Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤ LA huhtikuussa -08 ¤

10.08.2007 |

Onko täällä ketään muuta jolla olis LA huhtikuussa?

Varmaan hoitoja on tehty heinäkuussa humattavasti vähemmän, joten ei meitä ehkä montaa ole, mutta jos löytyisi edes joku jonka kanssa jakaa tämä uskomaton tunnekuohu ja toivonmukaan 9kk matka. =)

Itsellä la siellä huhtikuun puolivälin paikkeilla, 11.-14.4. riippuen lasketaanko viimeisistä menkoista vai inssin tekopäivästä. Ultra-ajan sain tänään varattua 28.8. ja siihen asti jännätään tosissaan että kaikki olisi hyvin. Yhden km kokeneena sekin hieman kummittelee mielessä, olen kuitenkin päättänyt olla murehtimatta ennenkuin jotakin murehtimisen aihetta ilmenee.

Oireita ei kovin paljoa ole, mutta jotain kuitenkin. Rinnat tuli aroiksi jo useamman päivän ennen plussa testiä ja ne on edelleen tosi arat, tuntuu että kipeytyy vaan lisää ja välillä oikeen tosissaa sattuu. Pahaaoloa ei varsinaisesti ole ollut, mutta parina aamuna ennen aamupala on kyllä ollut sellainen ällö olo ja jotkun voimakkaat hajut on saanut ällötystä aikaan (esim. tupakkatuotteet kaupan kassalla).

Nyt tästä sitten vaan pitäisi sinnitellä päivä kerrallaan ja eka etappi olisi tuo kuun lopulla oleva ultra.

Toivottavasti meitä huhtikuisiakin siis löytyisi, tuonne odottajiin kun en oikein osaa mennä ja toivoisin niin saavani seuraa tällä palstalla.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olin ymmärtänyt väärin tämän lapsettomat...Mutta varmasti me kaikki plussanneet olemme yhtä onnellisia:) Kaikille oikein antoisaa ja mukavaa odotusaikaa:)

Vierailija
22/93 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko positiivinen tuli raskaustestiin 7.8. ja siitä sitten vahvistui tummaakin tummemmaksi viikon kuluttua. La on kuukautisista 27.3. mutta kun kierto on pitkä (taustalla PCO) ja heinäkuun puolessa välissä ei ultrassa näkyny merkkiäkään oviksesta, niin luulen että oikea l.a. on jossain huhtikuun puolessa välissä. Viikko sitten ultrassa ei vielä näkynyt kuin pieni nesteontelo kohdussa, 28.8. on kontrolliultra. En oikein uskalla vielä tuulettaa, kun ei tiedä " onko siellä ketään kotona" .

Melko luomusti alkoi PCOsta huolimatta tämä raskaus, yritystä takana tasan vuosi ja 5 kuukautta ehdin syödä metformiinia. Terolutit ja Clomifenit oli jo ostettu kotiin... Toivottavasti niitä ei nyt tarvitakaan.

Peukut pystyssä meille kaikille,

E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, plussaa tuli aamulla :) ei kyllä vielä aivan ymmärrä, mutta eiköhän se tästä :))

Vierailija
24/93 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken laskemassa tekay.fissä laskettua aikaa hedelmöitymisen perusteella ja sen mukaan näyttäs olevan 19.4. eli kutakuinkin sen pari viikkoa myöhemmin kuin mitä neuvolan täti laski.

Sitä nyt vaan oottas niin kovasti, että aika menis eteenpäin vähintään siihen ens viikkoon, jolloin on se neuvola :) Ehkä pitäs suosiolla varata se aika siihen alkuraskauden ultraäänitutkimukseen...

Vierailija
25/93 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuluksi tänne jotain kirjottelen... Huld@lle tervetuloa mukaan ja isot onnittelut plussasta!On se vaan jännää,et vaikka jo näinkin pitkällä raskaudessa ollaan niin ainakin minulla tulee välillä hirveen epäuskonen olo,että voiko tämä olla totta!Kait sitä kun on tästä niin kauan uneksinut ja tätä toivonut,ei sit voi uskoo et se vihdoinkin on totta!Mutta on tämä vaan niin ihanaa!

Yksikselle peukkuja huomiseen ultraan ja toivotaan että kaveri suostuis nyt niskaansa näyttämään!

