++++SUURPERHEODOTTAJAT VIIKKO 32++++
Kommentit (56)
Soffala: miten olet oppinut maalaamaan tauluja? Oletko käynyt jonkin kurssin vai onko sulla sellainen ammatti? Mä olin nuorena aina kesäisin Suomenlinnassa maalauskoulussa ja musta piti tulla isona taiteilija mutta haave jäi kauemmaksi kuin uskoinkaan. Ihanaa kun voit jo paremmin.
Nuttu: Ihana perinne teillä tossa kastemekossa mulla oli juuri sellainen tarkoitus että meilläkin olisi ollut tälläinen kiertävä mekko mutta kun meidän esikoiselle mun äiti pakotti mun vanhan kastemekon joka sitten kastetilaisuudessa huomattiin olevan rikki useammasta kohdasta ja siitä suuttuneena mä sitten toista varten ostin hääpuku silkkiä ja hääpuku pitsiä joista teetätin ompelimossa aivan ihanan todella pitkän mekon sen pituus kaukaa-aukosta on yli kaksi metriä. No käytännössä se laahus on tosi epäkäytännöllinen ja sitä saa käsivarren ympärille kirtää useamman kerran, sitten tämä ompelija teki tosi lyhyen vetoketjun taakse jolloin se on myös hankala pukea lapselle.
Sitten se likaantui kerran jolloin vein sen ensin kemialliseen pesuun pesulaan mutta ei siitä puhdasta tullut joten laitoin sen rohkeana pesukoneeseen no se hääpukusilkki kesti hyvin mutta se pitsi kutistui tosin ei se pahalta silti näyttänyt ja puhdasta tuli.
no kerran mun tyttö varasti sen leikkeihin ja hän kastoi naapurin kissaa kaverinsa kanssa jolloin se kissa ampaisi puku päällä siinä vesi kohdassa kuin salama ja raahasi sitä pukua hetken mukanaan ennen kuin vapautui siitä.
No sitten kun taas silmä vältti niin mies järjesti naapurin koiran ristiäisiin lainaksi sen kastemekon kun hän luuli että se on jo eläinten käyttöön tarkoitettu.
Eli jos nyt saisin valita niin lyhyt puuvillaa tai pellavaa tai puuvilla pellavaa yksinkertaisesti ommeltu mekko jonne voisi helmaan kiinnittää ihania kangassydämmiä joissa olis kirjailtuina lapsen nimi ja syntymä vuosi. Niin helppoa se on olla jälkiviisas.
Neronja : En ole minäkään helleihmisiä. Yritetään kestää.
Risella : sulla on kyllä h-hetki jo tosi lähellä, enkä tosiaan usko että voisi yöli lasketun ajan mennä eli ties vaikka lähtö tulisi hyvinkin pian.
Omppis: Sä olet ihailtavan hyvä noissa ovis jutuissa ja jos sä kerran sanot että sen perusteella tulisi poika niin mä uskon kyllä sua sata prosettisesti. Sulla on paljon tieteelisempi teoria pohjana kuin mulla. (hahhhaaaa)
Lumina: Teille tulee tosi hyvät lomat kun aloitatte koulun näin aikaisin mullakin lapset jo hinkuu kouluun ja olisin mielellään ottanut ne päivät talvesta.
Pistäkää nyt muutkin koulun alkamispäiviä tänne olis niin kiva katsoa miten paljon ne eroaa meidän 15.8 alkavasta koulusta.
Annlinn
En ole opiskellut maalausta. Se on vaan sellainen harrastus. Olen aina ollut hyvä piirtämään ja maalaamaan ja kun muutimme isompaan taloon niin täällä on tilaa maalailla ihan tauluja. Ennen siis piirtelin vain. Ihan siis itselleni vain niitä maalaan. Seinät meillä on vielä aika tyhjiä ja maalaan nyt jokaiseen huoneeseen sinne sopivia tauluja aina kun inspiraatio iskee :)
Tänään taas mahtava aurinkoinen päivä! Mies osti lapsille ison uima altaan joten lähden tästä altaalle heidän kanssa. Saa itse löhöillä riippu keinussa samalla kun vahtii lapsia :) Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Meidän lapsilla alkaa koulu maanantaina 13.8. Ihanaa toisaalta. Pääsee taas arkiseen aherrukseen ja saan vähän omaa aikaa lasten koulutuntien ajaksi.
Me tehtiin lasten kans aamukävely, joka venyi melkein 5 km lenkiksi. Tuli eilen oltua tosi vähän ulkona ton kuumuuden takia, joten otin itteeni niskasta kiinni ja lähdettiin aamusta reippaileen kun ei ollut viä liian kuuma. Jäätelöt haettiin sitten lähikaupasta urakan päätteeksi. Jalat oli kyllä toooosi poikki sen jälkeen ja nyt annan itselleni luvan vaan olla. Illalla on kuiteskin lähettävä City-markettiin hakeen ruokaa jääkaappiin kun mies joskus töistä kotiutuu.
Jahas..taidan lähtee keittään päiväkahvit!
Risella rv 34+5
Ääh, kuumuus tekee olon ihan veteläksi eikä pahalta ololtakaan voi välttyä... Vettä yritän kiskoa minkä kerkeän! :)
Annlinn, oikeasti jännityksellä odotan, saadaanko molemmat pojat? Pidäpä minutkin ajan tasalla taas ultrakuulumisissa! :))
Missä ihmeessä on Niiloakseli? Onkohan kuumuus ja pahaolo vieneet voiton..? :/
Omppis lähtee täyttämään vesipulloa, moit!
Onnea Hattara viel tallakin puolel- ma myos vaikutan nykyaan enemman tuolla syyssissien puolela kuten Risellakin. Ja aikas liki taitaa olla lasketutkin; mullahan LA aikaistui yli viikolla!
Repuista: mulla on kolme koululaista, ja joka vuos niille on pakko olla ostaa uudet kun meidan reput ei tunnetusti oo ollu mitaan superkulutusta kestavia, ja tosiaan heittelevat jne laukkuja aivan jarkysti! Noh, keskilikkojen viimevuotiset hajos kuukaudessa (uudet) ja otettiin kayttoon ne muutamat ' vanhat' mummin tuomat Suomesta jotka siis ihan kayttokelpoisia viela. Nyt ei oo yhtakaan enaa katkossa!
Nuorimmainen menee kerhoon tana vuonna ja hanelle on pikkureppu valmiina.
Sukupuolesta: meilla on kaikissa ultrissa tytto nakyny; mutta ennen tuota 4kk ultraa oli gynis 100 prossan varma pojasta! Kun kaiken maailman laakkeilla taa raskaus saatettiin alkuun ja pregnyl pistettiin ovispaivana, niin oli gyne kummissaan kun tyttoa naytti!!! Heh, mun mies kun vaan ei oo sekatyolainen!
Koulunalusta: Meilla valimeren alueella koulut alkaa vasta 15.9! Mutta niin kesalomakin alkaa vasta 30.6 joten normaalia taa tammonen. Tosin kokeitten jalkeen 15.6 eivat enaa koulua kay noin kaytannossa.
Uutta meilla tanavuonna on etta esikoinen menee lukioon (15v) ja kakkonen yla-asteelle (11v) ja kolmonen neljannelle (8v) ja pikkukirppukin jo 4h/pva kerhoon (4v). Ens vuonna sekin jo eskariin, meil kun alkaa koulut 6 vuotiaana! (keskilikat jo koulukypsina menivat vuotta aiemmin!)
Mullakin oli tuo babydisperiini kaytossa; viime sunnuntaina sen lopetin. Nyt enaa rauta- ja kalsiumitabuja vetelen aina synnytykseen asti!
Ens lauantaina sitten ' astun yhdeksannelle' kuulle ja sitten taalla saa vauva vaikka alkaa syntymaan! (rv36+) . Hassua kun nyt olis lupa tulla, ma haluisinkin tata msuua viela pitaa jokusen viikon enemmankin, vaikka kaikki lekurit on ' veikannu' ettei valttamatta mene tuonne syyskuullekaan? Mulla viikko sitten oli kohdunsuu jo sormelle auki ja vauva kuopissa, joten kaski 2 vko ottaa iisisti; painoarvokin oli kuitenkin sen 2200g.
Olikohan muita kyselyja viela, lahettelen kuitenkin!
Voikaa hyvin -levinia kera Hope-neidon rv 35+5 - seka tyttelit 15/11/8/4v
Hei sinä tytöntekijä! :) Onko kaikilla noudatettu samaa teko-ohjetta? ;) Meillä on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä ja nyt vitosesta pohdin, kumpikos tulee.. Kerropa sinä oletteko yrittäneet kikkailla sukupuolen kans vai onko aina tulos ollut sama, vaikka pupuilut ovispäivänä, ennen tai jälkeen!? :)
Kiittäen, Omppis
ps:Ihanan myöhään alkaa teillä koulut!!
No nukahtihan tuo kuopuskin viimein. Meillä sattuu juuri tähän vauvan syntymään ihana vaihe kun tuo kuopus kikkailee päikkäreiden kanssa. Periaatteessa olisi parempi kun ei enää päikkäreitä nukkuisi menisi sitten nukkumaan muiden kanssa yhtä aikaa. Nyt kun nukkuu niin sitten kukkuu myös puolille öin. Hereillä tuon saisi pidettyä jos jaksaisi lähteä ulos ja puuhata koko illan klo 14- 19. En vaan tässä tilassa millään jaksa siispä mies saa riekkua kirppusen kanssa illat/yöt.
Toinen koulujännitystä oirehtiva kakkonen on myös todella rasittava. Ei varmaan itsekkään ymmärrä että vain jännittää enkä viitsi sitä hälle paljastaa muuten alkaa jännittää enemmän ja kun saa syyn kiukuta niin sekin lisääntyy. On siis vain kestettävä maanataihin asti sitten se alkaa täällä (siis 13.8).
Meillä on tuossa pihalla sellainen tilanne että meidän 8v ja pian 7v tyttöjen kaverina siinnä leikkii 8v poika ja 7v tyttö. Poika on välillä aikamoinen kiusankappale mutta meidän villi esikko tykkää hänen seurastaan. Nämä kaveri sisarukset pitävät hyvin yhtä joten meidän kakkonen jää usein leikin ulkopuolelle jo siksikin että ei suostu/uskalla tehdä kaikkia tyhmyyksiä johon toiset yrittävät häntäkin yllyttää. Jos meidän esikoinen on koulukavereineen toisaalla leikkimässä sujuu kakkosen ja tämän toisen 7v tytön leikit hyvin ja silloin 8v poika jää ulkopuolelle mutta hän löytää seuraa myös omista koulu kavereista. Siispä todella odotan koulun alkua. Sitten tuo pihan tilannekin taas rauhoittuu toivottavasti.
Kolmos poikakin potee 4v uhmista. Päivät menee siis hänellä mukavasti itkiessä kaikkea mitä ei saa esim. jäätelöä aamupalaksi tai puoliviikkoa jo pidettyä likaista pokemon paitaa jne.
Ainoa joka ei uhmistele tai jännitä tai oireille on esikko!!! Jee!!! No uskon ja luotan siihen että kun koulut ja arki alkaa saan tilanteen juuri edes hieman rauhoittumaan ennen vauvan syntymää joka sitten taas sotkee kaiken =).
Tänään olisi toiveissa päästä uimaan kahden isoimman kanssa kun eivät eilen olleet saunassa. Mennään joko tuohon järveen tai sitten ihan halliin joka myös on tuossa kävelymatkan päässä oikeastaan lähempänä kun järvi. Hallissa minäkin uskaltaisin uida =). Jään siis miestä odottelemaan kotiin vajaa tunti vielä...
nuttu rv37+2
.. ja paljon voimia kasvamiseen :) Olipas sillä pikkuisella kiire.
Meillä tuntuu tulevan poikia vaikka ollaan yritetty temppuilla hyvissä ajoin ennen ovista. Meidän iskän simpat ei osaa uida pimeällä ja pojat syntyvätkin talvella kun aloituksessa on ollut kevätaurinko mukana ;)
Tänään ja eilen on ollut täälläkin lämmintä, olen jopa välillä hakeutunut varjoon.. minä joka inhoan kylmää, talvea ja pimeää... Juuri tulimme uimarannalta ja vesi oli aivan uskomattoman lämmintä.
