He väittävät tuntevansa Jumalan ja Jeesuksen
Mutta he eivät ole ikinä tutustuneet symboliikkaan, geometriaan, matematiikkaan, psykologiaan, aivojen toimintaan , ruumiin toimintaan tai luonnon lakeihin. Miten joku voi tuntea Jumalan tutustumatta hänen luomukseen? Tunteakseen Jumalan, on opittava tuntemaan hänen työnsä. Ainoastaan tutkimalla Jumalan työtä, voi ymmärtää mielen, jonka Luoja on luonut. Tuntemalla itsesi, tunnet hänen työnsä. Silti sinua kielletään tutustumasta itseesi, sinua kielletään menemästä sinne pimeyteen josta löydät itsesi. Silti väität tuntevasi Jumalan.
Kommentit (12)
Jumala on sisäisesti meissä kaikissa. Se on valoa, ei pimeyttä.
Kyllähän kuka tahansa voi väittää mitä tahansa keksityistä jutuista.
Raamatullisesti katsoen: jokaisella joka kääntyy Jeesuksen puoleen ja uskoo Häneen, on mahdollisuus tuntea Jumala
Lapsella
Professorilla
Mummolla
Teinillä
Huume-addiktilla
Jumalan tunteminen on salaisuus. Se aukeaa siinä kun Pyhä Henki vaikuttaa ihmisen hengessä.
Sinun saavutuksilla ja tutkimisen määrällä/laadulla ei sitä tehdä, Jumala itse tekee sen. Tämä ei tarkoita sitä että Hän on tutkimista vastaan tai etteikö Hän kysy sinulta sinun mielipidettäsi.
Hän kaipaa sinua, yhteyttä sinuun!
Mutta vastaus on persoona Jeesus Kristus, ei mikään muu.
Mistäpä sitä tietää onko pyhää henkeä vai ei? Olen uskossa mutta eipä niitä erikoisia kokemuksia ole. Ei tosin tarvitsekaan. Minusta riittää kun hyveellisesti eletään kaikkia kohtaan.
Kirjan ulkoa opetteleminen ei ole tutustumista itseensä
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sitä tietää onko pyhää henkeä vai ei? Olen uskossa mutta eipä niitä erikoisia kokemuksia ole. Ei tosin tarvitsekaan. Minusta riittää kun hyveellisesti eletään kaikkia kohtaan.
Kyllä sen tietää jos on Pyhä Henki. Se on yksinkertaisesti Kristuksen Henki. Jos on avannut sydämen, niin kyllä sen itse tietää. Onko sydän auki. Onko halukas samanmielisyyteen Jumalan kanssa.
Jumala vaikuttaa ihmisen sisimmässä, kun ihminen kuulee sanaa/lukee sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatullisesti katsoen: jokaisella joka kääntyy Jeesuksen puoleen ja uskoo Häneen, on mahdollisuus tuntea Jumala
Lapsella
Professorilla
Mummolla
Teinillä
Huume-addiktilla
Jumalan tunteminen on salaisuus. Se aukeaa siinä kun Pyhä Henki vaikuttaa ihmisen hengessä.
Sinun saavutuksilla ja tutkimisen määrällä/laadulla ei sitä tehdä, Jumala itse tekee sen. Tämä ei tarkoita sitä että Hän on tutkimista vastaan tai etteikö Hän kysy sinulta sinun mielipidettäsi.
Hän kaipaa sinua, yhteyttä sinuun!
Mutta vastaus on persoona Jeesus Kristus, ei mikään muu.
Amen!
Itseasiassa Jumalaa voi päästä tapaamaan ihan vaan meditoimalla oikein, näin aikoinaan mystikot teki. Ei siihen tarvittu symboleja eikä mitään.
juurikin näin