Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤ LA huhtikuussa -08 ¤

10.08.2007 |

Onko täällä ketään muuta jolla olis LA huhtikuussa?

Varmaan hoitoja on tehty heinäkuussa humattavasti vähemmän, joten ei meitä ehkä montaa ole, mutta jos löytyisi edes joku jonka kanssa jakaa tämä uskomaton tunnekuohu ja toivonmukaan 9kk matka. =)

Itsellä la siellä huhtikuun puolivälin paikkeilla, 11.-14.4. riippuen lasketaanko viimeisistä menkoista vai inssin tekopäivästä. Ultra-ajan sain tänään varattua 28.8. ja siihen asti jännätään tosissaan että kaikki olisi hyvin. Yhden km kokeneena sekin hieman kummittelee mielessä, olen kuitenkin päättänyt olla murehtimatta ennenkuin jotakin murehtimisen aihetta ilmenee.

Oireita ei kovin paljoa ole, mutta jotain kuitenkin. Rinnat tuli aroiksi jo useamman päivän ennen plussa testiä ja ne on edelleen tosi arat, tuntuu että kipeytyy vaan lisää ja välillä oikeen tosissaa sattuu. Pahaaoloa ei varsinaisesti ole ollut, mutta parina aamuna ennen aamupala on kyllä ollut sellainen ällö olo ja jotkun voimakkaat hajut on saanut ällötystä aikaan (esim. tupakkatuotteet kaupan kassalla).

Nyt tästä sitten vaan pitäisi sinnitellä päivä kerrallaan ja eka etappi olisi tuo kuun lopulla oleva ultra.

Toivottavasti meitä huhtikuisiakin siis löytyisi, tuonne odottajiin kun en oikein osaa mennä ja toivoisin niin saavani seuraa tällä palstalla.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih...siis ihanaa LinneaBorealis!!Kaksoset!!!Miten upeeta!Myös mä täällä tippa linssissä luin kirjotustasi!!Melkonen totuttautuminen siihen ajatukseen että masussa kasvaakin kaksi pikkuista yhden sijasta, mutta aivan mahtava uutinenhan tuo oli!!

Alona - Miten sun np-ultra meni,eikös sekin tänään ollut??

Mulla vielä reilu viikko jännäämistä...mä olen muuten myös huomannut että iltaa kohden toi maha jotenkin turpoaa enempi!Ja nälkä senkun kasvaa iltaa kohden!!

Terkuin Catz 11+0 (iik!!)

Vierailija
82/93 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli ihan kylmät väreet kun luin Linnaean viestiä. Aikamoinen uutinen ja yllätys on teitä eilen kohdannut! Siinä onkin varmasti sulateltavaa, onhan kaksosraskaus ja elämä kaksosten kanssa vallan erilaista kuin yhden kanssa. Muutamilla ystävillä on kaksosia, joten olen sivusta seurannut ja oppinut millaista elämä kahden vauvan, taaperon tai uhmaikäisen kanssa on =) Mutta tuplasti onnea teille uudesta yllätysperheenjäsenestä, joka aivan salaa lyöttäytyi teidän matkaanne!

Eilen oli minullakin np-ultra ja kaikki oli kunnossa. Turvotusta oli 0,9mm ja koko vastasi viikkoja. Tosin hyppäsin kolmella päivällä eteenpäin laskuissa. Panikoin edellisenä iltana ultraa ja yölläkin nukuin jotenkin huonosti, mutta äitiyspolille päästyäni jännitys katosi ja tuli jostain syystä luottavinen olo. Tuli vaan elävästi mieleen edellinen visiitti samassa paikassa (kun menin synnyttämään viimeksi), joten ehkä siitä tuli se olo, että kyllä kaikki on nytkin kunnossa. Ihmeellistä, mutta ultran jälkeen tuli kauhea malttamattomuus ja teki mieli päästä jo synnyttämään ja saada se lapsi jo oikeasti kotiin =). Ekassa raskaudessa en osannut ajatella ja kuvitella koko synnytystä etukäteen millään tavalla enkä varsinkaan osannut ajatella ollenkaan aikaa synnytyksen jälkeen. Ja hassua, että nyt juuri odotan niitä innolla.

Enkä muuten kertonut esimiehelle vielä raskaudesta. Päätin olla hiljaa vielä jonkun aikaa ja katsoa millaista työsopimusta mulle tarjotaan. Epäilen nimittäin vahvasti, että tuleva työsopimus olisi lyhyempi jos ilmoittaisin raskaudesta. Siksi olen nyt itsekäs ja ajattelen vain omaa etuani tässä. Määräaikaisen elämä ei aina ole helppoa.

Viikonloppuna voisi kertoa vanhemmille ja sitten kavereillekin laajemmin. Ihanaa kun on vihdoin vähän luottavaisempi ja varmempi olo tästä raskaudesta.

Neuvolaan pääsen jo torstaina ja rakenneultra-aikakin tuli jo marraskuun lopulle sovittua. Kun nyt vaan aika kuluisi nopeasti.

Alona 11+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Alonallakin oli kaikki kunnossa! Entä Tuskamuikkunen, saitteko äänet kuuluviin?

Myö ollaan ehkä jo siitä ensimmäisestä shokista toivuttu, yön yli nukkuminen auttoi kummasti ja alkaa jo pikkuhiljaa sisäistämään, et kaks tyyppiä siellä on. Toin töihin ultrakuvat mukaan, jotta voin niitä möllötellä päivisin. Työkavereille kerroin samalla. Nyt on sit taas uusia ajatuksia tuosta kaksosuudesta herännyt: kaikkea pitää olla tuplasti, mummo saa pistää sukkapuikot suihkimaan tuplatahtiin, jännittää mahutaanko autoon... Vaihdettiin vasta keväällä auto uudempaan, iso farmari tosin, mut ens keväänä siihen pitäs mahtua kaks aikuista, kaks lasta turvakaukaloineen ja tuplarattaineen, kaks isoa koiraa ja tietysti kaikki matkatavarat, minne sitten meneekin. Tiukille menee.

Tänä aamuna käytiin lääkärin luona tutkimuksessa ja samalla kuunneltiin sydänääniä. Pariin otteeseen saatiin kuulumaan, mut ei niistä tiedä kuunneltiinko yhtä vai kahta vauvaa ja kumpi kummallakin kerralla... Sataaseittemääkymppiä sydän jyskytti! Viikoilla kuulemma mennään nyt sitten sen isomman tyypin mukaan. Uusi la on 15.4.

LB + co 11+0

Vierailija
84/93 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan vihdoin palattu reissusta ja muutettu ja vihdoin viimein saatu nettikin taas toimimaan :) Kummallista miten orvoksi nykyimmeinen itsensä tuntee kun joutuu olemaan muutaman päivän ilman meiliä, nettiä ja telkkaria... Mutta ihanaa olla uudessa kodissa ja tavaratkin alkaa jo olla paikoillaan, ja kyllä en nostellut yhtään mitään muuttaessa ja purinkin ihan vaan hiljakseen ja lepäilin aina välillä.

Suvituulialle lämmin halaus *halaa* ja pahoittelut... on se vaan niin epäreilua. Voimia ja jaksamista...

Eudokialla on pian jo np-ultra, oliskohan ne sun alavatsakivut kohdun kasvukipuja? Mullakin on kyllä aina iltaisin vatsa tosi turpea, kova pallo ja silloin myös kipuilee...

Ihana nikki, Tuskamuikkunen ¿ taidan heti ristiä sut Tuskikseksi jos vaan sopii... Toivottavasti siellä on kaikki hyvin tiputtelusta huolimatta ja sydänäänet kuuluvat :)

Alonan gallupiin vastauksena, että molempien vanhemmille ja meidän lähimmille ystäville on kerrottu ¿ muiden kanssa odotetaan että 12 viikkoa on täynnä... Ihanaa, että ultrassa kaikki oli hyvin, nyt vaan nauttimaan raskaudesta. Varmaan teet ihan oikean ratkaisun, kun jätät töissä vielä kertomatta.

Linnea, onnittelut kaksosista, kyllä siellä mahtaa olla mieli myllerryksessä.

