Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä tiedoksi digitv:stä!

Vierailija
14.08.2007 |

Kaapelissa ei tarvita digiboksia vielä pitkään aikaan! Helmikuuhun asti jatkuu kuin ennen, neuvotteluja käydään jatkostakin. Nyt tulee näkymään kaikki peruskanavat, ja neuvotteluja käydään muistakin kanavista (kaiketi noista digikanavista)!



Älä hanki boksia vielä, jos asut kaapeliasunnossa, etkä tunne tarvitsevasi sitä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidenkympin paskan. Hyvä, että tämä nykyinen systeemi jatkuu vielä pitkään!

ap

Vierailija
2/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka kehittyy vielä ensi kevääseen mennessä noitten laitteitten osalta, sano mun sanoneen. Monella vielä menee paskat romut vaihtoon kun tulee parempia tilalle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugner sanoi yhdessä haastattelussa, että nykyaikana ei voida toimia niin että niin suuren joukon tv vain pimenee. Ja onhan tietty kyse myös lupamaksuista.



Sanonpahan vaan, että koko digihömpötys on ihan persiistä.



t: welhon onnellinen asiakas

Vierailija
4/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just tätä täällä Suomen maassa! Ei sitten millään haluta kehittyä, tai yleensäkään pysyä kehityksen mukana!

Motto vaan on että näin on aina ollut, joten niin on jatkossakin.



Ihme idiootteja tämäkin maa sisällään pitää.

Vierailija
5/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

digisysteemit ei ole vielä kehittyneet niin, että voidaan kaikkien ajatella sen hankkivan. Sehän on se uusi systeemi (en nyt äkkiä muista nimeä) ihan nurkan takana tulossa. Kun se tulee, pitää digistä luopua! Ei ole ajateltu asioita tarpeeksi pitkälle, kun juuri kaltaisesi ovat digin lumoissa. Ajattelepa aikoinaan beta-filmejäkin, siitä piti tulla kunnon tallennusmetodi, kunnes vhs-kasetit syrjäytti sen muutamassa vuodessa!

Vierailija
6/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv piemenee. Ite en sitä ollenkaan tarvitsisi, katson about tunnin kuussa. Mutta koululaisille mielestäni liian leimaavaa ja erikoista olla ilman boksia. Joten kyllä sen nauhottavan kunnon boksin ostan sitten kun ihan super-pakko on, ennen sitä en. Miksi ostaisin, kun en tv:tä ees kato, arvon seiska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tyhmempää sokeasti uskoa kaikki mitä sinulle kerrotaan (ja jätetään kertomatta) vai käyttää omaa ajattelukykyään ja kyseenalaistaa totuuksia?

ap ja myös 8, unohdin siihen laittaa ap

Vierailija
8/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa olla kehityksen jarruna ja valittaa joka hemmetin asiasta. Koska se digi nyt tulee, ettekä te voi sille yhtään mitään.

Uusia juttuja tulee koko ajan! Vai pitäisikö jämähtää paikalleen, koska jotain uutta voi tulla vaikka jo ensi vuonna? Sillä ajattelulla katottais vieläkin niitä beettojas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suinkaan kehunut tai ylistänyt digiä, vai teinkö niin? Minä vain olen tympääntynyt teihin idiootteihin, jotka jaksatte valittaa kaikesta! Minulle on ihan sama mistä ja miten se kuva töllöön tulee! Kunhan tulee.

Vierailija:


onko tyhmempää sokeasti uskoa kaikki mitä sinulle kerrotaan (ja jätetään kertomatta) vai käyttää omaa ajattelukykyään ja kyseenalaistaa totuuksia?

ap ja myös 8, unohdin siihen laittaa ap

Vierailija
10/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostat joka vuosi uudet kännykätkin, tietokoneet yms. ettet vaan vahingossa satu olemaan kehityksen jarruna?

ap, ja sori nyt mun on mentävä, en ehdi väitellä enempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäyttää nykyisen käyttövarmuuden joka on käytännössä täydellinen. Ennen piti buutata vain tietsikka, nyt sen lisäksi digiboksikin. Mitä seuraavaksi: pesukone, auto, stereot?