Enhän minä heittänyt talviturkkia pois, tänäkään vuonna. Mitä sitä hulluja, kylmä tulee kohta kumminkin.
Ja hiivakin kiusaa niin en viitsi ahteria lilluttaa merivedessä.. Nautiskelin tuulesta ja levottomat jalat sai kylpeä kunnolla.
Me kävimme reppuostoksilla jo viimeviikolla.. isoimmat saivat kesälomarahaa mummolta ja ostivat sit kyniä ym. koulutarvikkeita. Joka vuosi ei osteta uutta reppua. Tänä vuonna olin ehdottoman tarkka millaisen ottavat, nimittäin tytöllä oli viime vuonna aivan liian suuri reppu joka roikkui ikävästi pyllyn päällä.
Kolmonen menee tarhaan muutamana päivänä viikossa ja hänelläkin on reppu ;) Kovasti hänkin odottaa jo " pikkukouluun" menoa. Saa sit nähdä kuinka suostuu jäämään sinne. Sanoo vaan, ettei äiti saa tulla.
Me jäämme kuopuksen kanssa nauttimaan rauhallisista aamupäivistä.
MEillä on kastemekko, jonka tein esikoiselle ja siinä on kastettu kaikki. Jokaiselle olen laittanut eriväriset nauhat, jotta kuvista voisi 20 v. päästäkin päätellä kenen ristiäisistä on kyse..
Nyt hankin koneen , jolla voin itse kirjoa kaikkien nimet ja syntymävuodet mekon helmaan.. On aikakin mutta hyvähän se on tämän viimeisen jälkeen tehdäkin.
Ilmoittelin töihin sähköpostilla, että pidän äitiyslomaakin tässä hoitovapaan aikana. Kommentti oli, että tämäpä yllätys. Onnellista odotusta..
Ja nyt syömään..
kiireinen pikkuneiti teillä, voimia kasvamiseen ja kotiutumisen odotteluun!
KOULUREPUT: meillä sovittiin esikoisen kanssa jo eskarivuonna että sama reppu saa kelvata ekaluokallekin ja hienostipa neiti sitä kohtelikin, kelpaa edelleen. Huomenna on kyllä pakko lähteä housuostoksille, on käyneet capreiksi melkein kaikki kesän aikana :)
En kyllä kauhealla innolla odota huomista tyttöjen shoppailupäivää, on taas luvattu Itä-Suomeen +27 ja ylikin joten kaupungissa olo on varmasti tukalaa.
Tämä uskaltautui tänään heittämään talviturkin ja oli kuulkaa ihanaa!! Koko loppuillankin on ollut jotenkin raikkaampi olo. Ei se kyllä mitään uimista ollu, 7v ja 5v sukelteli ja puljas siinä vieressä ja 11kuinen oli sylissä, mutta lillinpähän vedessä, vartalo kun on kerrankin bikinikunnossa, hahhhaah :)
Meillä kastepuvun virkaa toimittaa minun vanha kastepukuni, jossa myös pikkusiskoni on kastettu ja siis myös kaikki minun lapseni, sama homma kastemaljan kanssa. Saa nähdä kelpaako puku vielä aikanaan siskon lapsillekin, maljan ainakin kuulema tahtoo kun sen aika tulee. Olis ihana jos tuo malja ainakin kiertäis sit vielä minun lapsilleni kastemaljana.
Nyt on pakko painautua unille, jäi päiväunet väliin...
Minjuska ja Manteli 23+4 (kauheeta vauhtia vilisee viikot)
Minä heitin myös tänään talviturkin :-). Luulin jo, etten tänä kesänä ui ollenkaan, mutta kerättyäni helteessä 5 l vattuja, päähän koski ja oli tukala olo, uiminen tuntui erittäin hyvältä vaihtoehdolta. Viimein kun sain itseni pitkän totuttelun jälkeen " uintikuntoon" ja sukelsin, 6-vuotias tuli hätääntyneenä ottamaan minua käsistä kiinni ja sanoi: " Äiti, ethän enää sukella. Minä luulin, että sinä hukut." (Ja 6-vuotiashan itse sukeltelee koko ajan, kun oppi jo 4-vuotiaana uimaan.) Siis toi ei oo eka kerta, kun meidän lapset luulee, ettei minusta ole mihinkään ;-). Puuhamaassa olin rupeamassa ajamaan epäkeskolla pyörällä, niin kohta 9 vuotta täyttävä esikoispoika sanoi: " Katotaan vaan, niin kohta kaadut ja sitten itket!" Ja muutamia muitakin tapauksia on. Siis mitä minun oikein pitäis tehdä, että lapset uskois, että en minä mikään surkea tapaus ole. Onko teillä kellään sattunut mitään vastaavaa? Toi on vaan jotenkin niin surkuhupaisaa ;-).
neronja & katras + masu rv 14+3
Neronja...meillä varsinkin tuo kuopus ( pian 5v.) päivittelee sitä kuinka iso äitin maha on ja ilmoittaa välillä minulle hyvin tärkeänä, että isin pitää kohta kantaa äiti autoon kun äitiä sattuu selkään. Silloin tuli sellanen olo, että pikkumies pitää mua ihan vaivasena. Kerran mainitsin miehelle, että on selkä jumissa yön jäljiltä ja poika kuuli sen...ja on vetänyt omat johtopäätöksensä asiasta.
Juu...Kuuma päivä on tänäänkin tulossa. Mittari näytti jo 22 astetta...hui kauhistus! Aion löhötä auringossa tän päivän. Illalla raahaudun kuopuksen kanssa jalkkis treeneihin.
Risella rv 34+6
Hirveä yö, hirveät painajaiset ja mikä kuumuus, mä palailen myöhemmin tänne.....
Annlinn
Omppis kyseli tytteleista!?
Meilla kolme ekaa ei oo mitenkaan ' tehty' tekemalla- mulla vaan ovisaikaan on niin kovat oviskivut ettei tulis mieleenkaan pupuilla silloin... muuten ollaan erittain aktiivisia (oltiin, heh) silla saralla!
Nelosta ennen havis menkat jonnekin ja clomeilla saatiin alkuun raskaus ja pitkaan olin varma pojasta (4kk ultra paljasti tyton ja itkin sita 5min autossa lekurikaynnin jalkeen, heh, sitten meni pettymys ohi)
Tuo tyttonen pitikin jaada viimoseksi kun olin vuodelevossa hematoomasta jne...
Kuitenkin viime vuonna poistin kierukan ja heti pamahti plussa testiin - ekassa lekurissa kuitenkin todettiin tuulimunaksi (rv 5+) ja siita sain terot poistamaan pienen alun ja silloin tuo uus kokeilemani gyne ehdotti jopa ruokavalion muutosta jne pojan saamiseksi. Mulla on edelleen tuo lappu jossain? Ja jotain tekemista oli emattimen hapoista ja emaksisyydesta myos pojan saamiseksi...
No en nyt ihan tarkkaan noudattanu tuota ohjetta, ja sain kuitenkin clomit auttamaan ovikseen ja oviskipuja ei ollukaan, joten kun raskauduin 2. kerran oltiinkin aika varmoja pojasta?! Se meni kuitenkin kesken rv 8+ kun sydanaamia ei loytyny, joten kaavittiin. Sukupuolta ei viela tienny vaikka biopsia tehtiinkin sikiolle.
Pieni tauko ja tulin uudelleen raskaaksi; samaa kaavaa kuitenkin meni ja rv 8+ kaavittiin.
Tan jalkeen menin sitten takasin vanhan gyneni hoiteisiin, joka otti asian vakavasti ja alettiin jo ennen yritysta syoda babydisperiinia kun kovasti kuulosti tukostaipumukselta! Taalla tuota ei tutkita mitenkaan.
Ja juteltiin asiasta etta tod.nak. mun kroppa hylkii miespuolisia hormooneja, hyvin vois olla asia nainkin (hiukan kyl naurussa suin). Sitten aloitin tehokuurit; clomit, terot ja luget kehiin ja pregnyl piikki irrottamaan oikeaan aikaan! Sen tulos on onnellisesti veial kohdussa, toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!: ongelmitta en kuitenkaan oo paassy, taa kun on ns. riskiraskaus ja seuranta tiivista ja iso hematooma oli myos tastakin ja lepailya aivan riittamiin. Nauratti kuitenkin etta gyne olis lyony paansa pantiksi etta talla kertaa olis poika tulossa! kun piikin laitoin just ovispaivana ja nailla hoidoilla on kuulemma enemman taipumusta saattaa poikia muallimmaa! Neljan kk ultrassa kuitenkin kolmannella yrityksella neiti naytteli etta neitoja tassa ollaan!
Hih, oli gyne sitten pettyny; mulla oli tyttofiilis jo monen aikaa joten mitaan ' pettymysta' ei kylla tullu, onnellisina ootellaan molemmat miehen kans meidan viimoneitosta!
Mutta kyl nyt tuli taaas tekstia; voikaahan hyvin
Taal kaikki okei; lampoja riittaa +27° verran jo tahan aikaan aamusta!
-levinia ja Hope rv 35+6 -
Onnea kovasti neitokaisen odotukseen!! :)
Voi hurjaa, Omppis voi nyt TODELLA huonosti! Tekee niin pahaa ettei puhettakaan, että mitään söisin tai tekisin.. aivan surkea olo... ei voi edes suorassa istua ettei ala yököttämään. Ja ruuan hajukin tekee olon aivan hurjaksi... :/ YÄK! Tämä ysiviikko näyttää nyt olevan oikea pahoinvointiviikko. Jospa jo ens viikolla helpottais... Painun sohvalle potemaan, en voi muuta....
Yökkimisiin, Omppis
Taisin syödä heikosti aamupalaa ja tuossa kun lapsille perunoita kuorin huomasin että pian on saatava itsellekin murua rinnan alle. Alkoi kädet tärisemään siihen malliin. Onneksi oli jo ruoka valmiina siihen aikaan. Nyt on sitten ahdettu 3-4perunaa ja lihapataa lisäksi 5-6 näkkäriä tuli taas ihan himo noihin näkkileipiin kun niitä pitkästä aikaa otin esiin kaapista. 1,5l join vettä ruuan kanssa =). Isot lähti jo pihalle leikkeihoin ja kuopus taisi mennä katsomaan videoita joskohan sitä vetäisi itsensä tuohon sohvalle pötkölleen hetkeksi.
Olkkarinlattia on nyt pesty ja puhdas matto on lattialla vielä pitäisi siirrellä nuo muutamat huonekalut paikalleen.
Vauvelikin tuntuu heränneen kun sai vähän ravintoa =). Kuuma on edelleen mutta huomiseksi lupasivat sadekuuroja jos vähän helpottaisi.
nuttu rv37+
Aika hauska. Vai pitäis isin kohta kantaa äiti autoon ;-D. Mä sain tänään jo ihan hyvää palautetta. Menin tyttöjä käyttämään uimassa ja itsekin sitten ihan tosta noin vaan menin uimaan (miten onkin niin paljon helpompaa jo toisella kertaa, sen kun vaan heittäytyy uimaan). Ajattelin, että sukelletaanpas taas, että näkevät, etten minä huku. 6-vuotias sanoi parin sukelluksen jälkeen: " Äiti, nyt minä en enää pelkää, että sinä hukut." Ja 4-vuotias sanoi: " Äiti, sinä olet paras sukeltaja." Siitäkös äiti ilostui :-D.
neronja lähdössä taas vattuun
Nyt kun vihdoin ilkesin syödä jotain ja taas maata ja maata, olo tuntuu PALJON paremmalta. Siispä äipät, muistetaan syödä! Ei liikaa ja ahmimalla, mutta säännöllisesti ja hyvin! :) Illalla tulikin käytyä kaverin kans pitsalla.. ;)
Meillä satoi jo muutaman pisaran vettä, jipii! Oikeasti tämä helle tuntuu nyt helkkarin huonolta.. ihan hyvältä tuntuu, että tulee syksy ja viileys, pimeät illat ja yöt, tunnelmallisuus ja raskausviikotkin etenee ja ehkä kuvotuskin pian jää. :0)
Tyttö sanoi tänään, että äiti sulla on maha vähän kasvanut! Ja meillähän ei lapsukaiset vielä tiedä raskaudesta.. Mulla onkin tämän päivän ollut viimekesäinen äippämekko päällä, jota voi toki muutenkin pitää. Oisko masu tässä paremmin esillä. Mutta kyllähän se voi hyvinkin pian pompata esiin, masu!
Kuulin muuten eilen Niiloakselista! Kunnossa on, mutta kone ei avaa vauvasivuja.. palaa varmaan pian iloisella olemuksella seuraamme! :))
Meijän pojille on tulossa tänään kaveri yökylään ja isukki ja tyttö lähtevät elokuviin. Kuopuksen kans saadaan öllötellä aika rauhassa. Mustikkaretkestä haaveilin, mutta onhan se päivä huomennakin ja mahdollisesti jo viileämpikin!
Hyviä vointeja kaikille! Nyt tiedän miltä kuvotus tuntuu!! ://
O
Mun piti olla tää päivä rennosti auringossa, mutta sain jo aamusta kauheen siivousvimman ja purkasin kaikki keittiön kaapit...astiakaapit, kattilakaapin ja yleisen rojukaapin pöydälle yksitellen. Hinkkasin ja järjestin kaapit uuteen uskoon. Siistiä tuli ja turhaa roinaa tuli heitettyä pois.
Mahassa juimi kauheesti urakan jälkeen ja huomasin päivällä, että mahani on valahtanut alas...on kun jalkapallo tossa edessä ja hengitys kulkee paremmin kun hyvin pitkästä aikaa. Ajattelin, että näen harhoja, mutta mies tuli hetki sitten kotio ja sanoi, että sun maha on laskenut alaspäin...kai se sitten on uskottava...vauveli asettui lähtökuoppiinsa!
Risella rv 34+6
Levinia: Mä sekosin laskuissa eli montako tyttöä teillä on? musta se on niin jännä kun meille tulee niin helposti poikia ja joillakin taas tyttöjä meillä tosiaan neljä poikaa ja yksi tyttö ja nyt tuleva vauveli on poika ainakin suuntaaantavasti ja jotenkin sen kyllä tällä poika määrällä uskonkin. mulla on toiveena ollut aina identtiset kaksoistytöt voi että miten mä nauttisin kun niitä saisin pukea ja puunata ja kun kukaan ei oikein tunnistais kumpi on kumpi.
Omppis : nyt sulle kysymys että kerropas nyt ihan tarkasti että miten onnistuis hankkimaan kaksoset, ruokavalio ja elämän tavat ja onko sun kaksoset idettiset? ja onko teidän suvussa kaksosia? Kertokaa kaikki muutkin joilla on kokemusta kaksosten teosta vinkkejä miten onnistuisin vielä toteuttamaan unelmani. Mä muuten kaipailinkin Niiloakselia, tulis äkkiä meidän seuraan takaisin.
Neronja ja Risella: Meillä myös äitiä vähätellään varsinkin miehisillä asioilla, polkupyörän pyöran vaihto ym. örkkien metsästys, mä vihaan hämähäkkejä varsinkin jos joku on mun vessaan eksynyt.
Mulla oli eilen aivan kauhea päänsärky, varmaan tosta helteestä vaikka en niin paljon ole ulkona ollutkaan. Mä jo panikoin että jos tää onkin raskausmyrkytys päänsärkyä mutta mies tossa lohdutti että kyllä se helteestä johtuu. No illasta olo alkoi helpottaa kun vaan join ja join eli eilen ei sitten tullut muuta tehtyä kun pirtelöitä ja mehuja litkittyä.
Tänään olen varmaan vaan kotona varmuuden vuoksi ja toivon että kuumuus loppuisi mä tykkään aivan kauheasti vesisateesta ja syksystä. Onko täällä muita syksyihmisiä?
Annlinn
Toivottavasti tyttönen nopeaan tahtiin vahvistuu ja kasvaa ja pääsee sairaalasta kotiin!!!
neronja yökyöpelinä (miksi aina pitää valvoa niin myöhään, vaikka nytkin on silmät ristissä...)