaailma voi aiheuttaa monenlaisia ikävyyksiä. Se ei koskaan pääty hyvin.
Mä näin nuorempana paljon enneunia ja tiesin aina, että tämä on nyt enneuni eikänormiuni. Kun kyseinen tilanne oli sitten tapahtumaisillaan niin uni iski flash backkinä tajuntaan.
Siitä on nyt reilu 10 vuotta kun näin unen, että olen jonkun minulle rakkaan miehen kanssa Finnairin lentokoneessa joka tulee pian nousun lähdön jälkeen putoamaan, mutta selviäisimme. Kun sitten 9 vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni niin voin sanoa, että olen aika kauhuissani joka kerta kun lennämme.
Olen myös nähnyt unissani kaikkien kavereideni ja omien lasteni sukupuolet ennen kuin odottaja itse on tiennyt ja kaikki 12 kpl on osunut oikeaan.
Hei ap, tuleeko sulle minkäänlaista mielikuvaa musta? Onko tulossa kivikkoinen tie lähivuosina vai helpottaako, haluaisin tietää, oli sitten hyvää tai pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, tuleeko sulle minkäänlaista mielikuvaa musta? Onko tulossa kivikkoinen tie lähivuosina vai helpottaako, haluaisin tietää, oli sitten hyvää tai pahaa.
Tuntuu pahalta nyt, mutta puolen vuoden päästä helpottaa. Iloa ja riemua. Ohis.
Isäni äiti ja isäni ovat nähneet enneunia. Isäni ensimmäisen kerran tiettävästi 2,5-vuotiaana. Oli nähnyt seuraavana päivänä tulevan vieraan, jonka ei mitenkään pitänyt olla mahdollista. Ja niinpä vain se vieras oli tullut. Kaikki unet heillä ei suinkaan ole enneunia.
Minä en mielestäni näe enneunia, mutta aavistan asioita. Esim jos joku näyttää vaikka 70 vuotta vanhan kuvan suvustaan, osaan sieltä kuvasta sanoa, ketkä ovat ns lähisukua kuvan esittejälle. Mitä muut eivät osaa. Tai joku pyytää arvaamaan jotain, johon minulla ei mitenkään voi olla oikeaa vastausta. Ja silti arvaan oikein. Ehkä se on intuitio.
Tänään poikani lähti kävelylle. Häntä ei kuulunut tuntiin pariin ja mieheni yritti soittaa hänelle useita kertoja. Heitin vain ns läpällä, mutta varmana, että on kävelyllä sen ja sen nimisen kanssa. Kun poika tuli kotiin, hän kertoi tavanneeensa juuri tuon mainitsemani henkilön.
Kerran kaverini testasi väitettyäni tietäväni asioita ilman varsianaisia tietoja. Hän lähetti minulle pienen kuva kivistä ja kysyi mistä nämä ovat. Vastasin oikein että erään Helvetinportin kiviä ovat. Nappiin siis., sataprosenntisella sijainnilla. Minulla on ollut 6 erilaista ennettä jotka kaikki toteutuneet. Ne ovat erikoisia ja poikkeavat unista vaikka kaikki eivät ole olleet edes unia.
Maaliskuuussa soitin tuttavalle ja sanoin että nyt on maksettava velka sinulle.
Ei koskaan tiedä jos sairastuu vakavasti ja vaikka kuolee. Js huhtikuussa todettiin minulla syöpä ja pikaleikkaus , koska uhkasi minun elämää.
Samoin siskontytölle hakemaan maaliskuussa asuntoa, jonka rahoitin puoleksi. Kiirettä pitää sanoin siskolle. Niinpä löysimme asunnon hänelle joka sopi meidän budjettiin ja menin laittamaan käsirahan . Sisko kysyi mistä arvasin että tulee kiire maksaa asunto ja tehdä tilinsiirrot. Tiesin vaan.
Jos haen jotain, saan jonkinlaisen aavistuksen mistä tavara tai esine löytyy.
Kerrankin menin erääseen vanhojen tavarojen kauppaan ja kysyin onko kellarissa kirjoituspöytä.Olihan se juuri sen näköinen kuin hain. Ja maton alta kaivoin sen esiin. Kaarenmallinen levy ja mustaa puuta alaosa.
Itsekin ihmettelen mistä nämä viestit päähäni saan.
Tapasin tuttavan ja hänen pojan , 16 vuotta. Kun otti minua kädestä kiinni tervehtiäkseen. sain oudon tunteen että jokin on pielessä.Jotenkin en halunnut pitää kädestä kiinni . Poltti .
Poika murhattiin muutama kuukausi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään yliluonnolliseen suhtaudutaan melko avoimesti, Facebook issa on aiheesta erilaisia ryhmiä, näihin kannattaa tutustua.
Saisinko nimen jollekin sivulle ?
Vierailija kirjoitti:
Isäni äiti ja isäni ovat nähneet enneunia. Isäni ensimmäisen kerran tiettävästi 2,5-vuotiaana. Oli nähnyt seuraavana päivänä tulevan vieraan, jonka ei mitenkään pitänyt olla mahdollista. Ja niinpä vain se vieras oli tullut. Kaikki unet heillä ei suinkaan ole enneunia.
Minä en mielestäni näe enneunia, mutta aavistan asioita. Esim jos joku näyttää vaikka 70 vuotta vanhan kuvan suvustaan, osaan sieltä kuvasta sanoa, ketkä ovat ns lähisukua kuvan esittejälle. Mitä muut eivät osaa. Tai joku pyytää arvaamaan jotain, johon minulla ei mitenkään voi olla oikeaa vastausta. Ja silti arvaan oikein. Ehkä se on intuitio.
Tänään poikani lähti kävelylle. Häntä ei kuulunut tuntiin pariin ja mieheni yritti soittaa hänelle useita kertoja. Heitin vain ns läpällä, mutta varmana, että on kävelyllä sen ja sen nimisen kanssa. Kun poika tuli kotiin, hän kertoi tavanneeensa juuri tuon mainitsemani henkilön.
Tuollainen on vielä pientä. Lapset ovat luonnostaan "yliluonnollisia" ja tiukasti kiinno henkimaailmassa. Jos vieras on edellisenä päivänä ajatellut vierailua, hän on käytännössä jo ilmoittanut siitä.
Minäkin näen joskus profetiallisia unia ja saan myös viestejä mieleeni.
Tuli mieleen kun tänään herätessä sain viestin ja se oli hyvin synkkä. Kuulin päässäni *eräs suomalainen poliitikko* on kuollut.
Toiset nyt vain ovat herkempiä aistimaan asioita ns tuulesta. Enbusko yliluonnomlidiin juttuihin, mutta tähän uskon koska senon totta. Mekanismi vain on eri kuin moni yliluonnolliseennuskova luulee. Itsekin olen tietäjä. Näin sanoo mieheni ja ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuuussa soitin tuttavalle ja sanoin että nyt on maksettava velka sinulle.
Ei koskaan tiedä jos sairastuu vakavasti ja vaikka kuolee. Js huhtikuussa todettiin minulla syöpä ja pikaleikkaus , koska uhkasi minun elämää.
Samoin siskontytölle hakemaan maaliskuussa asuntoa, jonka rahoitin puoleksi. Kiirettä pitää sanoin siskolle. Niinpä löysimme asunnon hänelle joka sopi meidän budjettiin ja menin laittamaan käsirahan . Sisko kysyi mistä arvasin että tulee kiire maksaa asunto ja tehdä tilinsiirrot. Tiesin vaan.
Jos haen jotain, saan jonkinlaisen aavistuksen mistä tavara tai esine löytyy.
Kerrankin menin erääseen vanhojen tavarojen kauppaan ja kysyin onko kellarissa kirjoituspöytä.Olihan se juuri sen näköinen kuin hain. Ja maton alta kaivoin sen esiin. Kaarenmallinen levy ja mustaa puuta alaosa.
Itsekin ihmettelen mistä nämä viestit päähäni saan.
Tapasin tuttavan ja hänen p
Muistot ovat ihmisten auroissa ja tavallaan "vapaata riistaa". En ainakaan itse tiedä, miten sitä voisi hallita, mitä muistoja ja tietoja itse vuotaa toisille ja toisin päin. Eräs tuttu näki joskus luonani yöpyessään unta r aiskauksesta, ja minut on r aiskattu. En ollut tuolloin vielä koskaan puhunut asiasta kenellekään. Itse näin eräässä työhaastattelussa, että firman tj on ollut vankilassa. Asia paljastui myöhemmin muuta kautta.
Eräs vanha tuttu taas on kertonut minulle, että minusta tulee yksinhuoltaja. Hänen mukaansa hänen lapsellaan. Itse en usko tätä, siis sitä osuutta, että kyseessä olisi hänen lapsensa. Mutta toisaalta tiedän, että miehen biologia ei ole niin vahvasti omisteinen lapsia kohtaan, kuin naisen. Koiraalle riittää luonnossa se, että on joskus paritellut naaraan kanssa, jotta ei tapa tämän jälkeläisiä, vaikka kyseiset jälkeläiset eivät tämän olisikaan.
Olen pari kertaa nähnyt enneunen, esim edesmennyt pappa puhui ja oli näky isovanhempien ja isäni joka aiemmin kuollut haudoista ja viereen tulevasta. Tätini kuoli äkillisesti n 2vk kuluttua ja haudattiin siihen viereen tulevaan hautaan.
Näin enneunen siitä, että ex kääntyi toista naista kohti ja jätti minut huomiotta. Tämä tapahtui muutaman vuoden päästä täysin konkreettisesti, olin hänen luonaan sovitulla vierailulla ja hän kirjaimellisesti pyysi minua lähtemään jotta toinen nainen voisi tulla hänen luokseen.
Näin unta erikoisesta paikasta, josta löysin rahaa. Muutama kuukausi myöhemmin kävin hakemassa erään toridiilin itselleni uudelta alueelta, missä oli juuri tuollainen paikka. Tarkistin myöhemmin tuotteen arvon, niin voitin tuossa kaupassa suunnilleen satasen.
Kun olin raskaana, minulla oli tunne, ettei lapsi tulisi olemaan minun. Näin unta miehen äidistä ja ehdotin lapselle nimeksi samaa nimeä, kuin mikä miehen äidillä oli, tietämättä sitä. Mies päätyi kaappaamaan lapsen ja asumaa sen kanssa äitinsä luona.
Sitten on pari sellaista, minkä en ole vielä nähnyt käyvän toteen, mutta olen aika varma että ne tulevat toteutumaan. Toinen liittyy yhden henkilön kuolintapaan ja toinen erään vanhan tutun kykyjen menetykseen.
Nykyään yliluonnolliseen suhtaudutaan melko avoimesti, Facebook issa on aiheesta erilaisia ryhmiä, näihin kannattaa tutustua.