Catzille vilkutuksia ja onnea lähestyvään ultraan... ja vilkutuksia myös kaikille niille, jotka jäivät mainitsematta *vilkuttaa*

(.) Täällä kaikki hyvin, toinen ultra oli viime keskiviikkona (rv 8+2) ja siellähän se meidän papu kasvoi ihan käyrillä ja näytti jopa vilkuttavankin... huomenna on ensimmäinen lääkäri ja kyllä vähän jännittää, onneksi lääkäriä voi aina vaihtaa jos ei kemiat käy yksiin ja tietty tärkeintä olisi, että pavulla on kaikki kunnossa. Vointi on suorastaan huolestuttavan hyvä, vähän on alavatsakipuja ja tissit on edelleen hellänä, mutta en kyllä ihan oikeasti voi väittää kärsiväni pahoinvoinnista... valkosipulia meillä ei enää saa syödä (jo pelkkä ajatus sen hajusta saa mut voimaan huonosti) ja Mainen kuuluista hummerit jäi kyllä tällä erää syömättä.

T. Yksis ja papu rv 9+1

Vierailija
85/93 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksis: Hyvä, et sielläkin kaikki kunnossa! Miulla vielä valkosipuli maistuu, mut yleensä niin paljon rakastamani grillattu/paistettu kana on saanu kyllä lähtöpassit mein keittiöstä. Toissa viikolla kyllä meni vielä ihan hyvin, mut viikonloppuna tehtiin ja voi luoja sitä kamalaa hajua ja ajatusta sen syömisestä! :)

Linnea & co 11+2

Vierailija
86/93 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että Alonan piskuisella on kaikki hyvin! Iloinen yllätys myös toi päivien lisääntyminen:) Minäkään en suosittele töissä kertomista vielä, ystävälleni kävi todella huonosti kun meni rehellisyyttään asian paljastamaan aikaisessa vaiheessa - toinen, huomattavasti sopimattomampi ja epäpätevämpi mieshenkilö vei sitten tarjolla olleen vakkaripaikan.

Yksis, tervetuloa taas remmiin verkon ääreen ja onnea uuteen kotiin! Joko tuntuu kodilta vai vieläkö tuntuu vieraan kodin tuoksu? Juu, saat toki ristiä mut Tuskikseksi, se onkin helpompi:)

Eudokiasta ei ole kuulunut moneen viikkoon, onkohan kaikki siellä suunnalla ihan kunnossa? Meillä pitäisi eudokian kanssa olla np-ultra peräkkäisinä päivinä.

Linnea, teille melkeinpä suosittelisin tila-autoa! Erityisesti niille keikoille, jossa koko poppoo koiria myöten pitäisi saada kyytiin:) Meidän perheessä (lapsuuskodissa) on aina ollut joku Chrysler-tyyppinen tila-auto, ja se on ollut ihan korvaamaton. Hirveetä vauhtia sykki sun vauveleilla, ihanaa että sait äänet kuuluviin!

Mä kävin tosiaan maanantaina siskolla kuunteluttamassa, mutta emme saaneet ääniä kuuluviin kaiken sen jär-kyt-tä-vän suolistomurinan alta! Oikein nolotti ja nauratti. Mua lohdutti kuitenkin se, että doppleri näytti sydänäänet aina silloin ku liikuttiin lähimaastossa: 132:a sykki. Että toivetta elämästä on edelleen:) Aamuoksentelua on ollut tälläkin viikolla ja muutkin oireet edelleen päällä, joten niidenkin suhteen rauhallisin mielin. Parina viimeisenä päivänä masu on ollut ihan pömppiksenä jo aamusta lähtien, tuntuu tosi hassulta. Jääköhän se nyt jo pysyväksi?

Sain tällä viikolla kutsun kättärille np-ultraan 15.10 ja rakenneultraan marraskuussa. Mulla on tosin Femedasta jo varattu 10.10 se erityistarkka np-seulonta ja pohdinkin että pitäisikö tuo kättärin ensimmäinen aika perua. Sisko oli kuitenkin vahvasti sitä mieltä ettei missään nimessä, jos on jotain aihetta jatkotutkimuksiin niin sitten kättärin lähetteellä pääsee suoraan ja paljon halvemmalla. Mutta onkohan siitä haittaa, että ultrailee liian usein? Tohon tulee vain viisi päivää väliä... Onko teillä kokemuksia tai parempaa tietoa? Käyttekö kaikki itse julkisella np:t? Haluaisin mennä tuohon Femedan tutkimukseen, sillä siinä on 90 %:n tarkkuus kun julkisella on vain 50-60 %.

