Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--------- Kultainen 60-luku viikkoon 33 ----------

13.08.2007 |

Ei tainnut olla meille vielä pinoa tälle viikolle, joten täältä pesee.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli jo ilmassa ripaus syksyn tuntua; kosteaa ja kirpakkaa, mutta eiköhän tuo kohta jo taas hellettä pukkaa.

Loistopäätös Wemppa mennä lääkäriin ja viisas lääkäri kun antoi lomaa! Nauti ja ole vaan ja hae lisää saikkua jos vähänkään siltä tuntuu!

Minea; kurjaakin kurjempi tuo tätsy :(( Mutta ei kun nokka tuuleen ja eteenpäin seuraavaa piinaviikkoa kohti. Siis jos nyt sitten ei.. : )

Ja olipa lohduttavaa kuulla että kaloreita on tullut tässä porukassa popsittua muuallakin kuin meillä.. Ja Emmi jaksaa painaa salilla; hienoa! Multa on jääneet sauvalenkit ja jumppakin ihan kokonaan, ryhtiliikettä kaipaisin!

Älä Emmi vielä hanki Tiinulle reppua : ) Vaikka tottahan se on että aika lentää; meilläkin alkoi maanantaina 3. ja 2. lk ja kuopuskin menee jo vuoden päästä eskariin, vaikka ihan vasta kellitteli vaunuissa..

Käytiin illalla katsomassa yhtä taloa; oli i-h-a-n-a! Just semmonen kun haluttais ja rauhallisella paikalla ja sen verran pintarempan tarvetta, että sais oman maun mukaset tapetit ym. laittaa. Tietäis vaan kamalaa velkavankeutta ties kuinka hamaan tulevaisuuteen, mutta toisaalta, kerranhan täällä vaan eletään.. Siinäpä taas pohdittavaa..

Mutta nyt muihin aiheisiin..

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

walo

Vierailija
22/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole jaksanut kirjoittaa, kun ei ole mitään ihmeellistä kirjoitettavaa. Lueskellut olen kyllä :)

Nyt täytyy laittaa itsensä ja vauva neuvolakuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi walo ihana kuulla sinusta ja lupaa että et jätä tätä pinoa ja meitä. Minusta oli ihana lukea että miehesi on noin innokkaana toivomassa uutta vauvaa. Monesti täällä saa lukea että miestä on vaikea houkutella uuteen vauvaan. No kumpi ratkaisu sitten onkin,ihana että olet mukana. Ja taukoja saa palstailusta saa pitää....

Wemppa,hyvä että sait saikkua,turha itseään näin arvokkaalla asialla on töissä raataa,ehtii sitä myöhemminkin. Huomennako sulla oli ultra? Voi kun minuakin sun puolesta jännittää mutta kaikkki on hyvin. Niin ja onnea puolivälin ylityksestä!

Emmin tiinuska kasvaa huimaa vauhtia. Muutama kuukausi ja huomaat että talossa ei ole enää vauvaa vaan pieni ihana neito joka vipeltää mennä joka suuntaan. Jotenkin tuo vauva-aika on aivan liian lyhyt.

Minea,pahoittelut sinulle mutta ei muuta kuin nokka kohti uutta kiertoa,kyllä se plussa tulee. Lohtusuklaata tuli itsekkin kierron alussa vedettyä jos jonkin verran mutta aina sitä noustiin uutta kiertoa kohti.

Anille toivotaan jospa clomien poisjättäminen toisi sen toivotun plussan nyt. Ihana että pikkuneiti viihtyy hyvin hoidossa. Eiköhän se liene noin kaikilla,on kavereita ja erilaisia leluja kuin kotona niin hyvin se päivä hoidossa menee. Niin ja eikös hän ole vain puolipäivää?

Isotikru,minäkin muistan vuosi sitten kuinka porasin koulunpihassa kun nuorempi lähti ekalle,ei sille mitään voinut. Siinä hetkessä on jotain sanoinkuvaamatonta tunnetta,ihan kuin antaisi lapsensa toisen hoitoon,tehkää minkä parhaaksi näette. Tänä vuonna koulun alku ei ollut ihan niin tunteita täynnä. Vanhempi tyttö on muutaman päivän hokenut," menenkö minä oikeasti neloselle?" ....

Itsellä on ollut niin kiire alkuviikko että en ole kuin nopsaan pinon käynyt lukemassa. Kaksi iltaa olen keittänyt mehuja,7 ämpäriä kaikkiaan ja eilen illalla vielä oli kirjojen päällystämistä. Aika myöhään on mennyt ennen kuin unille on päässyt ja se tuntuu aamulla. Koko loman aikana en syönyt niitä raskaus multitabseja ja nyt olen toista viikkoa niitä taas syönyt niin minusta tuntuu että jalkojen levottomuuskin on helpottanut. Pulla myllää välillä ihan hireveästi ja meinaa välillä kääntyä poikittain ja sekös tuntuu hurjalle. Toivotaan että ei enää kääntyisi vaan jököttäisi loppuun saakka pää alaspäin. Kylkiluut vasemmalla puolella ovat kivuliaat potkuista mutta ei se menoa haittaa. Iltaisin maha kyllä on ihan kivi kova joten supistuksiakin on mutta ei kivuliata. Väsymys on saanut taas kyllä aikamoisen vallan. Ei millään jaksaisi olla pystyssä koko päivää.

Mutta nyt on mentävä työmaille,palataan paremmalla aikaa..

-pietu ja pulla 27+1

Vierailija
24/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Walolle tervetuloa takaisin myös täältä.

Mitkä ovat Minean tunnelmat? Harmi, että testin piti olla viallinen.

Wempalle rentouttavaa saikkua, toivottavasti rauhallinen elämä saa olon paranemaan.

Vierailija
25/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ulkoilla, mutta liian kuumaa oli. Aamulla vielä tuntui ihanan raikkaalta yöllisen ukkosen jäljiltä, mutta nyt oli viileys tiessään. Miten teillä muilla odottajilla on liikunnan laita? Minä en enää voi kuin rauhallisesti kävellä, se ei aiheuta supistuksia. Ja kävely on kuin viimevuotisen keuhkokuumeen jälkeen, kuin 80v mummo... Askel lyhyt ja hidas, hengästyn ja puuskutan. Olen hiukan huolissani, onko tämä normaalia, koska ennen raskauksia olen jopa harrastanut juoksua ja kuntoni oli suht hyvä. Nyt jään jälkeen jopa neljävuotiaastani. Tietenkin tää kuumuus verottaa myös voimia.

Walo: Ihan totta. Kerran täällä vaan eletään. Meillä velkavankeus on jo voiton puolella, yli puolet on lusittu, mutta jatkuu vielä usean vuoden ajan. Tiukkaa tekee joskus, mutta kyllä tämä koti on sen arvoinen.

Pinkerton: Miten meni neuvolassa?

Pietu: Niinpä, raataa ehtii vielä pitkään. Siksi ihmettelen itseäni, miksi odotin näinkin kauan ennen lääkäriin menoa. Ei tämä olo kyllä ole yhtään parempi kotonakaan, mutta täällä pääsee aina pitkäkseen jne. On sulla Pietu taas viikot lisääntynyt.

Ankkis: kiitos. Ehkä tämä olo tästä paranee, jahka menen tämän viestin jälkeen päikkäreille. Huono olo jatkuu, kuten Pietulle jo kirjoitin.

ja kun olen valitellut vähäisiä liikkeitä, niin nyt ihmettelen, eikö tuo pikkuinen nuku enää koskaan... sellainen möngerrys käy koko ajan.

wemppa, joka siis nyt menee siestalle.

Vierailija
26/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone hiukan yskii - siis tietokone. Hävittääkö kaiken vai ei?

Wemppa kyseli kuulumisia; pituus sama kuin Tiinuskalla, paino oli piirun vajaa 2 kg vähemmän. meillä lapset ovat pitkiä ja hoikkia, äitinsä ei >:( Tuon pitäisi olla sellainen vihainen kurttunaama...

Walo; WB eli Welcome Back :)

Ullrike; sinä sitten taidat olla se minun alter ego, yliminä tai ainakin " parempi painos" ;) Tarkoitan sitä, että osaat asioita joita haluaisin osata ja teet asioita, joita haluaisin tehdä :) Kirjoitus, olet hyvä kirjoittamaan, ja minä niin kovasti haluaisin olla. Metallican keikka, sinä olit, minäkin olisin halunnut. Älä nyt sano, että olet vielä David Bowiekin nähnyt, niin sitten repeän ;) No, nämä on nyt ihan tälläisiä pikapoimintoja koko taitojen kirjosta, mutta juuri oikeastaan sellaisia, mitä kovasti ihailen tai haluaisin omata yms. Sitten vielä kun ohimennen paljastuu, että työskentelet kielen parissa tai kielitutkijana, niin kruunaan (en ruunaa, niin kuin eka meinas tulla) sinut virtualiseksi alter egokseni :) Filosofikin käy kateuden aiheeksi ;)

Raskautetuille jaksuja lämmössä, nyt vauva huutaa ja isosiskoa harmittaa joku. Mentävä

Vierailija
27/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walolle tervetulemast takaisin! Mukavaa, että keskustelu taas vilkastuu!

Täällä menee ihan kivasti noitten appivanhempien kanssa. Tulee syötyä aika paljon ja raskauskilojen karkoittaminen on toistaiseksi jäähyllä..Kovasti on mummosta ja papasta apua lapsen hoidossa, mutta pulmana on tällä hetkellä se, että Meral ähkii ja puhkii iltaisin jopa klo 3 asti. Kovin tulisia ruokia ei syödä, mutta joku on laittanut tytön mahan kovalle ja ilmaa pukkaamaan. Meral on nauttinut aamuisin oliiviöljyä kakan panttaamiseen ja kerran ainakin on jo tehonnut.

Prkl, että väsyttää välillä, vaikka noita lapsen kanniskelijoita onkin nyt enemmän. Klo 24 jälkeen sen homman hoidan kuitenkin minä. Aamulla on nukuttu pitempään,mutta sekin ilo loppuu, kun koululaisen kuskaaminen alkaa. Huh huh..Mutta ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön...

Menikö multa ohi vai mitä Ullriken piinaan kuuluu? Minealle taisi kakka-akka tulla, halaukset!! Kaikille muillekin kaikkiin tilanteisiin halauksia!

Vierailija
28/52 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain Walolle: go for it! Jos olette unelmatalonne löytäneet, niin minä kans kehoitan tarttumaan tilaisuuteen. Se että koti on mieleinen, on ainakin mulle niin iso asia että siitä olen valmis vaikka tuohon velkavankeuteen. Harvalla on takataskussa jemmassa niin suuria rahoja...

Senniina, kiva kun pääsit ilmoittautumaan. Hienoa että appivanhempien kanssa synkkaa. Jaksamisia Meralin kanssa valvomisiin.

Emmi, Pietu ja ketäs muita. Kaunis kiitos tuestanne omassa onnettomassa navassa. Tänään on vähän ollut matalapainepäivä. Tuttavaperheelle syntyi tyttö tänään. Oikeasti ja aidosti olin iloinen heidän puolestaan mutta oma tyhjä kohtu itketti kuitenkin. Mieliala meni siis ilosta suruun edestakas.

Oudot menkat on meneillään. Mitään niagaraa ei ole, mutta turvotukset ja tissikipu on mennyttä. Ei siis ole mahdollista että toiveita voisi viritellä. Muuta kuin tähän tulevaan kiertoon.

Mutta nyt öitä. Viime yö meni ukkosen takia valvoessa, nyt nukuttaakin sitten ihan sikana. Levollisia unia kaikille.

-minea-

Vierailija
29/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikana vaan omaa napaa... jännittää!!! Ultra on kymmeneltä. En pääse heti sen jälkeen kuulumisia kertomaan, mutta kunhan koneen äärelle palajan, heti tulen tänne.

Miehen kanssa kehittelin eilen taas kerran pienen riidan ja aamulla kun kysyi voiko hän tulle ultraan työvaatteissa, vai ottaako siistimmät housut mukaan, niin teki mieli sanoa, että en haluu sitä koko reissulle mukaan. Onneksi nielin kiukkuni ja vastasin vaan " ihan sama" . Kovin aikusmaista...

wemppa

Vierailija
30/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wempalle onnea ja peukkuja ultraan! Kovasti odotetaan kuulumisia sieltä.... Ja eiköhän nuo tunnemylläkät kuulu asiaan,meinaan näihin hormoonimuutoksiin. Siihen ainakin itse luotan. Kyllä tulee välillä töksähdettyä ja sanottua pahasti mutta taitaa tuo miesparkakin jo tietää mistä nämä johtuu.

Minealle paljon haleja ja onnea uuteen kiertoon. Tuttu tunne tuo mielipaha ja samalla hyvämieli toisen saaman vauvan johdosta. Meillä oli vuosi sitten lähisuvussa pari vauvaa syntymässä kun meillä oli km:t. Tunne oli kyllä omassa navassa kamala. Mutta uutta kiertoa kohti,eiks niin....

Minä liityn sitten niihin suonenveto-odottajiin. Pari yötä on mennyt niin että suonta on vetänyt takareidestä ja pohkeesta niin vietävästi että on pitänyt nousta ylös ja hieroa jalkaa. Levottomat jalat kun helpotti niin sitten tuli tämä. Tekenekkö ikä kun aikaisemmissa ei ole näitä " vaivoja" ollut.

Joku kyseli aamukammasta,en ole sitä vielä hommannut kun en ole ihan varma äippäloman alkamispäivästä. Luulisin että se alkaa heti lokakuun 2-3. päivä. Loman aloitushan lasketaan alkavaksi minun kohdalla noista viimeisistä menkoista,jonka mukaan laskettuaika on 7.11 mutta oviksen mukaan se on 13.11 jonka mukaan minä elän. Toisaalta ihana aloittaa äippäloma viikkoa aikaisemmin.

Nyt on pakko aloittaa pakerrus.

-pietu ja pulla-

Vierailija
31/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä ollaan torstaissa, mutta nyt en jaksa siivota :) (vinks vinks wemppa)

Wempan ultrakuulumisia siis odottelen minäkin. Ja hyvinhän ne asiat on kuin masukki on alkanut jo mammaa muksia :))

Pietu: tuo suonenveto on inhottava vaiva, ja nimenomaan yöllä. Oletkos kokeillut sitä magnesiumia?? Mulla se auttoi sekä suonenvetoon että levottomiin jalkoihin. Magnesiumiahan saa syödä raskauden aikana, eli ei ole mikään aine mitä pitäisi varoa.

Walolle tervetuloa takaisin :) Me ei olla taidettu aikaisemmin " nähdäkään" , joten päivää vaan *kättelee* :))

Senniina: hienoa että olet saanut appivanhemmista apua Meralin kanssa :) Onkos Meral jo " virallisesti" saanut nimensä vai onko asia mennyt multa totaalisesti ohi??

Minea: voi piinasiskoni, pahoittelut punanutusta! Mutta jos kunnon vuoto on vielä tulematta, niin toivoahan on.. vai mikäs on tilanne?? Peukut pystyyn uuteen kiertoon!!!

Isotee: niin ne " vauvat" kasvaa ja aloittaa koulutien. Minunkin vauva, joka just meni ekalle menikin jo seiskalle :) Lapsista sen huomaa että aika (ja vuodet) menevät eteenpäin.. Onneksi me kultaiset leidit pysytään ikinuorina :)))

Ankkiksen inssille toivotaan nyt onnistumista oikein joukolla, eiks vaan!!!!!???? Menikö sinunkin esikko yläkouluun?? Muistaisin että olis aika samanikäinen meitin neitin kanssa... Tai sitten muistan TAAS väärin.. HUOH!

Emmi: hyvä että saitte reissusuunnitelmat sovittua. Mukavampi itse suunnitella aikaa eteenpäin kun tietää missä maanosassa milloinkin on :) Mikäs on sinun appiukon tilanne siellä miehesi kotimaassa??

Kiitos teille rakkaat naiset tsempistä ja peukuista ja lohdutuksen sanoista pikkulikan hoidossa olemisesta. Hän on tosiaan sen ½ päivää vaan, ja aamuisin on menossa jo hyppy kengässä ennenkuin mulla on edes röijyt niskassa :)

Ja katsotaan miten nyt menee kun jätin clomit pois. Vaikka eihän mitään voi tapahtua jollei tuota ukkoa saa vaakamamboon.. huomaa nimittäin että on työt taas kunnolla alkanut kun mies stressaa ihan urakalla. Eilen olin taas yhdessä työpaikkahaastattelussa. Mielestäni meni hyvin, tai ainakin sain haastattelijalta sen kuvan. Menisin niin mielelläni jo töihin, kun tuo " vauvakin" on noin hyvin kotiutunut päiväkotiin.

Nyt menen taas tutkimaan avoinna olevia työpaikkoja. :))

Voikaa hyvin te raskautetut, ja suukottakaa vauvojanne te ihanat äidit, ja rinta pystyyn (mielellään molemmat) me kuumeilijat... ja piinailijoille paaaaaljooooon plussapuhuria.. puuh puuh puuh!!!

ANI

Vierailija
32/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä. Kuukautiset alkoivat tänä aamuna.

En jaksa edes miettiä, miten asian muuten kirjoittaisin. Kylmä totuus niin kuin se on.

Ullrike

Vierailija
33/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeammin se 60-lukulainen äiti ja 2000-luvun vauva! Viikon ikäinen tyttö tuhisee ja uneksii omia uniaan. Minä olen koko raskausaikani seurannut hissukseen taustalta teidän keskustelujanne. Ja elänyt mukana alkuraskauden pahoinvoinnit, oudot, selittämättömät mielialan laskut, huonon omantunnon kun mies on syyttä saanut kuulla kunniansa, keskenmenon pelot ja ultran jännitykset, loppuraskauden unettomat yöt.

Mahtavaa nettiyhteisöjen voimaa; elämä helpottuu niin paljon kun tietää ettei ole mietteineen ja ongelmineen yksin. Ja että on niin paljon muitakin, joille tämä ikä on juuri se sopiva aika tulla äidiksi. 3-vuotiaan pojanvesselin ja pikkuisen tytön äitinä tuntuu nyt, että on saanut kaiken. Tosin huimana tuntuu myös haikeus. Hyväkuntoisten äitiysvaatteiden kirpparimyynti on suunniteltu jo etukäteen, mutta nytkö se on ihan oikeasti tehtävä? Eikö enää raskaaksi?

Toivon vain, että tällainen vertaistukiryhmä on olemassa sittenkin kun nämä lapset ovat murkkuiässä!

Paljon voimia ja kaikkia hyviä asioita 60-lukulaisille

Toivottaa eukkonen, 39 v. ja pikkuiset

Vierailija
34/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullrike: paskat sentään. En minäkään nyt muuta osaa sanoa. Kun kaikille muille yleensä voi toivotella tärppiä uuteen kiertoon. Olen surullinen puolestasi!

Ani: Siis mitä, laiskotteletko sinä..? Ja jätät siivoamatta tänään - viikon virallisena luuttupäivänä... heh... Tottapuhuen on mukavaa lukea, ettei näillä keleillä muutkaan kykene normaalisuorituksiin. Kovasti onnea työnsaantiin.

Pietu: Suonenvedot tai mitä kramppeja ne nyt onkaan, ei johdu iästä. Mulla oli niitä myös 9v sitten kun esikoista odotin. Ja myös sen jälkeen jokaisessa odotuksessa olen kärsinyt yöllisistä krampeista pohkeissa. Yleensä yöllä herään kun kramppi on iskemässä ja osaan koukistaa jalkani sellaiseen asentoon, että kramppi jää tulematta. Mutta viime yönä nukuin niin sikeästi, etten herännyt ennakkovaroituksiin, vaan siihen kamalaan kramppiin. Teki mieli huutaa, kun sattui niin paljon. Joten otan osaa - tiedän mistä kärsit. Olen yrittänyt juoda paljon ja nautin magnesumia, muttei tunnu auttavan.

Ultra oli tunnin myöhässä ja muutenkin ihan eri fiilis kun np-ultrassa. Lääkäri oli tylsä tapaus jne... mutta kaikki oli kunnossa. Kaikki näkyi mitä pitikin, ja toisaalta mitään ylimääräistä ei näkynyt. Sukupuolta ei kysytty. Oli molemmilla sellainen fiilis, että vastaus olisi ollut kuitenkin " ei sitä nyt vielä pysty sanomaan" .

La pysyy siinä alkuperäisessä 29.12. Eli nyt viikkoja 20+5. Samat lukeman kuin mun ed. synnytyksessä. Joten nyt on senkin yli jo päästy.

wemppa

Vierailija
35/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkutin paska-akka minkä teit kun ullriken luo menit!!! Olen niin pahoillani puolestasi! Toivon ja luotan siihen, että teille vielä lisäyrityskiertoja tulee. Ja jos käy niin surullisesti, ettei niitä tulekaan niin älä hyvä sisko jätä meitä!!!!! Sinun kirjoituksia on niin mahtava lukea, ja haluan edelleen kuulla mitä sinulle kuuluu. Voimia ja jaksuja!!!

Ja pikkueukolle paljon onnea pienestä tytöstä!! Minullakin oli tuon toisen tytön syntymän jälkeen tunne, että nyt elämässäni on kaikki mitä haluan. Ja kun aikaa meni, niin hups heikkaa... vielä tuli se yhden tuhisijan kaipuu :)) Koskaan ei pidä sanoa " ei koskaan" ... saattaa kääntyä itseään vastaan :)) Onnea vielä kerran!!

Wempalle hurrrrrjasti onnea hyvistä ultra" kuvista" ! :) Nyt vain sitten odottelemaan lisää niitä potkuja ja venytyksiä :)) Ja älä huoli, kyllä se sinun(kin) mies leppyy.. Mulla tulee kiukkukohtauksia miehelle vaikken ole edes raskaana, ja mies leppyy.. tietty :))

No niin, jatkanpa 40-vuotisjuhlieni suunnittelua. Kemut on vasta syksyllä, mutta hyvä olla ajoissa liikkeellä :))

ANI

Vierailija
36/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullrike; voi paskan paska :( *hali-ruttaus palstasisko*

Vierailija
37/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullrike; voi paskan paska :( *hali-ruttaus palstasisko*

Vierailija
38/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullrikelle pahoittelut,yhdyn wempan sanoihin....voi paska,sori. Jospa kuitenkin vielä olisi jatkosta toivoa. Älä nyt vain sinä jätä meitä.

Pikkueukolle onnea pienestä tytöstä. Eihän sitä tiedä vaikka kuumeilisit täällä meidän kanssa vielä kolmosesta...vai?

Ani,tosiaan siivouspäiväsi,etkä ole mopin varressa...jospa se on merkki hormoonien oikeasta määrästä kropassa. Minä pidän sulle peukkuja tiukasti pystyssä tässä kierrossa ja toivotaan että mamboilu isännän kanssa osuu oikeaan

Wemppa,ihania ultrakuulumisia,onnea ihan mielettömästi! Ja eikös olekkin ihan mukava kun ei ole vielä tietoa kumpi tulee? Minusta tuntuu että osaisiko sitä elää niin ettei tulisi tytöille jossakin tilanteessa sanottua kumpi siellä on jos tietäisi etukäteen. Sen jälkeen sen tietäisi koko katu ja puoli kaupunkia. No toisaalta olisi niin helppoa miettiä esim vaatetus etukäteen. Niin ja pullan huoneeseen meinasin ommella uudet verhot joten ihana olisi tietää minkälaiset sinne laittaisi. No onhan se neutraalivärikin ihan hyvä...

Jotenkin minulla vain tyttöolo jatkuu vaikka maha on muodoltaan ihan erinäköinen kuin aiemmin. En osaa kuvitellakkaan tyttöjen jälkeen muuta kuin kolmatta tyttöä. Niin ja miesparalta menisi " suureen rakastajan-maine" ,sekin vielä....Pääasia että pulla voi hyvin ja on terve.

Nyt iltapalalle ja nukkumaan.

-pietu ja pulla-

Vierailija
39/52 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa...

Ani; hauskaa synttärivalmistelua!

WM; hienoa, että ultrassa kaikki OK!!!

Jaahas kultsut, en tiedä miten päin olisin kolme ween kanssa. Neiti täyttää syksyllä 4 ja nyt tehtiin synttärilahjatoivelistaa. Siinä sitten toinen pyysi apuani, kun ruokaa laitoin ja luettelin kirjaimia, kun toinen raapustaa listaansa toiveeksi Baby Born -nukkea. Tai täällä päin lapset sanovat sitä ' peippari' (en tiedä, onko niin muuallakin). Kolme wee kirjoitti sanallisten ohjeitteni ja " ilmapiirrosteni" avulla ko. sanan. listassa lukee tämä nukke ja sitten vielä reppu. Kun minä olen ollut vähän sitä vastaan, että ei heti 3 v. aleta ostaan sitä mitä muilla... mutta kun sitten toinen vääntää listaa ja siinä se lukee ja on tytön toive. Ehkä tyttö saa nukentarvikkeita jo olemassa oleville nukeille ja täytyy jouluna miettiä uusiksi. Sanoin tytölle, että nyt nämä lahjat ostaa äiti ja isi, jouluna on joulupukki ja se on toinen juttu, siltä voi pyytää kaikenlaista, mutta äidin eurot ei riitä Baby Borniin ja tarvikkeisiin, ne maksavat liian monta euroa....

Mutta jotenkin niin hellyttävää, että toinen ährää kirjaimia paperille saadakseen tietyn nuken nelivuotissynttärinä.... Heltyäkö vai ei???!!?? Vaikka oikeasti, se nukke on kallis ja me ei olla hyvätuloisia :(

Vierailija
40/52 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh hävis pitkät tarinat jonnekkin avaruuteen.

Ekaks Ullrikelle pahoittelut. Ethän jätä kuitenkaan meitä sinulla on niin ihanat kirjoitukset että ihan niitä aina kaipaa.

Pahoittelut myös muille tätin uhreiksi joutuneille. meillä täti jättää viestejä muttei suostu tulemaan kunnolla kylään. Sellaista ei oikeaa tuhrua on ollut viikon verran että odottelen milloin suvaitsee kunnolla tulla kyläilemään.

Meillä on Pojulle tullut ensimmäinen hammas:) Voi kun se on jo iso puoli vuotias jo. kohta meidän Poju menee kouluun ,nyyh. Ollaan joitakin öitä valvottu tai hieman levottomammin nukuttu mutta sitten taas on öitä milloin nukkuu paremmin. En ole huomannut että olisi ollut sen pahemmin kuikkuisempi kuin tavallisestikkaan. Helteet on myös sellaista pientä levottomuutta aiheuttanut kun pikkuisella on niin kuuma vaikka ei vaatteita olei lainkaan päällä. Poju on niin höppänä kun ei osaa nukkua ilman unipussia vaikka olisi kuinka kuuma:)

Viikonloppua taitaa ollakkin hieman syksyisempi viikonloppu mutta mukavaa sellaista kaikille!

Teti ja poju 6kk