Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

He väittävät tuntevansa Jumalan ja Jeesuksen

Vierailija
03.07.2026 |

Mutta he eivät ole ikinä tutustuneet symboliikkaan, geometriaan, matematiikkaan, psykologiaan, aivojen toimintaan , ruumiin toimintaan tai luonnon lakeihin. Miten joku voi tuntea Jumalan tutustumatta hänen luomukseen? Tunteakseen Jumalan, on opittava tuntemaan hänen työnsä. Ainoastaan tutkimalla Jumalan työtä, voi ymmärtää mielen, jonka Luoja on luonut. Tuntemalla itsesi, tunnet hänen työnsä. Silti sinua kielletään tutustumasta itseesi, sinua kielletään menemästä sinne pimeyteen josta löydät itsesi. Silti väität tuntevasi Jumalan. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin näin

Vierailija
2/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He väittävät paljon muutakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on sisäisesti meissä kaikissa. Se on valoa, ei pimeyttä.

Vierailija
4/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala loi pedofiiIin?

Vierailija
5/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuka tahansa voi väittää mitä tahansa keksityistä jutuista.

Vierailija
6/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu

Vierailija
7/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatullisesti katsoen: jokaisella joka kääntyy Jeesuksen puoleen ja uskoo Häneen, on mahdollisuus tuntea Jumala 

Lapsella

Professorilla

Mummolla

Teinillä

Huume-addiktilla

Jumalan tunteminen on salaisuus. Se aukeaa siinä kun Pyhä Henki vaikuttaa ihmisen hengessä. 

Sinun saavutuksilla ja tutkimisen määrällä/laadulla ei sitä tehdä, Jumala itse tekee sen. Tämä ei tarkoita sitä että Hän on tutkimista vastaan tai etteikö Hän kysy sinulta sinun mielipidettäsi.

Hän kaipaa sinua, yhteyttä sinuun!

Mutta vastaus on persoona Jeesus Kristus, ei mikään muu.

Vierailija
8/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä sitä tietää onko pyhää henkeä vai ei? Olen uskossa mutta eipä niitä erikoisia kokemuksia ole. Ei tosin tarvitsekaan. Minusta riittää kun hyveellisesti eletään kaikkia kohtaan.

Vierailija
9/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ulkoa opetteleminen ei ole tutustumista itseensä

Vierailija
10/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää onko pyhää henkeä vai ei? Olen uskossa mutta eipä niitä erikoisia kokemuksia ole. Ei tosin tarvitsekaan. Minusta riittää kun hyveellisesti eletään kaikkia kohtaan.

Kyllä sen tietää jos on Pyhä Henki. Se on yksinkertaisesti Kristuksen Henki. Jos on avannut sydämen, niin kyllä sen itse tietää. Onko sydän auki. Onko halukas samanmielisyyteen Jumalan kanssa.

Jumala vaikuttaa ihmisen sisimmässä, kun ihminen kuulee sanaa/lukee sanaa.

Vierailija
11/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatullisesti katsoen: jokaisella joka kääntyy Jeesuksen puoleen ja uskoo Häneen, on mahdollisuus tuntea Jumala 

Lapsella

Professorilla

Mummolla

Teinillä

Huume-addiktilla

Jumalan tunteminen on salaisuus. Se aukeaa siinä kun Pyhä Henki vaikuttaa ihmisen hengessä. 

Sinun saavutuksilla ja tutkimisen määrällä/laadulla ei sitä tehdä, Jumala itse tekee sen. Tämä ei tarkoita sitä että Hän on tutkimista vastaan tai etteikö Hän kysy sinulta sinun mielipidettäsi.

Hän kaipaa sinua, yhteyttä sinuun!

Mutta vastaus on persoona Jeesus Kristus, ei mikään muu.

Amen! 

Vierailija
12/12 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa Jumalaa voi päästä tapaamaan ihan vaan meditoimalla oikein, näin aikoinaan mystikot teki. Ei siihen tarvittu symboleja eikä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi