Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äsken oli ekan kerran seksiä maaliskuisen synnytyksen jälkeen. tai hoideltiin toisemme, ei yhdyntää

Vierailija
05.08.2007 |

mutta jopas jännitti. oli mukavaa. pikkuhiljaa siis palaudutaan normaaliin seksielämään. kai? :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanimpia nautintoja elämässä on seksi. :) Meillä miehen kanssa menee halut aika yksiin. Ja sillon kun itse en halua niin suostun kyllä monesti koska olen sellanen et ku alkaa hommiin niin nopeesti lämpenen.

Mä olen myös synnyttänyt maaliskuussa ja en todellakaan pysty sanoo kuin usein ollaan sekstattu.. Viikossa vähintää se 3kertaa. Turhaa sitä jännittää synnytyksen jälkee..liukkaria ja varovasti alottaa..

Pimpsaki tiukentuu ku rakastelee, hyvää jumppaa lantionpohjalihaksille.

:)

No tulipas ylistys viesti.

Vierailija:

Itse kysyin silloin aikanaan neuvolan" tädiltä" , että milloin saa sekstata. Sanoi että mielellään vasta jälkivuodon loputtua, mutta jos ennen sitä niin kumin kanssa (tulehdusvaara). Ei ollu poika viikkoakaan, kun vanhemmat heilutteli peittoa ;) KUmi tosin mukana, ettei mitään tulehdusta tulisi...

Vierailija
22/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen parannutaan kuukaudessa vaikka olisi epparikin tehty ja ommeltu.

Miehellä oli halut kyllä tallella pian ja itselläkin mielitekoja joita piti hillitä kolme viikkoa minkä tuo jälkivuoto kesti.

Varovaisesti aloitettiin ja hyvin se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä seksi oli mukana kuvioissa jo maaliskuun puolivälissä.

Vierailija
24/24 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä vasta nyt? Minä synnytin maaliskuussa ja seksiä oli eka kerran parin viikon päästä synnytyksestä...omasta tahdostani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi