Voiko lavatansseista löytää elämänsä rakkauden?
Kommentit (19)
Mistäpä ei voisi löytää? Vaan jos en olisi eläkeikäinen, etsisin nykyisin ensisijaisesti jostain muualta.
Opettele nykytanssit, kädenali, kädenyli, voltti sinne ja toinen tänne.
Sellasta se nykyään lavatanssit on.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan perinteisiä tangomiehiä.
Voi toki.
Auttava tanssitaito on eduksi. Siisti, tuoksuton ja selvinpäin auttaa vielä enemmän. Eikä se rakkaus ehkä tule vastaan ekalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä ei voisi löytää? Vaan jos en olisi eläkeikäinen, etsisin nykyisin ensisijaisesti jostain muualta.
Yritätkö sanoa että tanssimassa käy vain eläkeikäiset? Olet kyllä aika väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Tanssimassa käy paljon ihmisiä jotka eivät noita hallitse, Protanssijat on sitten ihan oma lukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki.
Auttava tanssitaito on eduksi. Siisti, tuoksuton ja selvinpäin auttaa vielä enemmän. Eikä se rakkaus ehkä tule vastaan ekalla kerralla.
Kyllä mä osaan tanssia. Täytyy olla vain munasuojat jalassa jos astuu vahingossa daamin varpaille.
Ennen vanhaan usein löydettiin juuri sieltä.
Raimo ainakin löysi. Tai siis kaksi tuntemaani Raimoa on löytänyt vaimon lavatansseista.
Mä löysin.Suosittelen osallistumaan tanssikursseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sanoa että tanssimassa käy vain eläkeikäiset? Olet kyllä aika väärässä.
ei, vaan tanssimassa käy nykyään suorittajat. parinlöytäminen sieltä loppui samaan aikaan kuin ryyppääminen. nykyään siellä ollaan selvänä ja se ei tunnetusti auta suomalaisia pariutumaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä maalla asuvien kavereideni kanssa joskus lavatansseissa ollut ja on siellä toki nuoriakin. Vaan täällä Helsingissä keskittäisin hakuni johonkin muualle. Etenkään kun en pidä lavatansseissa soitettavasta musiikista.
Lavatansseissa käyvät maanviljelijät, jotka etsivät pikaa tilalleen. Eli nainen hoitaa kodin, lapset ja tekee vielä tilan työtkin. Työntekijäähän sinne kaivataan. Ei ole naiselle yhtään hyvä diili eli kiertäisin lavatanssit kaukaa. Voi kai sinne lavalle joskus joku eläkeläispariskunta eksyä. Ei kai siellä nuoriso ole käynyt enää 50 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä maalla asuvien kavereideni kanssa joskus lavatansseissa ollut ja on siellä toki nuoriakin. Vaan täällä Helsingissä keskittäisin hakuni johonkin muualle. Etenkään kun en pidä lavatansseissa soitettavasta musiikista.
Ei siellä käy kuin peräkammarin pojat äitinsä kanssa. Juhannuksena voi olla muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa käyvät maanviljelijät, jotka etsivät pikaa tilalleen. Eli nainen hoitaa kodin, lapset ja tekee vielä tilan työtkin. Työntekijäähän sinne kaivataan. Ei ole naiselle yhtään hyvä diili eli kiertäisin lavatanssit kaukaa. Voi kai sinne lavalle joskus joku eläkeläispariskunta eksyä. Ei kai siellä nuoriso ole käynyt enää 50 vuoteen.
Kehoittaisin päivittämään tietosi =) Saatat hämmästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei, vaan tanssimassa käy nykyään suorittajat. parinlöytäminen sieltä loppui samaan aikaan kuin ryyppääminen. nykyään siellä ollaan selvänä ja se ei tunnetusti auta suomalaisia pariutumaan.
eri
Tai toisin sanoen: paritanssiminen on nykyään pelkkä harrastus, sieltä ei haeta seuraa.
Kaupan juomaosaston kaljalava-tansseista löytää varmemmin. Sinne vain bongailemaan sellaisia möhömahaisia demariakkoja, jotka nostelee kaljalavoja kärreihinsä ja jotka sieltä sitten irtokarkki-osastolle päälleen karkkilaareihin sukeltavia akkoja jallittamaan. Sellaiset saa mukaansa jallitettua joko irttari-pussilla tai suklaalevyllä houkuttelemalla.
Tuollaisen ponttoonin jallitaminen on yhtä helppoa kuin lapsen lyöminen :D Se on niin helppoa että sen pitäisi olla rikollista :D
Voi. Jos sinnittelee siellä kylmällä ja sateisella lavalla hyttysten syötävänä tarpeeksi kauan. Mikä kumma, että tanssilavat ei nykyään enää vedä, vaikka 50 - luvulla oli kova juttu?