Tulipas pitkä sepostus, nyt pakko palata töiden ääreen (/0\)

Pirteää loppuviikkoa ja viikonloppua, kertoile Alona reaktoista kun olet kertonut hyvät uutiset vanhemmillesi.

Tuskis 10+3

Vierailija
87/93 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän galluppia alkuun... oletteko jo puhuneet isyyslomasta tai kumppanin vanhempainlomasta synnytyksen jälkeen? Mikä on teidän puolisoiden kanta? Mä olin ihan ällikällä lyöty kun mies ilmoitti yrittävänsä pitää 1 ½ - 2 kk isyyslomaa... Ihanaa, mahtavaa!

Linnea, mikäköhän siinä kanassa on, kun en minäkään sitä enää syö... ennen tuli syötyä paljonkin kanaruokia, mutta nyt ei maistu yhtään...

Tuskis, kyllä me aletaan jo vähitellen sopeutua uuteen kotiin ja ihanaahan se on kun on enemmän tilaa ja saatiin vielä hulppeat lenkkimaastotkin kaupan päälle. Kyllä mäkin varmaan nuo molemmat ultrat pitäisin, eihän siitä ultraamisesta mitään haittaakaan ole (ainakaan tietääkseni) ja onhan mullakin takana jo kolme ultraa, ihanaahan se vaan on päästä masuasukkia katsomaan :)

Huiskutuksia muillekin huhtikuisille...

Täällä takana ensimmäinen lääkärintapaaminen ja päätin sitten samoin tein vaihtaa lääkäriä, kun meidän kemiat ei ollenkaan menneet yksiin ja se eilinen lääkäri oli niin kiireinen ja muutenkin jotenkin tyly... Onneksi täällä saa itse valita lääkärinsä :) np-ultra on 8.10. ja seuraava lääkäri 17.10. Meillä vakuutusyhtiö tarjoaa ilmaiseksi ohjelman, jossa saa 24-h puhelinnumeron erikoissairaanhoitajalle, jotta voi soittaa ja kysyä jos on huolia ja sen mukana tulee sitten muutakin infoa ja oma nettisaitti sun muuta... oli aika kiva yllätys :)

T.Yksis & papu 9+3

Vierailija
88/93 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies jo lapsettomuusaikana kertonut halunsa jäädä koti-isäksi, mut kyllä meillä tällä hetkellä on vahvasti semmonen ajatus, että se oon mie, joka viettää pääosan vanhempainvapaasta kotona. Meillehän tuplien myötä tulee siihen vielä se 60 ylimäärästä arkipäivää ja suunnitelmissa oli, että mies pitäs isyysvapaan, sit miun äitiys- tai vanhempainvapaan aikana sen ylimääräisen 60 arkipäivää ja vanhempainvapaan lopusta sen 12 päivää, jolloin saa sen ylimääräsen pari viikkoa isäkuukaudeksi.

Tuskis: Kyllä mie ainakin haluisin mennä jokaisessa mahollisessa tilanteessa vauveleita kattomaan! Myö käydään julkisella puolella, aluksi Hyvinkäällä, mut lääkärin mukaan tuplien kohdalla saattaa olla hyvinkin mahollista, et meit ohjataan sieltä Naistenklinikalle.

Yksis: Mie vaihtaisin kans samantien lääkäriä, jos ei miellyttäis. Meillä oli ihan kiva lääkäri, mut sitä ei nähdä varmaan enää kuin kerran, kun tuplien johdosta ne lääkärin tapaamiset hoidetaan muualla kuin neuvolassa. Neuvolan täti meillä on ihana! :)

Viimesen viikon aikana alkanu vähän tuntumaan siltä, et tuo pahoinvointi ei ookaan laantumassa, vaan päinvastoin. Alaselkäkivut ei oo kadonneet mihinkään ja jopa taas eilen huomasin uuden oireen: oikean puoleisesta rinta oli nännin kohdalta vaalean möhnän peitossa, eli näyttäs siltä, et alkaa pikkuhiljaa maitoa kehittymän.

Linnea & co 11+3

Vierailija
89/93 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olla vielä mietitty loma-asioita, mutta hyvä että toitte nyt esille - tänä iltana voisin vaikka ottaa kotona keskusteluun :) Ajatella, jos voisi vielä yhdistää isyyslomaa ja kesäloman, niin siinähän olis ihanasti aikaa harjoitella ja opetella yhdessä kotona koko perhe.

Joo, kyllä mä sitten taidan mennä kumpaankin ultraan. Jossain keskustelussa vaan pohdittiin sitä, että liiallisesta ultraamisesta saattaa olla vaaville jotain vahinkoa.

Linnea, pääset sitten ostelemaan ekoja liivinsuojuksia:) Onpa hassua, jos tuo on itselläkin edessä noin pian.

Ihanaa Yksis, teidän asuinpaikka kuulostaa loistavalta! Samoin tuo 24h sairaanhoitajapalvelu. Missäpäin te asuittekaan, muistanko oikein että Jenkeissä jossain? Olen itse asunut vaihdossa Michiganissa ja myöhemmin Ohiossa.

Huomasitteko eilen lehdessä jutun siperialaisnaisesta, joka synnytti lähes 8-kiloisen tytön?! Herranjesta se mukula oli valtava punkero toisen vastasyntyneen rinnalla. En voinut lakata tuijottamasta kuvaa...

Nyt palaveriin!

Tuskis ja pikulainen 10+4

Vierailija
90/93 |
28.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut vilskettä täällä pinossa kun pariin päivään ollut täällä käynyt. Tervetuloa Yksikselle takaisin linjoille ja onnea uuteen kotiin. Kyllä lääkärin vaihto kannattaa kun se teillä on noin helppoa. Ekassa raskaudessa on mukava saada jokapuolelta asiaankuuluvaa tukea ja empatiaa. Itsellä kun on toinen tulossa, luottaa omiin tuntemuksiin enemmän eikä kaipaakaan niin paljon sellaista ulkopuolista tukea. Tietty jos jotain ongelmia tulee niin sittenhän asia on ihan eri.

Kyllä meillä jonkinlainen isyysloma on varmaan miehellä tulossa ja toisaalta kesälomakin tulee siihen aika pikkuvauvavaiheeseen, niin siinä ne sitten varmaan ovatkin. Kun on ihan itsensä palveluksessa vaan, niin ei tietty voi lakisääteisiä pitkiä aikoja kotona olla, mutta tilanteen mukaan tietysti voi olla pienempiä pätkiä useamminkin.

Linnaealle vaan vinkiksi, että emme mekään meinanneet mahtua yhden vauvan kanssa tavalliseen farmariin aina kun mökkeilemään lähdettiin. Eikä ole edes koiria... Mutta kyllä hätä aina keinot keksii jos ei heti ole resursseja isoon tila-autoon.

Yritättekö muuten saada selville sukupuolta etukäteen? Mulla olis kova kiinnostus saada tietoon kumpi on tulossa =) Yritän kysellä seuraavassa ultrassa jos suostuvat kertomaan. Tai sitten menen yksityiselle kyselemään jossain vaiheessa... 4D:kin olisi hyvä vaihtoehto tuohon asiaan. Täytyy miettiä.

Viikonloppuja kaikille!

-Alona 12+1- Ihanaa olla yli 12 viikon...

Vierailija
91/93 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin vahva aikomus saada sukupuolet selville niin ajoissa kuin mahdollista. Muutenkin joutuu kaikkea ostamaan tuplasti, niin helpottas, jos ees sukupuolen tietäis. Samaa sukupuoltahan nuo tosin on kumpainenkin, se tiedetään jo.

Myö käytiin jo pinnasänkyjä hommaamassa. Ajattelin, et oon kauheesti etuajassa, mut kun pinnasänkyjen myyjän kanssa haastelin (hänelläkin tuplat), niin oli vaan sitä mieltä, et ehdottomasti kannattaa hommata ajoissa, koska parin kuukauden päästä ei välttämättä pääse ees liikkumaan.

Mites muut ootte voineet? Nyt on sit meillä vahvistettu, et vauvamasu näkyy jo muillekin... Muuten mennään samalla linjalla kuin aiemminkin, selkäkipuja ja pahoinvointia. Meillä on suku menny ihan sekasin kummankin puolella, kun on tuplista saanu kuulla.

Linnea & co 11+6

Vierailija
92/93 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskamuikkunen: Hyvin täällä kaikki on, tietääkseni ainakin! Tämä laiskuus ja väsymys vaan vaivaa...

LinneaB:lle tuplaonnittelut! Minäkin muuten käyn Hyvinkäällä ultrat ja tod. näk. synnytänkin.

Viime viikon tiistaina kävin ekassa neuvolassa, en muistanutkaan että sellainen kauhea määrä kaikenlaista lippua ja lappua pitää täytellä. Tämä terveydenhoitaja jää eläkkeelle, niin että seuraavalla kerralla on eri ihminen ja yllätysyllätys -hän on raskaana ja jää pian minun seuraavan käynnin jälkeen äitiyslomalle :D Että saapa nähdä kuka siellä sitten loppujenlopuksi vastaanottoa pitää, vai pitääkö itse itsensä tutkia ;)

Pahoinvointi on jatkuvasta kuvotuksesta muuttunut yhtäkkiseksi yökötykseksi. Ei ole kivaa tämäkään, mutta jospa alkaisi kohta mennä pahoinvoinnit ohi.

1. seula UÄ on mulla jo tän viikon perjantaina, jouduin sitä vähän siirtämään. Oon kyllä jo töissä parikin kertaa kohtuun kurkkinut ja ihana pieni ihmisenalku siellä elelee <3.

E. rv 11+3

Vierailija
93/93 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alona, kyllä me ihan ehdottamasti halutaan tietää kumpi sieltä on tulossa... meillä on molemmilla vahva tunne, että poikahan se sieltä, mutta saas nähdä... täällä alustavaa arviota sukupuolesta tarjoillaan jo rv13 tietämissä. Lääkäri meni vaihtoon, en todellakaan halua noin epäempaattista ja kiireistä lääkäriä ja kun vielä soitin perään kysyäkseni kysymyksen oli kohtelu taas todella tylyä...

Linnea, hurjaa jos maitoa alkaa näin varhaisessa vaiheessa erittymään... ei muuta kun kauppaan hakemaan liivinsuojuksia. Täällä ei vielä moista ole näkynyt, mutta rintaliivejä on kyllä saanut ostella kun vanhat ei mene päälle... Mun on pakko tunnnustaa, että meilläkin on pinnasänky jo odottamassa (laatikossa tosin kokoamatta) ja koska yhdellä tutulla on myynnissä Stokken tuoli, taitaa meillä olla kohta sellainenkin.

Tuskis, joo jenkkilässähän me ollaan... täällä kauniilla länsirannikolla, meren ja vuorten ympäröimänä :) Hyvin ollaan viihdytty ja onhan täällä jo vierähtänyt aika monta vuottakin.

Huiskutuksia ja vilkutuksia kaikille muillekin :)

ON: Eipä tänne mitään kummempaa... sisätutkimuksen jälkeen oli tuhrua muutaman päivän ja meinasin tietty saada sydänhalvauksen, mutta se onneksi sitten hiipui... vatsa on iltaisin ja jo iltapäivisinkin melkoinen pallo ja saa kyllä jo tehdä töitä kätkeäkseen masun töissä... np-ultra ja veriseula ovat ensi maanantaina ja niitä tietenkin odotellaan sormet ja varpaat ristissä, seuraava lääkäri (nyt uusi lääkäri siis) on 17.10. ja osoittautuu toivottavasti mukavammaksi... Maagiseen rv12 saavuttamiseen on yllättäen enää lyhyt matka, toivottavasti kaikki menee hyvin... Tänään aloitan prenatal joogan, tekee hyvää kipeälle selälle ja on muutenkin taas ihanaa päästä joogaan.

Yksis ja papu rv10+1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi