Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuiko kouluaikanasi koskaan mitään kamalaa luokka- tai koulukavereillesi?

Vierailija
11.08.2007 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nuorempi pojista oli vuotta alemmalla luokalla kuin minä (ala-asteella) ja isoveljensä vuotta alemmalla kuin isosiskoni (yläasteella).

Muistan, kuinka meillä oli seuraavana päivänä ekalla tunnilla musiikkia ja opettajalla oli sellainen tapa, että järjestäjä sai valita tunnin aloituslaulun. Sinä aamuna oli valittu Niin kaunis on maa, musiikin ope totesi sen olevan oikein sopiva tähän aamuun ja kertoi meille poikien kuolemasta...

Hiljainen hetki taisi koulussa olla aamunavauksen yhteydessä. Sen kummemmin ei asiaa käsitelty. Järkytti kyllä monia. Kävimme haudalla yms.

Vierailija
22/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alkoholiongelma ja hänet löydettiin vasta muutaman kuukauden päästä. Minua suretti, oli mukava opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiti teki itsemurhan hyppaamalla junan eteen, oltiin muistaakseni 6.lla ja hanelta jai myös 6.v poika.

Vierailija
24/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekalla luokalla eräs poika, oli ilmeisesti ihastunut minuun. Kiusasi koko ajan ja kiskoi leteistä 70-luvun taitteessa. Inhosin poikaa.

Muistan ajatelleeni iltasin, että häviäsi/katoaisin jonnekin. Niin pahalta tuntui.

Eipä mennyt kuin pari viikkoa, kun saimme suruilisen uutisen, että hän oli jäänyt auton alle ja kuollut. Hirveää. Minulla meni pari kuukautta itkeskellessä, että minä olin kuolemansa aiheuttanut toiveineni. Huh.

Olin ekaluokalla ja vuotta vanhemman naapurintytön kanssa kuljettiin koulumatkoja. Hän oli joskus ilkeä ja kiusasi minua, ja kerran toivoin, että hän kuolisi. Muutaman kuukauden päästä hän jäi auton alle ja kuoli.

Vierailija
25/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan töitä. Siihen aikaan oli taimenistutusta siis puun alkuja.

En päässyt istutukselle. Ryhmästä osa pääsi ja olivat menossa istutukselle pyörillä, yksi pojista ajoi kiveen kaatui pyörällä ja menehtyi saamiinsa vammoihin.

Se kaveri oli niin täynnä elämää ja suunnitelmia, iloinen ja nauravainen pellavapäinen poika. Samana keväänä oltiin yhtä aikaa hammaslääkärin odotushuoneessa odottelemassa lääkärille pääsyä. Poika oli rinnakkaisluokalla mutta ihan tuttu.

Kävin hänen haudallaan myöhemmin.

Tuohon aikaan ei ollut pyöräilykypäriä kenelläkään ja niitä ei edes tiedetty olevan. Tapahtui 70-luvun alussa Pohjois-Karjalassa.

Oli pitkään paha olo ja kun näin tämän ketjun tuli tapaus heti mieleen.

Vierailija
26/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteemme pihassa oli sähkömuuntaja. Kaksi seiskaluokkalaista poikaa saivat päähänsä kiivetä välitunnilla muuntajan päälle. Toinen pojista yritti ylemmäs ja otti kiinni avoimesta johdosta. Kuoli heti. Nähtiin kun hän makasi muuntajan päällä.

Sittemmin muuntajan ympärille tuli aitaus.

Vierailija
27/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorma-auto oli tuomassa maitoa tai jotain ruokaa ruokalaan.

Muistan edelleen päivän ja vuoden, eikä tämä tapaus unohdu koskaan. Itse opettajana saan ihan hillittömät kilarit, jos välitunnilla yrittää minkäänlainen auto tulla välituntipihalle.

Tavarantoimittajat, kaupunkin kunnossapidon porukka ym. eivät tajua, miten lapsen ajatus toimii. Ei lapsi osaa varoa välitunnille mahdollisesti tulevaa autoa tai traktoria. Välitunnilla juostaan ja riehutaan, eikä silloin ole edes tarkoitus harjoitella tarkkaavaisuutta moottoriajoneuvojen suhteen.

Vierailija
28/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottiin vielä vierestä tapahtuvaa...

Vierailija
29/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole sattunut mitään vastaavaa. Pikkuveljen kaveri jäi auton alle koulumatkallaan, mutta selvisi ihan kepeillä siitä kolarista. Sama veli myös oli ensimmäisenä toisen kolarin onnettomuuspaikalla, jossa kuoli 2 nuorta. Oli yrittänyt elvyttää.

Vierailija
30/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks poika poltti itsens koulun pihalla, mone ihmiset kuuli karmean huutonsa.

Vierailija
31/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse jo lukiossa (samassa rakennuksessa). Toinen kuoli heti, toinen vasta päivien päästä. Ja tappaja kulki vapaana vielä sen illan, kyllä me pelättiin.

Vierailija
32/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakaveri kuoli auto-onnettomuudessa joululoman aikana. Kasilla luokkakaveri tuli raskaaksi. Venäjänopettaja teki itsemurhan lukiossa. Naapurin isä tappoi koko perheen.

Vierailija
33/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin itse jo lukiossa (samassa rakennuksessa). Toinen kuoli heti, toinen vasta päivien päästä. Ja tappaja kulki vapaana vielä sen illan, kyllä me pelättiin.

Vierailija
34/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama itsemurha, muutama muu kuolintapaus, sieppaus

Vierailija
35/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli koulun kevät retki pyörillä josta oli innostunut vain opettaja. opettaja ei kuitenkaan nähnyt asiakseen kulkea matkaa oppilaiden kanssa (tuskin se mitään pelastanut olisi) ja tyttö pyöräili rekan ja perävaunun väliin...

oli jännä huomata kuinka kiltti ja hiljainen tyttö olikin ollut yht äkkiä kaikkien " kovisten" parasystävä ja kuljettiin kerjäämässä sääliä kun on niin kova ikävä. kyseiset ihmiset unohtivat täysin oikeiden ystävien surun

Vierailija
36/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuiko tää naantalissa?

Vierailija
37/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiksessa ollessa mun luokalta kuoli auto-onnettomuudessa poika.

Vierailija
38/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyllä jo lopettanut peruskoulun aikaa sitten kun tämä onnettomuus tapahtui. sinun aikanasi taisi olla se lukiolla tapahtunut sieppauskin?

Vierailija
39/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis koska oli se lukiossa ollut sieppaus-juttu olin joko yläasteella tai amiksessa jo silloin

Vierailija
40/50 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tekijä oli yläasteaikainen rinnakkaisluokkalaiseni, uhrinkin tiesin. kumpikaan näistä ei ollut lukiolainen. olihan siitä uutisia aikoinaan!