Vierailija
12/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ostat joka vuosi uudet kännykätkin, tietokoneet yms. ettet vaan vahingossa satu olemaan kehityksen jarruna?

ap, ja sori nyt mun on mentävä, en ehdi väitellä enempää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tajuatteko te digipuolustelijat kuinka paljon teiltä asioita salataan? Esim. tuolla digitv-nettsivuilla ei missään kerrota (ainakin viimeksi kun tarkistin), että kaapelissa voi edelleen katsoa analogisia lähetyksiä syyskuun alun jälkeenkin. Samoin kauppojen mainokset järjestään jokainen kertoo, että tv pimenee jos ei boksia hanki syyskuussa! Moni ihminen menee tähän lankaan ja ostaa jonkun paskan vehkeen ihan vain siksi, ettei osaa/välitä ottaa asioista selvää. Tekniikka kehittyy vielä huimasti, itse asiassa tällä hetkellä ei markkinoilla edes ole sellaista boksia, joka vastaisi täydellisesti tarpeitani. Tämänkin tarkistin digiboksimyyjältä, joka kertoi sen olevan kehittelyn alla, tulossa jossain vaiheessa mutta ei vielä! Miksi siis ostaisin nyt kiireellä jotain sekundaa, kun mahdollisuus ostaa myöhemmin juuri sellainen, joka minulle on tarpeen (jos siis on " pakko" jossain vaiheessa se boksi hankkia).

ap *ja nyt menen*

Vierailija
14/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että salaillaan paljon, mutta mainitsit vain yhden asian (joka muuten on yleisessä tiedossa). Eli tule kertomaan lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä esim siirryttiin suoraan hd-digiaikaan. Meillä ihmiset ostavat boksia ja joutuvat sitten heittämään sen pois ja ostamaan taas uuden ja kalliin laitteen, mikäli mielii oikeasti katsella parempaa kuvalaatua. Pelkkä tavisdigiboksi ei paranna kuvaa kaapelitalouksissa juuri lainkaan.



ei-ap

Vierailija
16/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jenkeissä esim siirryttiin suoraan hd-digiaikaan. Meillä ihmiset ostavat boksia ja joutuvat sitten heittämään sen pois ja ostamaan taas uuden ja kalliin laitteen, mikäli mielii oikeasti katsella parempaa kuvalaatua. Pelkkä tavisdigiboksi ei paranna kuvaa kaapelitalouksissa juuri lainkaan.

ei-ap

Vierailija
17/17 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kyseenalaistajat" on niitä jolla tietoa on kaikista vähiten. Uhmaa ja melua kyllä löytyy, ovat niitä periaatteen ihmisiä jotka ei anna jälkeen vaikka mikä olisi... ja kaikki yleensä tietää että ne on väärässä.

Fiksu ihminen yleensä ottaa selvää asioista, ja myös osaa kuunnella oikeiden asiantuntijoiden perusteluja. Kaikkea ei tietenkään tarvii uskoa eikä pidäkkään mutta ei sellainen kivenkovaan inttäminenkään ole yleensä kuin muutosvastarintaa.



Puhelin vertausta edelleen käyttäisin: Matkapuhelimet oli aluksi älyttömän kalliita, huonoja ominaisuuksiltaan eivätkä kuuluneet todellaakaan kuin isommissa kaupungeissa. Mutta valittiko kukaan? EI



Tässä on se ero että siihen sai jokainen vapaa ehtoisesti tuhlata rahansa toisin kuin digitelkassa aloite tuli valtiolta. Mutta eipä ole kyllä digitelkkarin kustannukset kuin murto-osa mitä matkapuhelimiin on pistetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi