Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 121 kg ja 162 cm, tässä päivän syömiseni.

Vierailija
10.08.2007 |

aamulla: puuroa ja marjakeittoa, pari leipää päällyksineen, kahvia muutama kuppi ja 4 kevytkeksiä

välipala: 2 karjalanpiirakkaa munavoilla ja pateella

ruoka klo 14 riisiä ja lihakastiketta

että emme me ylipainoiset todellakaan MÄSSÄILE, repikää siitä

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei käynyt ilmi ap:n tekstistä.

Vierailija
22/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön enemmän päivässä, yli puolet, en liiku paljoa mitään ja olen 163/48 :D En nyt ihan usko sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nyt illalla meni/menee? :D Sitä paitsi mun kirjoissa tossa on jo aika paljon ruokaa. Mutta mä olenkin 50-kiloinen.

Vierailija
24/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ihan väärin ja lipitän liikaa alkoholia, siinäpä syy miksi olen itse lihonut. Aamulla juon aina pelkän mukillisen kahvia, töissä en syö mitään ja illalla sitten mussutankin vähän kaikkea. :D No jaa, onneksi mulla ei ole kuin se 10 kiloa ylimääräistä.

Vierailija
25/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2007 klo 15:18"]

aamulla: puuroa ja marjakeittoa, pari leipää päällyksineen, kahvia muutama kuppi ja 4 kevytkeksiä

[/quote]

Aloitus on aika monen vuoden takaa, mutta nyt kun joku tämän nosti laskin energiasisällön. Jos ap on syönyt keskikokoisia annoksia hänen kalorimääränsä on klo 14 mennessä n. 1400 kaloria. Jos annoskoot ovat olleet suuria, energiaa on saattanut tulla enemmänkin. Joka tapauksessa ei millään tasolla kevyesti syöty alkuiltapäivään mennessä. (Paitsi tietty jos meinaa paastota loppupäivän)

Vierailija
26/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: munakas 2 kananmunaa, 30g kalkkunaa,kanaa, tomaattia, kurkkua, sipulia, ripaus suolaa, mausteita. +kahvi/tee

lounas: kirjolohislaatti: 150g kirjolohta, jäävuorisaalatti, suolakurkku, tomaatti, kurkku, paprika, punasipuli. + juomana vichyä/vettä

päivällinen: esim. 500g jauhelihakeittoa tai 150g pihvi ja "kukkakaalimuusi".+ puol lautasta salaattia+loraus oliviiöljyä. vesi+vichy

iltapala : joko jonkunlainen smoothie; banaani, marjoja, proteiinijauhetta, maapähkinävoita tai avokado, pakastettu banaani, kaakaojauhe "mousse". + kofeiiniton tee

Kyllä tällä lähtee laihtuun. kun ei mätä hiilarimömmöjä päivät pitkät vaan syö puhtaasti ja ravinteikkaasti, mistaa hyvät rasvat joka aterialla. nälkä pysyy poissa olo vireä ja vyötärö senkun kaventuu. noilla mitoilla luulis laihtuvan -2kg viikossa vauhtia.

Vierailija
27/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava, ylipainoa noin 10 kg. Mun normaali ruokapäivä on tällainen:

Aamulla tattaripuuroa (1 dl hiutaleita)

Kevyt lounas töissä (esim. lautasellinen keittoa + hieman lisukesalaattia)

Kotona 4 palaa näkkileipää kalkkuna-/kinkkuleikkeellä.

Kahvia ja teetä juon pitkin päivää.

Toi on ihan fakta, en syö makeita, en sipsejä, en mitään välipaloja, hedelmille olen sitä paitsi allerginenkin. Mutta..... mun kalorit tulee viinistä, lipitän sitä illalla liian usein ja liian paljon.

Tällä tavalla sitä lihoo, koko ajan.

Vierailija
28/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:20"]

Mä olen lihava, ylipainoa noin 10 kg. Mun normaali ruokapäivä on tällainen:

Aamulla tattaripuuroa (1 dl hiutaleita)

Kevyt lounas töissä (esim. lautasellinen keittoa + hieman lisukesalaattia)

Kotona 4 palaa näkkileipää kalkkuna-/kinkkuleikkeellä.

Kahvia ja teetä juon pitkin päivää.

Toi on ihan fakta, en syö makeita, en sipsejä, en mitään välipaloja, hedelmille olen sitä paitsi allerginenkin. Mutta..... mun kalorit tulee viinistä, lipitän sitä illalla liian usein ja liian paljon.

Tällä tavalla sitä lihoo, koko ajan.

[/quote]

Vaihda punkkuun, menee paremmin päähän ja siinä on vähemmän kaloreita.

Vierailija
29/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syö mitään klo 14 jälkeen?

Vierailija
30/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö vain kolme kertaa päivässä???

Olet kyllä ihan pihalla...

Vierailija
31/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Tossa oli jo aamupalassa yhdelle ihan liikaa, pelkkä puuro ja marjakeitto riittäis... Ja viesti lähetetty 15.18 joten oot varmaan illemmallakin syönyt jotain. Eli Se ruoan laatu aina kerro vaan määrät, jotka sinulla näyttäisi olevan normaalia paljon isompia.

Vierailija
32/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet tuplapainoinen minuun verrattuna (sama pituus) ja näköjään syötkin tuplasti. Eli eipä ihme.

- Miksi puuron lisäksi 2 leipää ja 4 keksiä?? ihan turhia!

- Miksi 2 karjalanpiirakkaa ja munavoita kun 1 riittää viemään nälän lounaalla? Hirveä kaloripommi tosin yksikin

- Riisiä ja lihakastiketta - miten paljon? 2dl riisiä ja 2dl kastiketta vai triplamäärä? Missä kasvikset ja salaatti? Siirtäisin tämän klo 17-18 paikkeille päivälliseksi niin ei tarvitse illalla pupeltaa

- mitä syöt/juot noiden lisäksi?'

Tuosta ap:n listasta tulee jo yli 2000 kaloria mikä on enemmän kuin koko päivän tarve! Ei ihme ettei laihdu.

Vierailija
33/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Olet tuplapainoinen minuun verrattuna (sama pituus) ja näköjään syötkin tuplasti. Eli eipä ihme.

- Miksi 2 karjalanpiirakkaa ja munavoita kun 1 riittää viemään nälän lounaalla? Hirveä kaloripommi tosin yksikin

- Riisiä ja lihakastiketta - miten paljon? 2dl riisiä ja 2dl kastiketta vai triplamäärä? Missä kasvikset ja salaatti? Siirtäisin tämän klo 17-18 paikkeille päivälliseksi niin ei tarvitse illalla pupeltaa

Tuosta ap:n listasta tulee jo yli 2000 kaloria mikä on enemmän kuin koko päivän tarve! Ei ihme ettei laihdu.

[/quote]

Onko se myös enemmän kuin 121-kiloisen tarve? Näissä pahasti ylipainoisten neuvoista usein unohtuu se, ettei 121-kiloisen pidä yrittää laihduttaa samalla kalorimäärällä kuin 90-kiloisen. Mitä isompi massa sitä suurempi peruskulutus.

Vierailija
34/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]

[/quote]

[/quote]

Onko se myös enemmän kuin 121-kiloisen tarve? Näissä pahasti ylipainoisten neuvoista usein unohtuu se, ettei 121-kiloisen pidä yrittää laihduttaa samalla kalorimäärällä kuin 90-kiloisen. Mitä isompi massa sitä suurempi peruskulutus.

[/quote]

Eiköhän tuo 2000 riitä siihenkin. Ja siitä sitten asteittain pienemmäksi

Vierailija
35/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisesti syöt ja tulet laihtumaan. Lupaan sulle!

Vierailija
36/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut mitään ruoan kokonaismäärästä. Jos syö isoja aterioita, kyllä se pelkkä ruokakin lihottaa, vaikka ei söisikään herkkuja.

Käytätkö alkoholia? Siitä moni saa huomaamattaan turhia kaloreita.

Liikuntaa harrastamattomuus vaikuttaa myös.

Itse liikun nykyään pari tuntia päivässä (kävelylenkkejä) ja syön pienempiä aterioita, paino on tippunut jo 10 kg puolessa vuodessa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Ei tekosyitä muutokseen! Jos siis edes haluaa..

Itse haluan taas nauttia liikunnasta, seksistä ja siitä, että vaatteet istuu kauniisti päällä.

Vierailija
37/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aamupala on aika reilu

Vierailija
38/54 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ruokani..
Aamupala: mysliä jogurtin kaa
Päivällä: 2 perunaa ja kastiketta
Iltapala: kaakao.
Revi siitä! Lähe lenkille!

Vierailija
39/54 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tarkoittaa " muutama leipä" tai " muutama keksi" ? Muutamia kourallisia...

Vierailija
40/54 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ylipainoinen, 169 cm ja vajaa 80 kiloa, ja syön kuin pieni eläin. Ei pitäisi, mutta kun imetän, on koko ajan nälkäinen olo.