Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aavistan asioita etukäteen ja näen enneunia

Vierailija
14.08.2012 |

Tätä on ollut ihan lapsuudestani saakka, mutta aina vain lisääntyy näin vanhetessa. Välillä ahdistaa, kun en voi tästä kenellekään puhua.

Esim. eilen näin tuttuni ohimennen kaupungilla ja sanoi, että pitää kiirehtiä töihin ja minulle juolahti mieleen, että hänelle ilmoitetaan tänään, että irtisanotaan ja näin kävi. Oli ollut samassa vakiduunissaan jo nelisen vuotta, enkä oikeastaan tiennyt työstään mitään. Jostain vain näitä irrallisia aavistuksia juolahtaa mieleeni ja sitten kuulen, että asia on tapahtunut. Mitään kuolemia en aavista onneksi, mutta sairauksia ja muita ihmisten huolia jostain syystä vaan aavistan ja tiedän. Lisäksi näen joistain asioista unta, jotka ovatkin totta tai käyvät toteen. Usein myös, kun puhelin soi, tiedän kuka soittaa katsomatta, vaikka olisi joku sellainenkin, joka soittaa vain muutaman kerran vuodessa.

Onko muilla tällaista? Onko ihan normaalia vai pitäisikö hakeutua jonnekin psykiatrin arvioitavaksi?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 01:11"]Kertokaa epätoivoiselle jos joku aistii; saanko lapsen, milloin?
[/quote]
4. Mihin lie liittyy.

Vierailija
22/81 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teletapia!! :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua asiaa, minulle.
Välillä oikein ahdistaa ku on tuota telepatiaa ja etiäisiä, unia jne.

Vierailija
24/81 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2012 klo 00:08"]

On myös etiäisiä, mm. Julkisuuden henkilöistä. Kun luen esim. Iltalehteä ja näen jonkun julkkiksen, saattaa tulla tunne, että tuo ei elä kauaa. Näin esim. Kirkan kohdalla.

Tiedän raskauksista, menevätkö hyvin vai huonosti, ja tiedän, kumpi tulee, tyttö vai poika.

Nää on ihan perussettiä, et tiedän, kuka soittaa tai tulee kaupassa tms vastaan.

Tietokilpailuissa tms tiedän etukäteen jonkun kysymyksen ja tietysti siihen vastauksen. Pitkävedossa tms mulla on aavistus, kuka voittaa tai mihin maalilukemiin ottelu päättyy tai kuka tekee ekan maalin. Myös esim. Lätkämatseissa tms. tiedän, kumpi maa voittaa. Olen voittanut pieniä summia näillä.

Usein, jos joku kaveri soittaa kertoakseen jostain tapahtuneesta, tiedän jo etukäteen mistä tai kenestä on kyse.

Enneunia en näe.

[/quote]

No sä olet sitten varmaan jo miljonääri :D

Vierailija
25/81 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini oli leikkauksessa muutama päivä sitten. En muistanut tätä ja samana yönä näin unta hänestä. Myös isäni vatsa kipuili koko yön. Mummilla oli ruuansulatukseen/aineenvaihduntaan liittyvä leikkaus.

Joku parempi voisi ennustaa tuleeko musta tänään lottomiljonääri :) Jos ei niin millä numeroilla tulee?

Vierailija
26/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 12- vuotias poika ja näen itsekin enneunia. Tosin tulee mieleen vain yksi, joka toteutui lähiaikoina; eräs tyyppi sanoi sen minkä olin joskus unessa "kuullut". Tämä vain kuulosti niin tutulta ja lopulta muistuikin.

Tää tyyppi joka sano tässä aikasemmin variksista tai linnuista, niin mulla ainakin törmäilee ikkunaan päin lintuja.

Vierailija
27/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 20:40"]

Joillakin ihmisillä on aisteista riippumaton havaitsemisen kyky eli ESP. Sen päätyypit ovat selvännäköisyys, teletapia ja ennaltatietäminen. Selvännäköisyys on kyky saada asioita selville pelkällä ajatuksen voimalla. Joku voi saada selville esimerkiksi kirjekuoreen suljetun viestin kuorta avaamatta. Teletapia on kyky lukea toisten ihmisten ajatuksia ja selvännäköisyys kyky aavistaa tulevia tapahtumia. Ja tämä ei ole mitään huuhaata, vaan on täysin totta. On olemassa paljon tarinoita ihmisistä, jotka ovat osanneet aavistaa tulevia tapahtumia. Tälläinen yksi merkittävä henkilö oli esimerkiksi Äiti Shipton. Ja Titanicin uppomisen jälkeen eräs tutkimus paljasti, että vähintään 20 ihmisellä oli ollut onnettomuutta koskevia ennakkoaavistuksia. Jotkut mukaan aikoneet olivat matkan vuoksi niin levottomia, että peruivat lähtönsä viime hetkellä. Mielestäni tälläisen kyvyn omistava on hyvin onnekas ihminen eikä mielenvikainen ja hoitoa tarvitseva.

[/quote]Mulla on toi, oon aika lyhyt.

Vierailija
28/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen kanssa enneunia mutta harvakseltaan. Kaksi kertaa käynyt niin, että olen ko. henkilölle kertonut mitä unta hänestä näin ja kävi toteen. Nämä tyypit käskivät mun rueta ennustajaeukoksi. Mutta lottovoittounet ei kyllä toteudu - ne ei tosin todellistakaan tunnu. Näin myös oman työpaikkani unessa, mutta en suoraan. Tapahtui niin, että haahuilin tehdasalueella ja siellä töissä oleva tuttu tuli kysymään mitä mä siellä teen. Kerroin meneväni töihin. Seuraavana päivänä tuli haastattelukutsu ja sain siis sen paikan. Olin toki hakenut jo, eli ihan tuulesta uni ei tullut, mutta olin hakenut töitä valtavasti silloin. 

Vierailija
29/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä periytyy sekä äitini että isäni puolelta taipumus etiäisiin. Jättää kuitenkin 1-2 sukupolvea välistä. Olen itse perinyt tämän, mutten ole mitään kauhean suurta vielä tiennyt etukäteen. Esikoisen sekä kuopuksen sukupuolet olen raskauden aikana saanut unissa tietooni, mutta muut ovat olleet vähäpätöisempiä "näkyjä",

Vierailija
30/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sellainen"selvännäkijä", että pystyisin päättämään näkeväni tai houkuttelemaan mitään näkyjä. Ne vain tulevat mieleen ihan yllättäen, enkä kaikkia asioita tietenkään tiedä etukäteen. Milloin tiedän kuka soittaa ja toisella kerralla aavistan, että joku sairastuu tai kuolee. Asiat vaan "putkahtavat mieleen". Myös enneunia olen nähnyt muutaman kerran.

Vierailija
31/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toteutui kenovoittouni. Sanoin jopa toisille että näin unen jossa voitin kenosta rahaa. Sitten tein kenon ja voitin 2 euron panoksella 480:- yllättävää sikäli että kenoan muutenkin enkä aikaisemmin ole nähnyt tällaista unta.

Vierailija
32/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta tervetuloa kerhoon.

Vierailija
33/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sä Ap aavistella mulle että olenko raskaana? Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä.

Vierailija
34/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenhän tietoisesti kykenee käyttämään vain pienen prosentuaalisen määrän aivokapasiteetistaan, ja silloin kun löytyy ihmisiä jotka tod. Näk. Pystyy käyttämään vähän enemmän, leimataan hulluksi :D mulla ei oo mitää erikoislahjoja mut en jaksa olla niin nipo että uskosin vaan valkotakkisii :D

Vierailija
35/81 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2012 klo 23:32"]

Onko ihan normaalia vai pitäisikö hakeutua jonnekin psykiatrin arvioitavaksi?

aikuinen ihminen ihan tosissasi olet niin kyllä hoidolle voisi olla tarvetta.

Moinen katsos kun ei ole mahdollista.

ainoa järkevä kommentti

Vierailija
36/81 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valveilla aavistanut tai nähnyt tulevaa. Mutta muutaman kerran olen nähnyt ihmisen kuoleman unessa. Tällainen oli ensimmäinen uni jonka näin vuonna 1977.

Meillä oli perhetuttu joka sairasti syöpää. Hän oli ihminen joka oli tunnetusti kova juomaan kahvia ja se oli hänelle hyvin tärkeä. Itse asuin noin 500km. päässä etelä-suomessa silloin kun eräänä yönä näin unen jossa istuin hänen kotona. Olimme kahvipöydässä ja hän istui minua vastapäätä. Tuossa unessa kahvipannu oli pöydässä, jonka minä sitten otin käteeni, tarkoitukseni oli kaataa kahvia hänelle. Juuri kun aloin kaataa hän tarttui minua ranteesta ja sanoi "minä en enää koskaan juo kahvia". Uni päättyi siihen ja samalla heräsin koska uni oli hyvin todentuntuinen ja kummallinen, tuo ihminenhän rakasti kahvia.  Seuraavana yönä minulle palasi unessa tuo sama kahvipöytätilanne jossa tuo sama henkilö sanoi "nyt minun on hyvä olla". Uni oli lyhyt mutta yhtä todentuntuinen kuin edellisenkin yön uni. Seuraavana päivänä sain tiedon että ko. henkilö oli kuollut noiden unien välisenä päivänä sairaalassa.

Olen nähnyt kolme kuolemaa ennustavaa unta myös sen jälkeen jotka on käyneet toteen.

Vierailija
37/81 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parasta vain hyväksyä, että aivotoiminnoissa on pientä fibaa.

Vierailija
38/81 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen myös enneunia, mutta arkisista asioista. Lottovoittounet ei toteudu koskaan. Mutta sen sijaan olen nähnyt mm. opiskelutovereiden työpaikkoja ja omankin työpaikkani etukäteen unessa, näin unta että sain kirjeen ystävältä, josta en ollut kuullut aikoihin mitään ja seuraavana päivänä oli kirje täsmälleen samanlaisena kuorena postilaatikossa. Kirje oli siis jo matkalla, kun näin unen. Samoin opiskelutoverit olivat hakeneet itse työpaikkojaan, mutta en tiennyt niistä kaikista, näin vain unessa ja sitten kerroin, että näin unta että sä menit sinne töihin. Hauskaa, että samalla kertoi, että hän on sinne hakenutkin ja sitten kun kertoi päässeensä, yksi sanoi, että perusta ennustajaeukkoyritys. 

Vierailija
39/81 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potaskaa. Tuollaisia asioita juolahtelee kaikilla mieleen ja joku niistä useista ristiiriitaisista ajatuksista on oikea. Alappa kertomaan enteesi muille tai kirjoitat ne kaikki muistiin, niin huomaat että osumaprosentti on huono. Usein oikeaan osuneen ajatuksen taustalla on kuitenkin rationaalista tietoa, eli ei se ole mikään enne vaan looginen päätelmä.

Vierailija
40/81 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Vaimoni näki säännllisesti unen jossa mummonsa kuolee ja 25 viiden vuoden unien jälkeen se mummo tosiaan kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme