Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekisi mieli seksiä...

Vierailija
22.03.2024 |

Olen nainen ja mua panettaa. Viimeksi sain kullia tiistaina vakkaripanolta. Eilen tyydytin itseäni lelulla ja taas tekee mieli. Alapää märkänä kun mietin mun ja miehen seksiä. Haluaisin miestä, mutta en tiedä koska pystymme taas tapaamaan.

Pitäisiköhän taas käyttää vähän lelua...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin tänään lelua ja nyt on alavatsa ikävästi kipeä, kun surrutin liian syvältä. Kaiketi kohdunsuuhun osui, sattuu myös jos panee liian syvälle.

Vierailija
2/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin tänään lelua ja nyt on alavatsa ikävästi kipeä, kun surrutin liian syvältä. Kaiketi kohdunsuuhun osui, sattuu myös jos panee liian syvälle.

No en mä liian syvälle lelua laita ja klitoris on se mikä vaatii eniten huomiota. Toki saan itseni helposti laukemaan ihan vain sormilla klitorista hieroen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi !! Pervot!!

Vierailija
4/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi !! Pervot!!

Masturboinnissa ei ole mitään pervoa.

ap

Vierailija
5/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä liian syvälle lelua laita ja klitoris on se mikä vaatii eniten huomiota. Toki saan itseni helposti laukemaan ihan vain sormilla klitorista hieroen.

ap

Kirjoittele suoraan keikkamiehesi@gmail.com osoitteeseen niin saat tänäänkin niin halutessasi

Vierailija
6/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. T: m 52 v

Vierailija
7/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kirjoittele suoraan keikkamiehesi@gmail.com osoitteeseen niin saat tänäänkin niin halutessasi

Ei kiitos. En halua seksiä jonkun randomin kanssa. Haluan seksiä vakkaripanon kanssa joka tietää miten käsitellä mua.

ap

Vierailija
8/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet 🤔 m49v Joensuusta 

Vierailija
9/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rokotettu, hellä ja luotettava.

Esko 62v.

Vierailija
10/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen naisen suusta kuulostaa hyvälle ja olet aktiivinen. On myös naisia ketkä ei sanojensa mukaan pidä omaa kivaa eikä tee edes mieli

Vierailija
11/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet 🤔 m49v Joensuusta 

Kaukana susta enkä mä ketään randomia huoli. Mä haluaisin seksiä mun vakkaripanolta koska häneltä tiedän saavani hyvää seksiä

ap

Vierailija
12/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rokotettu, hellä ja luotettava.

Esko 62v.

Ei kiitos.

ap

Vierailija
13/20 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen naisen suusta kuulostaa hyvälle ja olet aktiivinen. On myös naisia ketkä ei sanojensa mukaan pidä omaa kivaa eikä tee edes mieli

No oma kiva helpottaa hetkeksi oloa, mutta ei se korvaa seksiä taitavan miehen kanssa. Oikea kulli sisällä tuntuu paljon paremmalta kuin mikään lelu.

ap

Vierailija
14/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viriili nuorekas mies 75v, miten saan yhteyden, niin päästään yhtymään!

Vierailija
15/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään sexpoon. Sitä kautta avoin suhde päälle ja munaa tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
16/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oma kiva helpottaa hetkeksi oloa, mutta ei se korvaa seksiä taitavan miehen kanssa. Oikea kulli sisällä tuntuu paljon paremmalta kuin mikään lelu.

ap

Ja antaa pitkävaikutteisemman tyydytyksen, helpotuksen.

Vierailija
17/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke poistettiin polyyppi ja hirveästi teki seksiä jo tiistaina mieli, mutta ei tietysti silloin voinut. Nyt vaan halut pahentuneet, mutta ei voi, kun on suurepi tulehdusriski. Ei voi edes itse leluttaa ja on tuo alapää muutenkin vähän liian arkana. Pakko yrittää saada orgasmi sitten vain hengitysharjoitteilla. Onneksi nuorena fiksuna tuli noitakin seksuaalisuuden puolia kokeiltua. Vaikka ei se korvaa penistä. Voikohan naisetkin kokea sen tunteen, että voisi panna vaikka lyhtypylvästä...

Vierailija
18/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,kyllä tekee pimppaa mieli,kyllä haluttais nuolla ja panna,pelkkä jyystäminen vähän tylsää,kun saa välillä nuolla märkää vakoa,niin johan tuntee saavansa.tv aulis 789

Vierailija
19/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä nuolla,jos sisältä kipeä,ja pyllyyn voi panna jos siitä pitää.Aulis itä-suomi .

Vierailija
20/20 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä panettaa aivan tolkuttomasti. Hoitelisin itseni pitkän kaavan mukaan, mutta tässä perheessä koti ei ole koskaan tyhjä. Toki nussiminen olisi se juttu, mutta tosta siipasta ei koskaan tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan