Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden pienen lapsen kotiäiti kaipaa seuraa Ylivieskan lähettyviltä! :)

17.10.2008 |

Minulla on 2-vuotias poika ja tyttö 8,5kk:tta. Olen ollut pari vuotta kotiäitinä ja nyt kaipaisin itselle ystävää ja mahdollisesti leikkikavereita lapsilleni. En ole paikkakunnalta kotoisin,vaan muutimme kolme vuotta sitten Ylivieskaan miehen töitten perässä. Omat kaverit jäivät muuton myötä kotipaikkakunnalle ja uudelta paikkakunnalta en niitä ole vielä oikein löytänyt. Nykyään on niin vaikea löytää uusia ystäviä, kun suurimman osan ajasta on kotona lapsukaisten kanssa...

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on lumista. Joulun aika on mukavaa. Nytten on vain haikea Joulu tiedossa kun Ville on isällään jouluna, mutta eiköhän tästä joulusta selviä jotenkin. ja joulupäivänä kuitenkin jo nähdään taas Villen kanssa, kun matkaamme Kajaanin mummolaan.

Täytyy vielä lähteä ostamaan viimeiset ruoat kaupasta, toivottavasti ei ole kamalat jonot vielä.

Mukavaa ja rauhallista joulua kaikille!

Vierailija
62/68 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten vihdoin ja viimein se jouluaatto... Eli oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille. Minä tässä vielä viimeistelen jouluruokia ja mies on laittelemassa Larin kanssa ulkokynttilöitä. Kohta pääsee sitten nauttimaan jouluateriasta ja kolmen jälkeen jänskätetään sitten sitä joulupukkia... :)

Tunnelmallista joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikilla oli mukava ja tunnelmallinen joulu. Ollaan nytten VIllen kanssa uuteen vuoteen asti Ylivieskassa ja miesystävä käy töissä vielä huomennakin ja ylihuomenna, mutta kyllä meijän aika kuluu joululahjojen kanssa värkätessä. Ja mulla toipumisaika kun liukastuin lauantaina Kajaanin mummolassa ja huuleen piti ommella tikit ja sitten vielä Kajaaniin sairaalan lääkäri sano että mulla olisi nenä murtunut. Laittoi sitten lähetteen Oysiin että vääntävät siellä nenän paikalleen. Ajettiin sitten asioikseen Kajaanista Ouluun sairaalaan korvalääkärille näyttämään tota nenää. Sanoi heti mut nähtyään että ei tuo nenä voi olla murtunut ja tutki asian ja sanoi että ei oo murtunut. Kummastelinkin jo lääkärin sanoja Kajaanissa kun ei nenässä ollut minkään laisia kipujakaan.

Täytyy lähteä antamaan VIllelle ruokaa kun kuuluuu olevan nälkä...

Mukavaa uuden vuoden odotusta kaikille...

Vierailija
64/68 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosihan alkoi ihanasti kovilla pakkasilla :D Sillon uudenvuodenaattona oli kyllä kauhea myräkkä, tuntui että katto lähtee irti. Aamulla sitten huomasin, että tuosta meiän viereisestä metästä oli kaatunu 11 puuta. Onneksi ei ollu kaatunu koiran kopin päälle.

Santerille puhkes tänään kolmas hammas, onneksi. On ollutkin niin itkuinen viikko, että varmaan helpotus, kun puhkesi. Niin ja nyt täällä on plussattu. Sillon joulukuun alussahan tein ne pari negatiivista testiä, nyt sitten joulun aikaan sanoin miehelle, että pitää tehä vielä yks testi, kun oli vaan semmonen raskaus-olo :D Ja ihan oikeinhan minä arvelinkin, selvä plussa. Laskettuaika on joskus elokuun 12. päivä. Ekan neuvolan sain vasta kahen viikon päähän. Siellä sitten varmistuu. On tämä kyllä ihanaa.

Millonkas me pidettäis se tapaaminen?

Vierailija
65/68 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä melkoinen myräkkä uuden vuoden aattona. Jätettiin suosiolla raketit ampumatta. Tänään tultiin Muhokselle takaisin, melkeen kaksi viikkoa reissattu. Ville lähti vielä isänsä luokse tänään.

Meillä se muutto Ylivieskaan lähenee, kun tammikuu jo on vaihtunut. Viikolla 5 sitten kamat siirtyy loputkin Ylivieskaan. Olisi kiva jos malttaisitte tapaamista lykätä sinne asti, kun en tosiaan tunne Ylivieskasta muitten lasten äitejä.

Onnea Helmiir plussauksen johdosta...

Vierailija
66/68 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan vuosi taas vaihtui. Mitenkäs teidän uusi vuosi on lähtenyt sujumaan? Niin ja onnittelut plussauksesta Helmiir! :)

MInä olen yrittänyt etsiskellä töitä, mutta eipä ole oikein mitään löytynyt, Nivalan Lidliin ajattelin laittaa hakemuksen, kun pakko on jotakin yrittää. Maaliskuussa alkaisi Yliviskassa työvoimapoliittinen ravintola-alan koulutus, joka kestäisi vuoden ja olen ajatellut että jos koittaisi hakea sinnekin, eihän sitä tiedä vaikka pääsisikin opiskelemaan. Se olisi tosi hyvä, kun siitä saisi sitten liiton päivärahan, kun se on työvoimakoulutus. Mut katsotaan nyt miten asiat tästä suttaantuvat. Kyllähän tämä lastenhoitokin menettelee, mutta vaihtelu olisi kyllä tervetullutta... :)

Olisi kyllä jo kiva treffata teitä ja mulle kyllä käy ihan milloin vaan. Käy vaikka heti tai sitten kun sä paula muutat tänne päin... Sun muuttohan on ihan kohta, kauhea kun aika meneekin nopsaan. Minne päin ylivieskaa sä muutat ja millaiseen asuntoon?

Vierailija
67/68 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lähteny ihan mukavasti käyntiin, vähän on vielä epätodellinen olo masuasukista, torstaina ois eka neuvola. Ihanaa :D Maha on jo niin turvoksissa, että on vaikea yrittää peitellä sitä. Niin ja väsymys on aivan maksimi luokkaa, ei jaksais tehä yhtään mitään.

Ärsyttävä ilma taas tuli, piha on aivan peilijäällä. Mies tulee vasta huomenna työreissulta kotiin, saa sitten hiekottaa pihan. Treffataanko me nyt ekan kerran sitten jonkun kotona? Onkohan AatuLiina jo parantunut? Perhekerhotkin alkais tällä viikolla, mutta aattelin jättää nyt pari kertaa väliin, kun siellä on entisiä työkavereita, niin nehän näkee heti mistä on kyse :D Ois kiva pitää salassa vielä jonkun aikaa. Santeria, kun ootin, niin mähän jäin melkeen heti kiinni töissä.

Pitäis varmaan mennä laittamaan pyykit ja siivota tiskipöytä, kaveri on tulossa kohta kyläilemään.

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia.

Vierailija
68/68 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle passaa että nähdään sitten kun ollaan muutettu sinne. Aika kyllä tosissaan kuluu nopeeta . Ens viikolla on jo Villen synttärijuhlat lauantaina, hän täyttää 4v. tiistaina 27.1., mutta juhlat pidetään viikonloppuna. Sitten vk 5 on muutto viikko, muutto päivää ei ole vielä päätetty. Koittanu pakata jo jotain kamoja läjään ja osa onkin jo kulkeutunut Ylivieskaan.

Mä muutan omakotitaloon männistön alueelle. Tapaaminen mieluusti johonkin sellaiseen paikkaan jonne pääsee ilman autoa, kun mulla ei oo ajokorttia.

Pitää lähteä viemään Ville nukkumaan, kun kitisee että väsyttää. Ollut kuulemma hoidossakin tosi väsyny, jospa ei tule kipeäksi....

Kirjoitellaan kuulumisia ja olisi kiva jos vaihdeltas valokuvat.. mulla ainakin on profiili facebookissa... onko muilla?