Lue keskustelun säännöt.
Kuka uskoo, että ensi vuonna iskisi suomeen lama?
Kommentit (4)
Tällä hetkellä menee kansantaloudellisesti niin hyvin, että ollaan ihan aallonharjalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ensi vuonna sentään. Ainahan valtioiden talous menee ylös-alas, ja joskus pudotaan korkeeltakin (ja kovaa). Mutta kuten joku kirjoittikin edellä, tuskin ihan 90-luvun alun lamaa nähdään...
kaverini näkee enneunia, ja hän näki parikyt vuotta sitten, että tammikuussa iskee lama. Edellisetkin enneunet lamasta ovat toteutuneet. Siksi odotan mielenkiinnolla...
asuntojen hinnat eivät ehkä enään jatka nousuaan, mutta ei niiden hinnat kyllä laskekaan!!!