Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummityttöni ei vieläkään ole onnitellut, vaikka vauva jo puoli vuotta

Vierailija
06.08.2007 |

Kummityttöni, nippa nappa aikuinen, ei ole vieläkään onnitellut perhettämme vaikka meille syntyi jo kevättalvella vauva!

Harmittaa ihan, sillä itse olen aina muistanut tytön kaikki syntymäpäivät ja laittanut joulukortit ja pääsiäiskortit 18 vuoden ajalta. Valmistujaisiin laitoin 50 euron lahjakortin keväällä. Mutta hän ei ole edes onnittelukorttia laittanut. Varsin hyvin tietää, että vauva on syntynyt.

Asuu eri paikkakunnalla kylläkin, mutta eihän se onnittelukortin laittoa estä. Vai onko teidän mielestä vauvan äidin kummilapsi liian kaukainen, turhaanko odotan onnittelua?

Muita onnitteluja on kyllä tullut pilvin pimein, mutta jotenkin sitä olisi odottanut että sellainen jota itse on kohta 20v onnitellut joka käänteessä, muistaisi nyt itsekin onnitella.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niiiiiiiiiiiiiiiiiin kaukana omasta elämästä, ei se ole todella tajunnut että vauva on Onniteltava Asia nr 1.

Ota herne pois sieraimesta.

Vierailija
2/7 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsellinen on mun mielestä ap, joka ylipäätään odottaa jotain onnittelukortteja. Kyllä mulle vauvojen syntymät on olleet niin suuria ihmeitä, ettei mua oo yhtään kiinnostanut, onko jotain kortteja tullut. Musta sellaiset on niin rahanhukkaa. Mitä merkitystä on jollain valmiskortilla, johon on nimet kirjoitettu alle. Mutta joo, olen huomannut, että niitä on tapana lähetellä, ja olen niitä itsekin lähettänyt sen jälkeen, kun oman ensimmäisen lapseni sain. Mutta sitä ennen en kyllä älynnyt yhtään korttia lähettää. Läheisiä vauvoja olen kyllä käynyt katsomassa ja vienyt viemisiä. Mutta jos joku nyt mullekin on loukkaantunut, jos on mielestään ansainnut minulta onnittelukortin, enkä ole älynnyt sitä lähettää, niin aika olemattoman varassa on silloin ollut ystävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni syntymän johdosta saadut kortit ovat kyllä tallella, mutta en kyllä yhtään muista keneltä ne ovat. Pitääkin varmaan käydä tarkistamassa, nyt kun tiedän että asia on niin kovin tärkeä.

Itse en ole lähettänyt yhtä ainoaa korttia tuttavilleni lapsen syntymän johdosta.

Vierailija
4/7 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli sinulle sitten noin suuri homma lähettää ne onnittelukortit kummitytöllesi.

Hän on edelleen sinun kummityttösi, ei toisinpäin.

Vierailija
5/7 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan on kohteliasta onnitella, mutta ei se välttämättä tule mieleen tuon ikäiselle, ainakaan kortin postittaminen, ja ainakaan jos et ole hänen omaa kaveriporukkaansa.

Vierailija
6/7 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestin olisit voinut saada. Älä nyt tuollaisesta pahoita mieltäsi, hänellä on omat juttunsa, ei hän ole sinulle mitään velkaa.

Vierailija
7/7 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yleensä lähetä mitään muitakaan kortteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä