äsken oli ekan kerran seksiä maaliskuisen synnytyksen jälkeen. tai hoideltiin toisemme, ei yhdyntää
mutta jopas jännitti. oli mukavaa. pikkuhiljaa siis palaudutaan normaaliin seksielämään. kai? :D
Kommentit (24)
joutunu odottelemaan pisimpään maailmassa!
ap
PAITSI , että aito av-mamma painaa heti ekalla viikolla eikä tunnu missään .....
t. Se melkein vuoden odotellut .
en käyny vielä maaliskuussa täällä, niin en osannu vielä sillon sekstaillakaan.
mutta oli kyllä kivaa.
toivon muillekki eksiä odottaville että joskus vielä saisitte sellaista läheisyyttä.
ap
Minun halut kyllä palasi ennalleen jälkivuodon loputtua, siis halut oli jo aiemmin mutta päästiin toimiin vasta neljän viikon kuluttua synnytyksestä.
se on sentään suurimpia nautintoja ihmisen elämässä! Nauttikaa toisistanne, olette sitten synnyttäneet tai ette. :)
miun mies halus muulla tavalla välissä ja heti kun mahdollista niin yhdyntää...minua kyllä jännitti että sattuuko
Miten kestätte tuon torjunnan, ettekö ota henk. koht. loukkauksena miehen haluttomuutta?
Synnytyskö sen on aiheuttanut?
syynä lienee uusi elämäntilanne ja kinat parisuhteessa noin muutenkin. kun jos on riitoja niin ei tee mielikään. mutta sitten tulee se että tulee riitoja myös siitä kun ei ole koskaan seksiäkään... uskon kyllä että nyt alkaa mennä paremmin kun pääsee pikkuhiljaa taas vauhtiin.
ja kyllä. oon tuntenu että itsessä olisi vika. mutta ei kuulema mitään vikaa ole. :)
ap
Itse kysyin silloin aikanaan neuvolan" tädiltä" , että milloin saa sekstata. Sanoi että mielellään vasta jälkivuodon loputtua, mutta jos ennen sitä niin kumin kanssa (tulehdusvaara). Ei ollu poika viikkoakaan, kun vanhemmat heilutteli peittoa ;) KUmi tosin mukana, ettei mitään tulehdusta tulisi...
Vierailija:
toivon muillekki eksiä odottaville että joskus vielä saisitte sellaista läheisyyttä.
ap
Meillä ekat käsipelit 5 vrk kuluttua synnytyksestä ja 4 viikon päästä pystyttiin jo naimaan ihan normaalisti.
On ihan sairasta odottaa noin kauan eikä sitten edes harrastaa yhdyntää!
harva heti pystyy tai haluu. Tsemppiä!!
ei anna.
Nimim. Omakohtaista kokemusta, ja nyt käydään terapiassa molemmat:(
Me ei mitään jälkivuodon loppumista jaksettu odottaa...
Kyllä normaaliin ja toimivaan parisuhteeseen useinmiten kuuluu seksielämä (vähän aktiivisempi kuin jokusen kuukauden välein tai kerran vuodessa, vaikka tosin määrät hyvin parikohtaisia ovatkin).
Tietysti jos synnytyksessä on jotain mennyt " pieleen" , ja fyysinen parantuminen siksi kestää pitkään, on luonnollista, ettei yhdyntää harrasteta. Useinmiten kuitenkin parantumisessa puhutaan viikoista, ei kuukausista. Lisäksi on muitakin tapoja osoittaa seksuaalista haluaan toista kohtaan ja harrastaa seksiä partnerinsa kanssa kuin varsinainen yhdyntä.
Itse rakastelimme ekan kerran 3 viikkoa synnytyksen jälkeen, ja sekin odotus tosiaan tuntui pitkältä. Kyllä ties mitä kiehnäystä oli jo sitä ennen ollut vällyjen välissä. Minä en ymmärrä miksi vauva -joka kuitenkin lähentää pariskuntaa ja on osoitus heidän rakkaudestaan - VÄHENTÄISI seksihaluja. Itse kokisin todella ongelmalliseksi ja vakavan keskustelun paikaksi, jos mieheni ei lapsen syntymän jälkeen (tai ihan missä vaiheessa parisuhdetta tahansa) haluaisi minua KUUKAUSIIN. Huonoja päiviä ja viikkoja on kaikilla ja kaikissa parisuhteissa, väsymys verottaa, ja seksielämä on vaihtelevaa, mutta että kuukausia...Silloin on minusta kyse kyllä jo jostain isommasta kriisistä, joka vaatii selvittämistä. Ei kai lapsi ole sellainen kriisi? Miten niin monelle tuo vauva on syy olla haluamatta partneriaan? Vai onko se vaan hyvä tekosyy suhteessa, jossa selvästi on muitakin ongelmia (vähintään seksin saralla)?
Ja eka sekstailu/yhdyntä oli parisen viikkoa sitten :)