Linneallekin onnittelut ultrasta ja pidetään peukkuja pystyssä!

Jokos teillä muilla, kun nyt ollaan jo toisella kolmanneksella menossa, alkaa oireet helpottaan?Mua ei oo nyt muutamaan päivään oksettanu juuri ollenkaan,viimeks taisin yökkäillä pe-vastaisena yönä yövuorossa ollessani..Ja viime yön sain nukkuu ilman et piti herätä pissille!Mut maha kyl edelleen pömpöttää ja on sellanen kovan tuntunen.Mut tiistaina tosiaan neuvola ja sielläpä sitä sit sydänääniä taas kuunnellaan!

Mutta palataan taas!

Catz 14+1

Vierailija
26/93 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huld@lla ruokavalio kuulostaa hyvältä :). Samoin tuo vesijumppa, pitääkin kokeilla, jos tästä joskus pääsee saikulle ja ois vähän ylimäärästä aikaa...

Catzille iloista neuvolakäyntiä ja kerrohan sitten miten meni!

Ei oo tietoakaan pahoinvoinnin loppumisesta täällä. Karvasvesi tulee entistäkin useammin ja harva se päivä joutuu tekemään tuttavuutta WC-pöntön kanssa. Vatsa on koko ajan niin pingottunu, että tuntuu, että se räjähtää. Toissapäivänä kaupassa luontaistuotemyyjä pysäytti kaupan käytävällä ja totes, et sullehan on vauva tulossa ja sit en enää päässytkään eteenpäin, kun tuli luentoa siitä, mitä aineita raskaana olevan pitää saada. Tää vatsa kasvaa ihan älytöntä vauhtia ja ulkoilutakki ottaa jo kiinni vatsan kohdalta. Ajattelin, et pärjään viime talvena ostamallani nahkatakilla tän talven, mut kai se on pakko ostaa joku mammatakki...

Linnea & kumppanit 13+5

Vierailija
27/93 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeekseni huomasin, että viime viikolla kirjoittamani viesti ei ollutkaan täällä pinossa!? Kumma juttu kerrassaan...

Mutta ensiksi tietysti onnittelut ja tervetulotoivotukset Huldalle! Mukavaa kun saadaan lisää ihmisiä mukaan huhtikuisiin. Pysyy keskustelu vilkkaana kun on enemmän osallistujia.

Voih Yksis oli jo töissäkin kertonut. Mulla vieläkin homma tekemättä. Tämän kuun loppuun mennessä täytyy tuo hoitaa pois alta. Sittenhän sen näkee miten tulevien töiden suhteen käy.

Joku kyseli onko oireet helpottaneet. Ainakin pinnan kiristys on helpottanut mukavasti :) Lisäksi pahoinvointi on melkein loppunut, mutta tilalle on tullut ikävä iltapäivästä alkava päänsärky. Aluksi siihen auttaa veden juominen (nestepuutosta ken ties), mutta illalla sekään ei enää oikein auta. Iltaväsymys on ja pysyy, 9-10 välillä on jo vaikeaa pysyä hereillä. Mieliteot suuntautuvat mm. pakastemarjoihin, omenoihin, ruisleipään yms terveelliseen. Mutta joskus tulee kyllä suklaanhimo, vaikka en suklaasta juuri muulloin välitä, enkä edes syö sitä.

Pitäisi alkaa selvittelemään äitiyspäiväraha-asioitakin, että voisiko saada viimeisen 6kk mukaan laskettuna ne. Olisi jonkin verran parempi kuin 2006 tulojen perusteella laskettuna (pitäisi olla suunnilleen 20% korkeammat tulot, että voi ottaa tuon 6kk perusteella). Oletteko jo selvittäneet milloin teillä äitiysloma alkaa? Itse en tiedä vielä. Saatan joutua pitämään jotain lomiakin ennen äitiyslomaa, joten loman alku on vielä hämärän peitossa.

Alona 14+4

Vierailija
28/93 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu tosi kurjassa kunnossa viimeiset pari päivää, kova yskä ja sellainen kurkkukipu ettei pysty syömään ilman särkylääkkeitä. Sain V-pen kuurin eilen angiinaan.

Raskausoireita kuulostelen koko ajan, tuntui että pahoinvointi paheni nyt sairastelun aikana mutta tänä aamuna sitten tuntuikin niiku kaikki oireet ois muka hävinny. Tää on ahdistavaa kun tarkkailee itseään koko ajan ja pelkää pahinta... Vielä pitäis 5 päivää odottaa että pääsen ultraan.

E.

Vierailija
29/93 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan!

Eudokialla oli käynyt vähän samoin kun minullakin, eli lääkkeet olivat tehonneet kaapista käsin :) Mutta hyvä niin.

Kävin tänään ultrassa ja viikkoja on ehkä 6+5, riippuu mistä laskee. Mutta jännitys ei kyllä yhtään helpottanut. Löytyi sikiöpussi ja mikroskooppisen pieni sikiö ja vielä pienempi syke, joka voi kuulemma olla huonolla tuurilla kohdun seinämän jonkun verisuonen sykettä, eli huoh... Kontrolliultra on 1,5 viikon päästä, joten sinne asti pitäisi jaksaa taas olla. Ja pöllö tilasin jo neuvolankin joka on 31.8. eli juuri ennen kontrolliultraa. No, yritän kestää tässä epätietoisuudessa ja olla sitten neuvolassakin mahdollisimman viileänä. Ihan kuin puhuttaisiin jostain muusta kuin minusta. Siis sitähän tässä vaan yrittää, ettei sitten pettymys olisi niin kauhea (kauheahan se on kuitenkin) jos kaikki menisikin plörinäksi.

Oireina on lievä kuvotus aamulla ja illalla. Väsymys on myös iltaisin välillä ylitsepääsemätöntä. Turvotusta on vähän rintavarustuksessa ja iltaisin mahassa. Joten eihän tässä auta kuin toivoa, että oireet olisivat hyvä merkki.

Onko muilla jo iloisempia ultrakuulumisia?

A

Vierailija
30/93 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ajattelin, et mie yritän kuitenkin malttaa siihen " tavalliseen" ultraan asti. Oon koko ajan hokenu kaikessa sanomassani sitä jos-sanaa (yleensä JOS kaikki menee hyvin - sivulauseen yhteydessä) ja näyttää siltä, et ukko alkaa jo siihen kyllästymään, kun on korjannu lauseeni kun-lauseella varustetuiksi. Ehkä se on parempi itekin alkaa vaan uskoa, että kaikki menee hyvin, niin ei ainakaan niin paljon stressaa. Jos asiat on mennäkseen hyvin, niin ne menee ja tässä vaiheessa ite ei kuitenkaan pysty niihin mitenkään vaikuttamaan. (Mie en oo mikään hyvä varautumaan pettymyksiin - hullu lottoaja, joka voittaa viikonloppuna jättipotin...)

Kyllä sitä tulee koko ajan niitä oireita tihrutettuu ja välillä miullakin tuntuu enemmän ja välillä vähemmän. Pahaa oloa on satunnaisesti milloin tahansa (ei joka päivä, mut enenevissä määrin kuitenkin aamulla, päivällä, illalla) ja jotkut ruuat etoo pahasti, esim. vaalea leipä, leikkeleet... Miulla kanssa maha turvoksissa lähes koko ajan ja ukko jo nauroi saunassa kasvaneille rinnoille, kun en normaalisti oo mitenkään todella rintava ja nyt hyvä jos rintaliivit mahtuu päälle. Ja ne on arat! Töissä käyn parin tunnin välein syömässä jotain pientä, koska on niin järkyttävä nälkä koko ajan ja kotia mennessä oon puol kuollut väsymyksestä. Mahasta nipistelee vähemmän kuin viime viikolla.

Alona & Eudokia: No se on ainakin positiivista, että mitä ultrassa onkaan nähty, on kohdussa eli oikeassa paikassa :)

Vierailija
31/93 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Alonastakin pitkästä aikaa!!Mä en oo silleen viel selvitelly noita äippäloma- ja raha-asioita,kun oon aatellu et kerkeepä niitä. Mutta varmaan sit ajankohtaseks tulee kohta nekin!

Mä taisin myös hehkuttaa liian aikasin että olis pahoinvointi vähempänä, sillon sunnuntaina kun kirjottelin viimeksi,niin sitten jo iltalenkillä ollessani oksensin ja reilusti!Että vähän tällaista aaltoilevaa tää taitaa olla,joku päivä parempi ja joku huonompi!Myös mä olen monena iltana jo viimestään kymmeneltä ihan nukahtamispisteessä, varsinkin jos työpäivä takana! Niinkuin Huld@llekin, niin myös mulle maistuu nykyään ihan sikana kaikki hedelmät ja pakastemarjat!

Neuvolakäynti tänään takana ja kaikki kunnossa.Sydänäänet kuului.Paino tippunut pari kiloo,mutta varmaan juuri siitä,että on pitäny kattoo mitä suuhunsa laittaa ja noita hedelmii tullu syötyy sit enempi. Hb oli myös laskussa ja kävinkin hakee apteekista rautaa ja samalla niitä d-vitamiineja.Mutta helpottavaa oli taas kuulla ne sydänäänet!!

Kertoilkaahan taas kuulumisia!

Syysterkuin Catz 14+3

Vierailija
32/93 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,täällä voidaan ihan hyvin..toivon mukaan.Mullahan ei ollu sitä pahoinvointia ollu viel ollenkaan mutta tossa viime viikon lopulla alko ekaa kertaa tuntumaan sellanen öklö olo.Varsinaisesti ei oo oksettanu kertaakaan,paitsi eilen kertaalleen oli kaikista eniten sellanen tunne. Se vaan välillä öklöttää!!Ei tartte välttämättä olla edes mikään haju tai ruoka sitä provosoimassa.Tänään taas ei oo ollu oikeestaan kertaakaan sellasta oloo ja tietty heti aattelen et apua nyt ei kaikki ole hyvin...Onks teillä muilla ollu silleen et on joku päivä/päiviä saattanu olla välis ettei oo ällöttäny...Niinkun sanoit Eudokia,niin tää on rasittavaa kun koko ajan itteensä tarkkailee ja sit miettii kaikenlaista... Mutta jospa tämä tästä.

Te ootte jo käyneet ihan alkuraskauden ultrassa,mulla se on vasta edessä parin viikon päästä,jolloin viikkoja täyttyis 11...Mitenhän sitä jaksaa sinne asti oottaa...voih!!

Mut kertokaahan muutkin noista ällötyksistä!! Ja tsemiä kaikille!

Vierailija
33/93 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun vanhalle piiniskamulle SuviTuulialle vilkutuksia *vilkuttaa*

Pakko kai se on alkaa uskoa tähän vaikka vaikeeta se onkin ja pelottaa että jokin menee vielä vikaan, mutta josko sitä osaisi edes vähän yrittää nautiskella tästä onnesta :)

Takana siis totaalisen pieleen mennyt inssi ¿ huonolaatuiset siittiöt, heikohko limis ja puhjennut folli... mutta plussaksi se kuitenkin muuttui ;) Eli voi se kai sitten onnata näinkin... Kotitestin tein jo maanantaina ja sain vahvan plussan, eka verikoe oli tiistaina ja hCG arvoksi tuli 319 ja nyt perjantain toisessa verikokeessa oli arvo kiivennyt jo 1230. Seuraavana olisi edessä alkuraskauden ultra 6.9. Laskettuaika on laskurin mukaan 29.4. eli saapa nähdä meneekö vielä toukokuulle...

Olo on toistaiseksi ollut ihan hyvä, tissit on ihan sairaan kipeät ja välillä tulee kuvotuksen aaltoja ja toisin kuin monella muulla ovat yöt menneet valvoessa (kai se on tää jännitys).

Eli nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivotaan parasta :)

T.Yksis rv 4+3 (kai)

Vierailija
34/93 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea myös muille uusille plussanneille. =)

Mulla on ollut tässä aika moista draamaa, kun viikko sitten alkoi tulemaan tuhrua jota kesti sitten nelisen päivää. Eka olin tietenkin aivan paniikissa ja soitin klinikalle. Mutta sieltä sain ohjeen seurata tilannetta ja jos tulee kovia kipuja ja vuoto lisääntyy niin sitten päivystykseen. Onneksi tuhruttelu sitten kuitenkin pysyi tosi vähäisenä ja loppui. Niin että ehkä se vaan oli sitä normaalia (niinkuin se kuulemma monilla on) Mutta kun edellinen raskaus meni kesken ja se alkoi juuri tuhruttelulla niin kyllähän tuo säikäytti.

Ensi viikolla jo tiistaina on onneksi se ultra niin siellä sitten nähdään että missä mennään. Neuvolaa en nyt sitten ole vieläkään varannut, kun haluan nähdä ensin miten ultrassa käy.

Edelleenkin harmittaa että täällä Suomessa ei inssien jälkeen oteta noita HCG verikokeita. Olisin niin halunnut tietää omat arvoni. (tuon kesken menneen raskauden aikana asuimme ulkomailla, niin että silloin siellä verikoe oli norm. käytäntö kaikissa raskauksissa)

Hyvää viikonloppua kaikille!

SuviTuulia rv7+1 tai 6+5 (tuokin viimein selvinnee ultrassa)

Vierailija
35/93 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tulla palstalle mukaan. Olin viime viikon torstaina verikokeessa ja tulos oli komiat 410, joten kai sita taytyy uskoa etta raskaana ollaan.

Taustaa sen verran, etta vauvaa olemme yrittaneet parisen vuotta ja huhtikuussa oli eka icsi, josta tuli plussa. Raskaus paattyi kuitenkin todella rajuun keskenmenoon 6. rv:lla. 3.8. oli eka PAS ja plussahan siita pamahti. Jos olen laskenut oikein niin tanaan pitaisi olla 5+3 rv.

Km takia tietysti pelottaa, etta kaikki menee tallakin kertaa pieleen. Joskus olen ihan varma, etta kylla tasta kunnialla selvitaan ja joskus iskee pelko persuksiin, etta tuulimuna tietysti. Eka ultra on 6.9. - sinne asti sita nyt sitten karvistellaan.

Raskausoireita on sen verran, etta jatkuvasti vahan kuvottaa. Tisseissa ei tunnu mitaan vaikka kuinka vaantaa ja kiertaa ja puristaa.

Tosi kiva, etta tallanen huhtikuun jengi on koossa. Voi kun meilla kaikilla menisi jutut nappiin ja voisimme yhdessa nauttia hienosta raskaussyksysta ja -talvesta.

Vierailija
36/93 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekään en oo vielä äitiysloman alkua selvittänyt. Ja kun ei sitä kauheen tarkkaan pysty sit tietääkään mein kohalla, kun luettujen kokemusten perusteella kaksosmammat jää saikulle n. viikolla 26 ja n. puolet synnytyksistä tapahtuu ennenaikasina. Miusta ois kans kiva saada päivärahat viimesen puolen vuoden tulojen mukaan, etenkin kun tänä vuonna tullut kaks palkankorotusta plus indeksikorotus, mut ei taida tulla 20 % silti noista.

Catz kertoi hakeneensa apteekista D-vitamiini- ja rautalisiä. Mitä valmisteita käytät? Mie yritin saada monta kärpästä yhellä iskulla ja ostin Lady vita plus, tms. joka on tarkotettu odottaville ja imettäville äideille. Lääkäri tosin viime viikolla totes, et ei noista koskaan oo osotettu mitään hyötyä olevan, mut ei tosin haittaakaan. No, syönpä kuitenkin, neuvolassa kuitenkin niitä suositeltiin.

Huld@, mie luin joskus jostain lehdestä, et Body Shopin kaakaokosteusvoidestikki ois hyvä raskausarpiin ja niitten ehkäsyyn ja kävinkin tuommosen ostamassa. Ostin tosin samalla kertaa myös kaakaovartalovoin, joka on ollutkin paljon tehokkaammassa käytössä, sen stickin käyttäminen on vaan jotenkin hankalaa...

Täällä kans kovasti nipistelyä alavatsassa. Tänään olin ihan tuntevinani jotain elämääkin siellä, mut mietityttää, et voisko sitä vielä mitään tuntea, kun ne tyypit on vielä niin pieniäkin. Jotkut sanoo, et tuntee tuplien liikkeet jo viikolla 11, toiset taas viikolla 15, jotkut 20+... Ehkä ne on vaan vaihtanu paikkaa keskenään :). Painoa on tullu miulle, ei havaintoa kuinka paljon, kun en oo uskaltanu mennä vaa' alle, mut veikkaus 5 kg?

Linnea & kumppanit rv 14+1

Vierailija
37/93 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, flunssassa taas vaihteeksi... Se oli kyllä odotettavissa kun meidän nuhainen ja yskäinen 4-vuotias on reilun viikon ajan kömpinyt yöllä nukkumaan meidän väliin :/.

Raskauden suhteen tuntuu, että oon ikävässä " välivaiheessa" ; pahoinvointi on helpottanut mutta liikkeitä ei vielä tunnu. -Välillä tuntuu ihan että onkohan sitä edes raskaana?! Seerumiseulan vastaus tuli jo, riskisuhdeluku on 1:2800, mikä on siis " normaali" , hyvä niin.

Äitiysloman alkamisesta puhuin eilen pomon kanssa, laskettiin että 11.3. jäisin äitiyslomalle. Talviloman pidän joko just ennen sitä tai sit ennemmin, vielä en tiedä kun niitä ei ole vahvistettu. Mä oon kans miettiny sitä, että minkä mukaan äitiyspäivärahan lasketan. Viimeksi toimitettu verotushan on sitten v. 2006, silloin olin ekat kolme kuukautta kotihoidontuella ja loppuvuoden täyspäiväisesti työssä. Ja nyt sitten viimeinen puoli vuotta ennen äitiyslomalle jäämistä teen noin 73% työaikaa. Kelassa täytyy varmaan noi käydä sitten joskus laskettamassa, mulla ei ainakaan taivu aivot laskemaan kumpi on kannattavampaa ;).

E. 14+0

Vierailija
38/93 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi-Tuulia, toivottavasti siellä kaikki on kunnossa... onhan tuo alkuraskauden tuhruttelu yleistä, mutta ymmärrän toki että huolestuttaa. Tulethan heti kertomaan ultrakuulumisia...

Hih, watrossilla ja mulla on sama ultrapäivä 6.9. :)

ON: Hassua, mutta pakko oli käydä ostamassa isommat housut ja äitiysrintsikat eilen... kaikki housut ahdistaa kun massu on niin turvoksissa, että sitä saa tosissaan piilotella ja tissit on ihan mielettömät kipeät ja turvonneet... kuppikoko vaihtui jo 80B:stä 85C:hen, eikä tavllisia kaarituellisia liivejä voi kuvitellakaan ¿ ne sattuu...

T.Yksis rv 4+6 (kai?)

Vierailija
39/93 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun porukka lisääntyy! :) Onnea plussista!

Laitoin tuohon torstaina, että pahaa oloa on satunnaisesti, mut eipä oo enää (satunnaisesti). Se on nimittäin jatkunut perjantaista alkaen ja jatkuu edelleen. Ei oo vielä tarvinnu yötä käydä huutelemassa, mut ei siitä kaukana olla. Saa nähä, miten kauan pystyn tätä työkavereilta salailemaan...

SuviTuulia, pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin :).

Linnea 6+2

Vierailija
40/93 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin pitkän viestin ja se katosi! Viesti oli siis tekeillä liian kauan tässä töitten ohessa. No ehkä yritän lyhyesti muistella mitä jo kirjoittelin.

Onnittelut plussista ainakin YksityinenAsia ja watrossi! Lueskelin kesällä lapsettomuuspuolellakin viestejä ja Yksiksen nikki ja tilanne jäi jostain syystä mieleen, joten olikin kiva yllätys kun löydyit täältä pinosta =) Sitkeää sorttia tuo sinun alkiosi kun niin " epäonnisista" lähtökohdista se itsensä jaksoi kasvattaa ja vielä kiinnittyä.

SuviTuulialle pidetään peukut pystyssä huomista ultraa varten. Muilla taitaakin olla ultrat vasta seuraavalla viikolla. Itse sain kontrolliultra-ajan keskiviikkoillalle 5.9. Siihen asti joutuu sitten tarkkailemaan itseään ja oireita.

Etomista on ollut ammuisin ja iltaisin. Perjantai-iltana olinkin ihmeissäni kun oli niin hyvä olo, että pystyin syömään mitä vaan. Mutta ällötys palasi kyllä heti seuraavana päivänä. Joten täytyy uskoa, että jos on oireita niin on myös elämää.

Kun meillä la:t alkavat varmistumaan ja päästään näistä alun piinaviikoista eroon, niin pitäisikö tehdä joku lista meistä? En osaa tehdä mitään värillisiä tai muitakaan kommervenkkejä, ellei joku osaa neuvoa? Mutta katsotaan sitä sitten vähän myöhemmin.

-A-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi