Tapahtuiko kouluaikanasi koskaan mitään kamalaa luokka- tai koulukavereillesi?
Kommentit (50)
asutko edelleen samalla paikkakunnalla? minä asun =)
järkytys oli melkoinen . ampuja pakeni metsiin ja löytyi myöhemmin.
lukiossa juuri ennen lakkiaisia yksi poika ajoi rekan alle ja kuoli. lakkiaisissa oli sitten tyhjä tuoli abein keskellä ja tuolilla kukkakimppu.
asuin siellä täysi-ikäiseksi, sitten turkuun ja nyt rymättylässä, eli nurkissa pyörin =) ei täältä osaa poiskaan lähteä
Ylä-asteella ammattikoulun poika ja yksi poliisin poika kuoli, kun ajoivat mereen autolla. Tää amis oli matinkylässä, en asunut siellä, mutta tiesin pojan. Muitakin oli kyydissä. Kaveriani olivat pyytäneet kyytiin nuorisotalolta, mutta onneksi ei ollut mennyt.
Tapahtui 80-ja90-luvulla.
Ampui itseään vahingossa (?) kiväärillä kun puhdisti sitä. Moni kyllä epäili itsemurhaa.
Tuntui kyllä pahalta vaikka tämä poika kiusasi minua koulussa ja elämä helpottui tuon jälkeen.
rinnakkaisluokkalainen tyttö raiskattiin (yläaste-ikäinen)
Hän oli lähtenyt ylittämään katua liian myöhään ja jäänyt auton alle. Hän ei ollut mitenkään kamalan hyvä koulussa (lue: meinasi aina jäädä luokalle) mutta juuri ennen kuolemaansa hän oli parantanut selvästi.
Samasta koulusta kuoli kaksi tyttöä auto-onnettomuudessa hieman myöhemmin, sekä 15-vuotias poika mopo-onnettomuudessa (jäi auton alle).
Vierailija:
Ala-asteella viereisessä puistossa ja suuremmallakin alueella liikkui raiskaaja, jonka uhriksi joutui luokallani ollut poika ja melkein luokallani ollut tyttö (tyttö pääsi karkuun)
Siinä se pahin kouluaikojen muisto.
mikäli viesti oli minulle joka en muistanut, niin tarkoitin etten muista vuotta. tapauksen kyllä muistan ja mikäli se vuosi oli kirjoittamasi 2000 olin vieresessä koulussa yläasteella