Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden pienen lapsen kotiäiti kaipaa seuraa Ylivieskan lähettyviltä! :)

17.10.2008 |

Minulla on 2-vuotias poika ja tyttö 8,5kk:tta. Olen ollut pari vuotta kotiäitinä ja nyt kaipaisin itselle ystävää ja mahdollisesti leikkikavereita lapsilleni. En ole paikkakunnalta kotoisin,vaan muutimme kolme vuotta sitten Ylivieskaan miehen töitten perässä. Omat kaverit jäivät muuton myötä kotipaikkakunnalle ja uudelta paikkakunnalta en niitä ole vielä oikein löytänyt. Nykyään on niin vaikea löytää uusia ystäviä, kun suurimman osan ajasta on kotona lapsukaisten kanssa...

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri meni just päikkäreille, niin piti tulla heti kurkkaamaan tänne :D Mullekin käy millon vaan se tapaaminen, mutta ootetaan nyt ensiksi että AatuLiinakin parantuu. Niin ja mulle käy myös, että aletaan sitten kierrellä, käydään vuorotellen kaikilla kylässä.

Tänään Santeri on menossa sinne yökylään, vähän mua kyllä jänskättää. Mitähän siitäkin tulee? Minä pillitän ja Santeri jää tyytyväisenä mummulle :D Mulla on taas hirmuinen vauvakuume. Vaikka Santerikin on vasta (jo!!) 4kk. Vauvat vaan on niin ihania.

Paula, onko sun miehellä lapsia?

Nyt täytyy mennä kaffelle ja sitten pakkaamaan Santerille kassi mukaan.

Jaksamisia AatuLiinalle!!

Vierailija
42/68 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Juu on mies Ylivieskalainen.. Toistaseksi etäsuhde=eli tavataan viikonloppuisin. Onneksi se loppuu Tammikuun lopussa kun muutan pojan kanssa tänne.

Mä ite asiassa oon Ykassa nytten, mutta kiirustanu pitänyt. Toivottavasti AatuLiina saat oloa paremmaksi. Kiva olisi tavata... :)

Juu ei miehellä oo lapsia, mutta hyvinpä tulevat mun pojan kanssa toimeen.

Mun vanhemmat kävi täällä Ylivieskassa kyläilemässä, kun olivat tulossa Muhokselle mun kotia mutta tulivat sit tänne kun pyydettiin heidät kylään. Poika on isänsä luona nytten....

Pitää tästä varmaan lähtee syömään jotain.. tai siis jäi jälkiruoka syömättä kun maha tuli liian täyteen jo pääruoasta..

Palailemisiin.. Ja AatuLiinalle jaksamista.. Onneksi masuasukki voi hyvin...

Itelläkin meinaa vauvakuumetta pukata... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on satanut nyt kunnolla lunta. Mies lähti tänään työreissulle, kotiutuu huomenna, joten mun täytynee kolata tuo piha. Sehän käy ihan kuntoilusta :D Lauantaina oltiin miehen ja kavereitten kans viihteellä ja oli mukavaa. Eipä tarvii taas vuoteen käydä sitten missään :D Aamulla oli jo kova ikävä Santeria ja kiirus hakemaan poika kotiin. Hyvin oli mummon kans pärjänny. Nyt meillä sitten sairastellaan. Santerilla on yskää ja vähän nenä tukossa.

Eikös se ensimmäinen adventti ole nyt tulevana sunnuntaina? Viikonloppuna vois alkaa laittelemaan joulua. Jostain varaston uumenista käydä ehtimässä kaikki joulujutut. Minkälaisia joulusuunnitelmia teillä on? Ootteko kotona vai mummoloissa?

Vierailija
44/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aivan ihana aamulla avata verhot, kun lunta oli satanut tosi paljon. soittelinkin äsken miehelle, et Kävis ostamassa Larinllekin pikku lumikolan, niin päästään sitten iltapäivällä yhdessä lumihommiin... :) Kyllä se lumi vaan tekee ihmeitä, tulee niin ihanan valoisaa. Toivottavasti jouluksikin riittää lunta. Viime jouluna tuntui jotenkin oudolta, kun ei ollut lunta maassa.

Tuntui varmaan Helmiir kivalta päästä vähän tuulettumaan, sen jälkeen lapsen hoitokin tuntuu taas todella kivalta, vaikka onkin erossa vain vähän aikaa... :) Meidänkin pitäis lähteä itsenäisyyspäivänä juhlistamaan kavereiden häitä ja mummo on ainakin näillä näkymin tulossa lasten vahdiksi. Ihan kiva päästä vähän tuulettumaan, kun ei ole tullut käytyä kyllä pitkään aikaan.

Kyllähän se on jo ensimmäinen adventti sunnuntaina, kauhea kun aika menee niin äkkiä. Me laiteltiin jo eilen vähän jouluvaloja ikkunaan ja ulkovalotkin pitäisi joku ilta viritellä. Viikonloppuna voisi sitten vaihdella jouluverhoja ihan urakalla, siinähän se viikonloppu sitten hurahtaakin ihan huomaamatta. On kyllä tosi ihana, kun joulu lähestyy. Mä olen aina ollut jouluihminen, se on vaan jotenkin niin tunnelmallista ja kivaa aikaa. :)

Me ollaan todennäköisesti jouluaatto ihan täällä kotosalla. Tarkoituksena olisi, et sitten illalla pyörähdetään miehen veljen luona joulupukkia katsomassa (asuvat myös täällä Ylivieskassa). Sitten joulupäivänä mennään käymään mummoloissa.

Mites Aatuliina jakselee, joko olotila on paranemaan päin???

Vierailija
45/68 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun on lunta maassa. Laiteltiin tossa jo viikonlopun aikana muutama joulukoriste tännekin mun luo vaikka jouluna ei täällä ollakkaan. Ville menee isänsä luo tänä jouluna, tarkotus hänen olisi lähteä sinne 20.12. ja sitten mä lähen koti Ylivieskaa, joulua vietetään siis miehen kanssa kaksin. Joulupäivänä sitten haetaan Ville Muhokselta ja ajellaan Kajaaniin mun vanhempien luokse.

Mä olen kanssa jouluihminen. Kärkkäisellä käytiin lauantaina ja jo tuli joulu kuusen koristeita ostettua.Ja muutama joululahjakin. Itseasiassa pitäisi lähteä nyt tuonne säästökuoppaan kattomaan lahjoja kun pääsee yksin ennen Villen hakemista hoidosta.

Vierailija
46/68 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu melko väsy nyt eilisen ja tämän päivän. Santeri on nyt kovin kiukkuinen tuon flunssan takia. Eikä juurikaan viihdy nyt yksinään lattialla, hetkeäkään. Päiväunista ei tuu yhtään mitään, kun yskittää ja yskittää. Aivan säälittää toinen, kun väsyttäis hirveesti, mutta ei vaan saa nukuttua. Yöt onneksi saa nukuttua vähän paremmin. Tänäänkin nukkui varmaan yhteensä kaks tuntia päikkäreitä. En oo saanu mitään kotitöitäkään tehtyä, saati sitten ruokaa. Eilisen söin leipää ja jukurttia, samoin tänään. Nyt vasta illalla sain tehtyä ruokaa, että on miehelle, kun tulee kotiin. Onneksi miehellä on huominen vapaata, niin saan vähän siivoiltua ja käytyä lenkillä.

Mekin ollaan joulu ihan tässä kotosalla. Käydään aattopäivänä syömässä mun isän luona, ja illaksi tullaan tähän kotiin. Ollaan joka joulu ruukattu käydä aattona joka paikassa, mutta nyt ei viitsi Santerin kans lähteä ajelemaan ympäri maakuntaa. Mukavampi olla rauhassa kotona.

Nyt taian mennä laittamaan jotakin suuhun ja sitten kattomaan pakoa.

Vierailija
47/68 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta satelee. Mun pitäs mennä kauppaan piparitaikinan ostoon kun Ville tahtoo illalla leipoa pipareita. Ville on ainakin vielä säästynyt yskältä yms.. itellä nenä vuotaa ja yskittää. Ville on kuitenkin jo yhden flunssan sairastanut. Jospa sitä viikonlopuksi menisi tämä yskiminen ohi. En kyllä tiiä meneekö Ville isälleen mutta jollei mene, sitten mennään pulkkamäkeen jollei ole kamala pakkanen.

Mun pitäisi myös alakaa siivoilee. Mutta nyt eka sinne kauppaan mennä ..

Vierailija
48/68 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja kun lumet alkoi sulamaan. Vielä on kuitenkin onneksi maa valkoisena, mutta kuitenkin on niin harmaata noiden plussa kelien takia.

Mä oon koittanut pikkuhiljaa aloitella joulusiivousta. Huone kerralla perusteellisemmin, niin sitten joulu viikolla ei tarvitse kun pikkuisen imuroida ja luutata. Neljä huonetta on siivottu, vielä viisi jäljellä. Tohon on siis laskettu kaikki vessat ja eteisetkin huoneiksi (ei me kartanossa asuta) ; )

Joulukortti valokuvakin tarttis ottaa ja käydä sitten teettämässä kuvista joulukortit.

Mulla kuume vaivaa edelleen. En tiiä voiko tämä johtua tästä alkuraskaudesta vai onko tää tosiaan jotain viirusta. Nyt siis oon jo neljättä viikkoo kuumeessa. Kuume heittelee 37.2-37.9 välillä. Pahoinvointi ja kuvotus mulla on melkein kokonaan kadonnut (onneksi) kunhan vaan muistaa syödä ja juoda kokoajan.

Me oltiin Aadan kanssa Haapajärvellä katsomassa muumeja. Nyt Aada "soittaa" pienoa ja laulaa >muumi peikko, pikku myy....< ihana musikaali meillä. Minkäköhän ikäisenä pieno koulun voi aloittaa? =)

Nyt rupeen siivoamaan työhuonetta ja toivon, että jospa mä tänään saisin jouluvalot piha puuhun.

Joulun odotuksin AatuLiina ja Aada

Vierailija
49/68 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu? Tää viikko on mennyt niin nopeesti, etten oo tännekään ehtiny tulla kurkkailemaan. Meillä on heräilty nyt öisin oikein urakalla. Nyt kahtena edellisenä yönä on alkanu jo helpottamaan. Yskä ja nuha on onneksi parantunu, mutta tosiaan nuo heräilyt jatkuu edelleen. No jospa se tästä. Meillä ois ens viikonloppuna miehen työpaikan pikkujoulut. Mennään vaasaan hotelliin yöksi. Siellä tarjotaan ruuat ja juomat, sitten on vielä mahdollisuus käydä siellä kylpylläsäkin :D Ihanaa. Santeri menee miehen vanhemmille yöksi.

Pitäis alkaa siivoilemaankin, kunhan vaan innostuis. Sitten pitäis tilata vielä parturi aikakin.. pitäis ja pitäis tehdä vaikka mitä. En oo ostanu vielä ees yhtään joululahjaa, aattelin ens viikolla aloittaa uurastuksen :D Nyt täytyy mennä, tais Santeri herätä päikkäreiltä, alkoi höpötys kuulumaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
50/68 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähä pysyykö yhtään lunta maassa jouluun saakka. Ens viikonloppu on varattu viimeisten joululahjojen ostoon. Kiva kun tulee joulu, harmittaa vaan kun tietää että Ville menee isälleen jouluna, eka jouluaatto ilman Villeä. No enköhän mä selviä kun ei kuitenkaan yksin joudu olemaan. En oo päässy nettiin viikkoon kun tietokone on rikki ja nytten sain sitten vanhan koneen toimintaan. Uudempi on siis rikki. Käynyt jo huollossa kerran ja tuli laskun kanssa takaisin. Hyvähän se on laskuja lähettää kun ei oo konetta ees korjattu...

Täytyy lähtä tiskikonetta täyttää ja laittaa pyykit kuivaa..

Joulua odotellen

Paula

Vierailija
51/68 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs teidän viikko on lähtenyt käyntiin, vieläkö teillä helmiir heräillään kesken unien? Mä aloittelen viikkoa nuhanenänä...(Tosi kivaa) :( Oltiin itsenäisyyspäivänä siellä kavereitten häissä ja oli kyllä todella kivaa, häissä on aina ihana tunnelma.

Mä olin suunnitellut, et lähden lasten kanssa ostelemaan loppuja joululahjoja, mut eipä tässä nyt pääse minnekään, kun piti tulla sairaaksi. Keskiviikkona olis hammaslääkäriaika, mut ei taida viittiä mennä sinne pärskimään. Kunpa nyt muistaisin perua sen, ettei tule laskua...

Kyllä on taas aika mennyt todella nopeasti, kun ei ole jouluunkaan kun reilu pari viikkoa ja mulla ainakin on vielä kauheasti tekemistä. Joulukortteja olen yrittänyt joka ilta aina vähän askarrella ja nyt alkaisi olla loppusuoralla. Täytyy yrittää saada ne tällä viikolla postiin, et varmasti kerkeävät hyvissä ajoin perille... :)

Nyt mä lähden vähäks aikaa huilimaan, kun lapsukaisetkin nukkuu... on vaan niin vaikea saada unen päästä kiinni, kun on niin tukkoinen olo! :(

Mut hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
52/68 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vieläkin sairaslomalla. Nyt epäillään myyräkuumetta. Se voisi hyvinkin pitää paikkaansa, koska me purettiin tyttären huonetta, ja mulla ei ollut maskia, eikä hanskoja. Itämisaikain täyttyisi ja oireiden kuva, mutta verikokeen tulokset tulee vasta 12 pv...

Nyt on ollut ihan hirveesti nuha kuumetta/flunssaa liikkeellä. Toivottavasti parannutte pian!

Häissä on kyllä aina niin ihanaa. Itse naineena häihin osallistuu jotenkin vielä erilaisemmin.. elää mukana sitä jännitystä ja stressiä, sekä osaa olla erilailla apuna mitä ennen. Jos me joskus innostutaan (mikä ois tosi ihanaa) uusimaan meidän vihkivalat, niin tällä kertaa haluaisin talvihäät. Me ollaan siis menty vihille syksyllä mikä oli myös tosi ihana ajankohta, mutta ihan näin vaihtelun vuoksi ja onhan ne helmikuun kevät hangetkin niin ihanat. Ja talvi pakkasella ketään ei varmaan huvittaisi seisoskella ulkona, niin juhlapaikalla saisi pidettyä porukan suht kasassa.

Mä edelleen koitan joulusiivoilla. Enää olisi jäljellä keittiö, olkkari ja vessa sekä sauna. Ei siis paljoakaan jäljellä. Sitten kun oon ne saanut siivottua niin vois alkaa leipomaan jotain pientä. Piparit on jo leivottu koko perheen voimin mikä oli tosi mukavaa. Samalla me otettiin Aadasta joulukortti kuvia. Mä tilasin joulukortit ifolorista, toivottavasti ehtivät ajoissa perille (matti myöhäinen kun oon)

Tulikost teille veronpalautusta? Meillä oli suunnitelma, että oltaisiin joulunjälkeen matkustettu ulkomaille veronpalautus rahoilla, mutta monella muullakin on ollut näköjään sama ajatus. Äkkilähdöistä ei meinaan ole enää kun Thaimaan matkoja jäljellä tai kahden viikon Kanariansaarien matkoja. Thaimaa ois tosi ihana matka kohde, mutta aivan liian kallis, ja kahta viikoa me ei voida olla reissussa, kun sitten alkaa taas työt... Kyllä mä nyt johonkin haluun... ees kylpylään!

Me ei tänä vuonna päästy ollenkaan pikkujouluihin. Miehen työpaikalla ei vietetty pikkujouluja, koska sieltä on lomautettu lähes kaikki työntekijät ja koko firma on nyt kiinni (Hitura) ja mun pikkujoulut meni siinä, kun mä sairastelen. Enkä mä muutenkaan ois varmaan niihin osaalistunut, koska olin ollut vasta ihan hetken töissä kun ne jo oli, niin ois voinut tulla vähän "kuokkavieras" olo..

Missä sä Helmir kävit/aijot käydä parturissa? Mä en oo oikein löytänyt sellaista omaa paikkaa missä rupeisin käymään... Enkä mä kyllä ees tiiä mitä mä tälle tukalle tekisin, kun mulla on pitkät hiukset, niin mallit ovat vähän kortilla, ja tää värikin on aina tämmönen, kun en osaa siihen oikein mitään muutosta aatella. Haluaisin siis uudistusta...

Nyt meen aloittelemaan keittiön siivousta ja sitten kohta taas lääkäriin.

Mutta kirjoitelkaahan! -AatuLiina ja Aada-

Vierailija
53/68 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on lähteny ihan mukavasti käyntiin, hieman väsyneenä kylläkin. Mies lähti reissuun ja tulee huomenillalla kotiin. Yöheräilyt senkun jatkuvat.. viime ja toissayönäkin ollaan heräilty yhen jälkeen tunnin välein:/ Santeri on oppinu kaiken lisäksi kiljumaan, ihanan kuulosta, mutta yöllä ei niin ihanan kuulosta. Pari viime yötä pikku mies on kiljunu riemusta omassa sängyssään noin tunnin ajan. En tiiä onko Santerilla öisin nälkä vai heräileekö muuten vain. Tissille nukahtaa melkein saman tien ja nostan sitten sen omaan sänkyynsä. Tuttia on turha yrittää laittaakaan suuhun, alkaa vaan huuto.

Menkat on nyt melkein viikon myöhässä, joten sitäkin täällä ollaan jänskätty. Tai säikähdetty. Ei oo pikkumurua tulossa, kaks negatiivista oon tehnyt. Menkat vaan on myöhässä jostain syystä. Eilen tein sen toisen negan, niin jotenkin molemmilla, mulla ja miehellä oli pettynyt olo, vaikkakin uusi tulokas olisi ollut yllätys. Mutta kerettiin jo totutella asiaa.

AatuLiina, käyn täällä ylivieskassa sellasessa parturissa, kun Pinkki. Oon käyny sillä parturilla jo pari vuotta, aivan ihana :D Mä sain tänään kirjotettua joulukortit, nyt ne postimerkkiä vaille valmiina lähtemään matkaan. Sunnuntaina olis tarkoitus lähteä kaverin kans ouluun jouluostoksille, Santeri jää iskän kans kaksistaan kotiin, saavatpahan viettää miesten keskistä aikaa :D

Nyt täytyy mennä laittamaan jotakin suuhun ja tukankin vois kammata :D

Vierailija
54/68 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko lähteny ihan kivasti käyntiin. Villen kanssa käytiin hänen kaverinsa synttäreillä tänään aamusta kun ei eilen päästy Villen ollessa isällään.pipareita leivottiin iso kasa tänään.Ei tullut veronpalautuksia. Joulukortit on tossa valmiina kirjotettuna odottamassa postiin vientiä.

Kiva tietää valmiiksi jo Ylivieskasta hyvä parturi, kun tarvii kuiteski käydä hiuksia leikkaamassa. Nyt viikonloppuna olisi tarkotus tehä viimeset jouluostokset kun tuun ylivieskaan. Jouluakin tarkotus viettää ylivieskassa tänä vuonna, harmi kun Ville ei pääse mukaan kun on tänä vuonna isänsä luona jouluna.

pitäs varmaan jotain vielä lähtee puuhailee ennen nukkumaan menoa ...

hyvää joulun odotusta kaikille ja kirjottelemisiin

Vierailija
55/68 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää kauaa jouluun, ihanaa. Vielä pitäis pari joululahjaa ostaa, sitten ois kaikki ostettu. Sunnuntaina kävin kaverin kanssa kokkolassa lahjaostoksilla, ja sitten piti vielä eilen käydä kärkkäisellä. Perjantain me oltiin miehen kans siellä vaasassa pikkujouluissa, oli ihan mukavaa. Vaikkakin ehkä hieman liian hienot juhlat minun makuun. Käytiin oikein luksusravintolassa syömässä, sitten mentiin hotelliin yöksi. Santeri oli pärjänny mummon kans oikein hyvin, mitä nyt mummo oli ylensyöttäny lasta. Meillä kun kotona syödään 2 purkkia soseita per päivä, niin mummolassa oltiin syöty semmonen 6 purkkia päivässä :/

Onko AatuLiina vielä parantunu? Minä mattimyöhänen menin eilen viemään joulukortteja postiin, niin siellä oli sitten pari muutakin mattimyöhäistä, oli jonot siihen ovelle asti. Tänään pitäis leipoa jonkunlainen kakku, kun aattelin huomenna käydä työkavereita kattomassa. PItänee etsiä netistä joku kiva joulukakku. Joulukuusikin pitäis käydä kahtelemassa jo valmiiksi, niin sen sais sitten vaan hakia. MIes on ens viikolla sen alkuviikon reissussa, niin kuusi tulee jo varmaan viikonloppuna sisälle. MItähän tuo meiän pikku mies sanoo pukista :D Mennään minun isälle syömään aattona ja sinne on sitten pukki tulossa.

Taian käyä hakemassa postin ja mennä aamukaffelle.

Vierailija
56/68 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeenä täällä edelleen. Olo ei oo muutakun huonontunut. Kuume on noussut 38-39 ja pää sattuu nii että.... Kävin hetki sitten taas labrakokeissa ja iltapäivällä olisi lääkäri. Niin ja huomenna me päästään np-ultraan! =) Sitä onkin sitten odotettu. Multa puuttuu myös muutama joululahja, muuten kaikki lahjat on hankittu. Tänään olisi tarkoitus korisetella kuusi (meillä on siis teko kuusi) Saapahan siitä nauttia oikein kunnolla.

Aadan mummut tykkää myös ylen syöttää. Kokoajan Aadalla on joku leipä tai vastaava kädessä... Mä myös kävin eilen viemässä kortit postiin ja kyllä sai jonotella kauan. Jospa ensi vuonna ois tästäkin asiasta viisastunut.

Nyt äkkiä syömään ennen kun tulee pahaolo.

Vierailija
57/68 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana kun tulee joulu. Joululahjat sain kaikki ostettua viikonloppuna, onneksi. Paketoida ne vaan pitäisi vielä vaikka huomenna kun Ville pääsee taas hoitoon. Ollut nyt tän ja eilispäivän kotona kun hoitotätillä oma poika kuumeessa ollut.

Meidän joulua tulee vietettyä monessa paikassa, nyt lauantaina lähen Ylivieskaan, Ville jää isänsä luokse Muhokselle. Me käydään aatonaattona Pyhäjärvellä, aatto ollaan Ylivieskassa ja joulupäivänä haetaan Ville Muhokselta ja ajetaan mun vanhempien luokse Kajaaniin.

AatuLiinalle jaksamista ja toivottavasti paranet.

Vierailija
58/68 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävää, kun olet Aatuliina vieläkin kipeänä, toivottavasti edes jouluksi olo helpottaa. On kyllä aivan ihanaa kun joulu on jo melkein ovella. Tuntuu et olisi vielä tuhat ja yksi asiaa tekemättä. Viikonloppuna leivoin joululaatikoita, torttuja, pasteijoita ja tänään tein vielä yhden kuivankakun. Viikonloppuna olis vielä tarkoitus leipoa vähän lisää pipareita ja saunan suursiivouskin pitäisi tehdä... :)

Viimeiset lahjatkin tuli eilen kärkkäiseltä hankittua, et se puoli olisi nyt hoidettu. Mulla tahtoo olla aina tuo lahjojen ostaminen kaikista ressaavinta. Varsinkin miehelle on aina niin vaikea ostaa, kun sillä on kaikkea ja sit haluais kuitenkin ostaa jotakin hyödyllistä... :)

Me täällä nautitaan tytön kanssa hiljaisuudesta, kun kun miehet lähti ostelemaan joululahjoja... Kiva olla välillä Emminkin kanssa kaksistaan ja kattella kun toinen on ihan onnessaan, kun saa omia kaikki Larin lelut... :)

Me ruvetaan nyt imurointi hommiin, et keretään ennen iltapesuja.

Hauskaa viikkoa, jouluvalmistelujen merkeissä!!!

Vierailija
59/68 |
16.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa viime viikolla leivoin pakkaseen joulutorttuja, joulupullia ja pasteijoita. Meinasin vielä jonkin kuivakakun tehdä kunhan vaan löydän hyvän ohjeen jostain. Loppuviikosta vielä pitää siivota että on sitten kivempi tulla takas kotia kun ei oo sotkuista. Kamala kun aika kuluu nopeesti, muutto vaan lähenee. Pitäisi kellarin tavarat käydä läpi jo hyvissä ajoin ja kaikki ei tarpeellinen nakata roskiin. Siinä on hommaa ainakin yhdeksi päiväksi.

Taidan lähteä paketoimaan joululahjoja..

Hauskaa joulun odotusta kaikille

Vierailija
60/68 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se joulu sitten on, ihanaa :D Mieskin on tänään viimeistä päivää töissä ja jää sitten joululomalle. Ens maanantaina palailee sitten takaisin töihin. Mun pitäis pestä vielä sauna, niin on jouluksi sitten puhdas. Eilenkin fiksuna lämmitettiin sauna, eikä sitten kumpikaan jaksanu mennä saunaan, erittäin fiksua :D Onneksi on puusauna, lämmittihän se taloa, vaikkei siellä käytykään.

Santeri on alkanu nukkumaan öitä nyt vähän paremmin, heräilee joskus 4-5 aikaan syömään. Sitten herätään joskus kaheksan aikaan. Oon ruennut nyt antamaan iltaisin puuroa, niin sen jälkeen on nukuttu paremmin. Ukkelilla vaan on niin kova nälkä.

Mies haki eilen joulukuusen, tänään varmaan saan alkaa koristelemaan sitä. Kivaa. Mummo oli ostanu Santerillekin oman joulukuusenkoristeen. Ihanaa, kun sataa lunta vielä lisää, on niin jouluinen tunnelma.

Kaunista ja ihanaa joulua kaikille!!