Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin seksiin liittyvä salaisuutesi?

Vierailija
15.08.2007 |

Jota et ole kertonut puolisolle, parhaalle kaverille, et kenellekään. :) Vai jaatteko kaiken? Tähän saa nyt listata kaikenmaailman perversioita, mutta galluppi ei koske siis fantasioita vaan tosielämän kokemuksia.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen kanssa meillä on siveä seksielämä ihan kahden kesken, mutta olen kertonut kaiken aiemmista seksikokemuksistani hänelle. Tuskimpa miestä ihan kaikki likaiset yksityiskohdat edes kiinnostaa, mutta rehellisesti olen kaikesta puhunut. Myöskin hyväksikäytöt ja raiskaukset hän tietää yksityiskohtia myöden. (ei jaksa tässä enempää avautua tänään)

Vierailija
2/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen mies tyydyttää minut paremmin kuin oma mieheni. olen kokeillut fistausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillehän en sitä voi kertoa. hitto. se oli upeeta seksiä.

Vierailija
4/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ne salaisuuksia, mutta

1. Olen 33v mies, ja mulla on ollut yhteensä 4 seksikumppania. Vaimo taas " ei muista kaikkia" osastoa, yli 20 kuitenkin.

2. Edellinen kumppani tuntui paremmalta, siis fyysisesti.

Vierailija
5/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollessani ulkomailla, yhtenä iltana suutelin ja kiehnäsin useiden eri miesten kanssa ja yhden heistä kanssa harrastin seksiä. yhteistä kieltä ei ollut, enkä tuntenut ketään näistä miehistä. itse asiassa en tiennyt edes missä olin, mutta kiihottavaa se oli ;)

Vierailija
6/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

panna itseäni perseeseen ja olen ottanut suihin mieheltä. Tämä kaikki kokeilumielessä.

M 35

Vierailija
7/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden viikonlopun aikana kolme miestä! Ja olen paneskellut monta kertaa kahden eri miehen kanssa samana päivänä... Näitä en ikinä tunnustaisi kavereilleni - enkä noille miehille!

Rakastan peppuseksiä (mieluiten julkisella paikalla) ja kerran yksi mies työnsi munansa anuksesta suuhun. Yök!

Vierailija
8/119 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä kolmeen kuukauteen. Panokaverini ei sitä tiedä! Seuraava tapaaminen on sovittu ovulaation aikaan...

Vierailija
9/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin hänen vanhempiensa tietämättä suuseksiä. Asiassa oli kielletty maku ja sen tähden kiihottavaa.

Vierailija
10/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on neljäs kenen kanssa olen harrastanut seksiä..todellisuudessa niitä on yli 40 mikä on mielestäni aika hurja määrä kun olen 20 vuotias..

Vierailija
11/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen pettänyt

-Miehen kanssa harrastetaan fistausta,anaaliseksiä miehellekin dildolla,sitomista ja lievää kidutusta

-Olen jonkun asteen nymfomaani,minun on saatava seksiä joka päivä,mieluiten monta kertaa päivässä,jos ei onnistu tulen kiukkuiseksi ja on runkattava.

Tuttavani luulevat että olen kovin siveä.

Vierailija
12/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tietämättään, että veljensä spermat valuivat pitkin reisiäini... eikä huomannut mitään!

Vierailija
13/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-leikin dildon kanssa joka päivä, koska saan häneltä liian harvoin

-minulla oli kesällä rakastaja, jolla oli isompi kalu kuin miehelläni, kyllä koolla on väliä

Vierailija
14/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta salaa tietysti. Tuntuu lähes samalta kuin vaimon pillu ennen synnytystä.

Vierailija
15/119 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä ekankerran 14- vuotiaana 15- vuotiaalta serkun kaverilta teltassa jossa oli edellä mainitut, olen " lesboillut" 8- vuotiaana serkkuni kanssa, naapurin setä käytti minua hyväkseen kun olin n 6, työnsi sormen pikkuhousuihini, en kärsinyt siitä vaan se oli kivaa. Ei kannata mennä tämän miehen perään, hautajaiset ovat huomenna.

Vierailija
16/119 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme näistä yhden illan juttuja. Yhdessä näistä harrastimme illan mittaan kahteen otteeseen julkisella paikalla. Muistelen lämmöllä varsinkin noita julkisella paikalla panoja, oli hyvin kiihottavaa! En tiedä näkikö kukaan, oli myöhäinen ilta, mutta katulamppujen alla nussittiinn takaapäin toisella kerralla, joten ainakin mahdollisuus nähdä oli olemassa.

Vierailija
17/119 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suhteen tavattuani nykyisen mieheni enkä ole kertonut suhteesta tälle nykyiselle mitään. Nykyisen kanssa seksi on aika sovinnaista verrattuna tähän juttuun eikä hän varmasti osaa arvata mitä kaikkea olen kokeillut.

Vierailija
18/119 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tavattiin halusin vielä enemmän. eli hyvin pelasi naisen vaisto. :) mutta suhde on salainen.

Vierailija
19/119 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ei vaan riitä.

Vierailija
20/119 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha reiitetyn kondomin kikka. Aivan varma en tietenkään voi olla isyydestä, mutta tytössä on minusta äitini näköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi