Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosteussuojatun haalarin puhdistus?

20.01.2008 |

Säät luo haasteita talvihaalareille. Lunta on tosi harvoin, joten talvihaalarista pitää putsata hiekkaa pois lähes joka päivä. En ole pessyt koneessa juuri lainkaan, kun ajattelen sen kuluttavan haalaria. Olen harjannut suihkun alla haalaria tiskiharjalla. Olenkohan kuluttanut haalaria näin turhaan?

Haalarin pepun kohta ja hanskojen kämmen osa ovat " pörröiset" ja nyt haluaisin hidastaa kulumista. Miten te putsaatte haalareita mahdollisimman vähän niitä rasittaen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis samanlainen kuin joku Wettexin paksumpi rätti.

Vierailija
2/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eteisessä omä rätti tähän hommaan ja se toimii eikä kulutä haalarin pintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteussuoja kyllä säilyy vaikka haalaria pesisikin, itse

asiassa kangas kaipaa välillä kunnon pesua toimiakseen

taas kunnolla.

Meillä on matkanvarrella ollunna monta merkkiä eivätkä

pesua kavahda

- jonathan

- remu

- reima

- reimatec

- lenne

- rasavil

jne. joten eikun koneeseen aina välillä :D

Vierailija
4/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit pyyhin kostealla rätillä (mieto saippuavesi jos on isommin pintalikaa). Pesukoneeseen heitän puvun 2-3x käyttäkauden aikana, pukua on hyvä pestä mutta ei kovin usein, eikä tietty linkota ollenkaan, pieni määrä pesuainetta vain (ei valkaisevaa) ja koneeseen vaatetta väljästi peseytymään: ja sitä ennen tietty irtohiekan huuhtelu pois ettei kone ja putkisto hiekkaannu ja tukkiinnu.

Vierailija
5/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen pyöräyttänyt ihan pelkällä huuhteluohjelmalla. Mutta myös ihan tavallisella ohjelmalla 40 olen pessyt. Ei ole kärsinyt mitenkään mielestäni.

Vierailija
6/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harjaus on varmaan kuluttanut. Syksymmällä pesin koneessa, mutta tuntui ettei oikein putsaantunut. Rätti käyttöön ja välillä koneeseen, kiitos:)